PM is privé, jeweets.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
Linkje?
Of staat ie al op haar facebook
Ik denk dat iedereen wel eisen heeft hoor, jij ookquote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Wat me trouwens opvalt is dat de leuke vrouwen zo'n lange lijst hebben met eisen. Had ik al verteld dat ik een hekel had aan lange lappen tekst?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik eerlijk gezegd ook bij zulke vrouwen, maar ik ken er een paar die dat niet zijn. Maar uitzonderingen heb je altijd, zal bij die mannen ook zo wezen. Alleen moet je er maar zin in hebben
Liever gewoon iemand zonder kroost
tuurlijk is niet iedereen hetzelfde. maar inderdaad, liever geen package deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je handje vasthouden?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel van mezelf willen zien. Ik weet niet of ik het nog 'in me heb'. Toen in dat bi-cafe was ik (voor mijn doen) best voortvarend, maar dat is me daarna nooit meer gelukt. Althans, de laatste maanden ben ik wel weer een beetje 'in touch' aan het komen en heb ik wel wat moves gemaakt, in het 'dagelijkse' leven dus niet in een kroeg, maar toen faalde ik.
Tsja, das wel weer waar ja. Maar het blijft lastig voor mij.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eisen heeft hoor, jij ook![]()
Zoals dawg al zei, als je iemand leuker en leuker begint te vinden dan doen sommige eisen er ook niet echt meer toe. Je kan het ook als voorkeuren/smaak zien ipv echt eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is denk ik te zwaar beladen voor een kort kennismakingsgesprekje, veel mensen weten dan niet hoe ze moeten reageren. Mensen kunnen zich ook opeens ongemakkelijk voelen omdat ze het idee hebben dat ze een vervelende vraag hebben gesteld.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, das wel weer waar ja. Maar het blijft lastig voor mij.
Ik heb in veel gesprekken met mensen (zomaar een willekeurige) ook het probleem dat ik in de wajong ben terechtgekomen.
Dan vragen ze "wat voor werk doe je?"
Dan is het "ow, wat vervelend. Hoe komt dat?"
en dan is het gesprek eigenlijk al afgelopen.
Voor mij wel jammer dat die vraag al-tijd weer opkomt
Waarom kun je wel computeren maar niet werken wil ik weten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Leo Kannerhuis me daarbij kan helpen. Ik sta nu nog op een wachtlijst -_-
Goeie tip!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is denk ik te zwaar beladen voor een kort kennismakingsgesprekje, veel mensen weten dan niet hoe ze moeten reageren. Mensen kunnen zich ook opeens ongemakkelijk voelen omdat ze het idee hebben dat ze een vervelende vraag hebben gesteld.
Als iemand vraagt wat voor werk je doet zou je misschien iets anders kunnen vertellen, dat je bezig bent om in de hulpverlening te gaan zoals je hier vertelde ofzo.Je hoeft je niet anders voor te doen maar iemand die jou niet goed kent zal vaak niet goed weten hoe er op zoiets gereageerd moet worden. Of je vertelt het wel en stelt dan zelf een vraag aan die andere persoon, antwoord geven, onderwerp veranderen en gesprek opgang houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef dawg het volgende:
ik ga eens naar de ah. en dan koken. adiosss gente.EetsmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Pfff...niet weer he -_-quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Waarom kun je wel computeren maar niet werken wil ik weten.
Probeer maar een keer, ben benieuwd of het helptquote:
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 16:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Probeer maar een keer, ben benieuwd of het helpt
Het probleem is dat de vraag 'wat voor werk doe je?' altijd al in de eerste minuten van een eerste kennismaking voorkomt. En dan ben je gedwongen om meteen al van die persoonlijke dingen te zeggen die iemand helemaal niet aangaat als je ze net kent. Als je meteen moet vertellen dat je werkloos bent en/of in de hulpverlening bent/gaat, dan plaats je je gelijk in een 'lage' positie en sta je gelijk al met 1-0 achter, terwijl je ook zoveel leuke en goede en mooie kanten hebt, die eigenlijk als eerste aan bod zouden moeten komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is denk ik te zwaar beladen voor een kort kennismakingsgesprekje, veel mensen weten dan niet hoe ze moeten reageren. Mensen kunnen zich ook opeens ongemakkelijk voelen omdat ze het idee hebben dat ze een vervelende vraag hebben gesteld.
Als iemand vraagt wat voor werk je doet zou je misschien iets anders kunnen vertellen, dat je bezig bent om in de hulpverlening te gaan zoals je hier vertelde ofzo.Je hoeft je niet anders voor te doen maar iemand die jou niet goed kent zal vaak niet goed weten hoe er op zoiets gereageerd moet worden. Of je vertelt het wel en stelt dan zelf een vraag aan die andere persoon, antwoord geven, onderwerp veranderen en gesprek opgang houden
He wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een foto van Myra haar borsten.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de vraag 'wat voor werk doe je?' altijd al in de eerste minuten van een eerste kennismaking voorkomt. En dan ben je gedwongen om meteen al van die persoonlijke dingen te zeggen die iemand helemaal niet aangaat als je ze net kent. Als je meteen moet vertellen dat je werkloos bent en/of in de hulpverlening bent/gaat, dan plaats je je gelijk in een 'lage' positie en sta je gelijk al met 1-0 achter, terwijl je ook zoveel leuke en goede en mooie kanten hebt, die eigenlijk als eerste aan bod zouden moeten komen.
Hij zit daar toch alleen en in zijn vertrouwde omgeving, man! Snap je dan niet dat werken maar voor 10% met het werk zelf te maken heeft en voor de rest met het socializen, teamwork, initiatief, verantwoordelijkheden, deadlines etc.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Waarom kun je wel computeren maar niet werken wil ik weten.
"Ja hallo, wat is jouw karakter?"quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gekke is, ik vraag eigenlijk nooit naar iemands beroep. Ik heb altijd al meer interesse gehad in wat voor karakter iemand heeft.
Je bent niet je baan.
Mensen lijken vaak wel te denken dat iemand zijn baan is.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gekke is, ik vraag eigenlijk nooit naar iemands beroep. Ik heb altijd al meer interesse gehad in wat voor karakter iemand heeft.
Je bent niet je baan.
Daar kom je achter door leuke vragen te stellen en het gesprek op gang te houdenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Ja hallo, wat is jouw karakter?"
Schutspatroon der minderen, jijquote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hij zit daar toch alleen en in zijn vertrouwde omgeving, man! Snap je dan niet dat werken maar voor 10% met het werk zelf te maken heeft en voor de rest met het socializen, teamwork, initiatief, verantwoordelijkheden, deadlines etc.
Om een of andere reden zie ik jou niet zo snel een gesprek vol "pit" voeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar kom je achter door leuke vragen te stellen en het gesprek op gang te houden
Een beetje pit, zeg maar
Het heeft er helaas toch wel veel mee te maken hoor als je aan serieuze dingen denkt.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mensen lijken vaak wel te denken dat iemand zijn baan is.
Spijtig dat ik die dan gemist heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn allang bekend man. Gemeentelijk goed.
Ik heb me nooit geboeid gevoeld door de opleiding/werk van iemand. Ik vroeg vroeger ook nooit "wat voor school doe je?".quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
Iemands baan kan best veel zeggen over iemands leefstijl/interesses. Het is toch de helft van de week zegmaar.
Ja, dat is wel zo, en ik praat ook veel over mijn werk met mijn vrienden, maar bij kennismakingsgesprekken vind ik het ook niet zo boeiend.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
Iemands baan kan best veel zeggen over iemands leefstijl/interesses. Het is toch de helft van de week zegmaar.
Hm, daar ben ik het aan de ene kant wel mee eens, maar vraag dan minstens aan iemand 'werk je?' mensen vragen vaak 'wat voor werk doe je?' terwijl feit toch is dat een x procent Nederlanders werkloos is.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het heeft er helaas toch wel veel mee te maken hoor als je aan serieuze dingen denkt.
Een barman is nooit thuis in de avond en werkt op onregelmatige tijden en moet altijd overwerken.
Een marinier is tijdenlang van huis, een soldaat soms ook. Zo kan ik een hele berg dingen opnoemen. Het hoeft niet negatief te zijn al die dingen die ik noem, maar het is zeker wel van enig belang in een serieuze relatie en de verwachtingen die de ene persoon van de andere persoon heeft/hoopt. Het heeft sowieso grote invloed op je leven en indirect op je partner en/of kinderen
Ik kom niet over als iemand met autisme. Daarom heb ik ook zo lang ongediagnostiseerd rondgelopen. Ze vonden mij een professortje maar dachten niet aan autisme.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om een of andere reden zie ik jou niet zo snel een gesprek vol "pit" voeren.
Klopt, ik zou dat zelf ook niet zo out of the blue vragen. Meestal gaat dat gewoon vanzelf in het gesprek. Zomaar uit het niets vind ik het ook een rare vraag, beetje kruisverhoor ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 16:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik het aan de ene kant wel mee eens, maar vraag dan minstens aan iemand 'werk je?' mensen vragen vaak 'wat voor werk doe je?' terwijl feit toch is dat een x procent Nederlanders werkloos is.
Maar als je het positief bekijkt, is het wel weer zo dat iemand die om je werk vraagt, wel interesse toont/heeft!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dat zelf ook niet zo out of the blue vragen. Meestal gaat dat gewoon vanzelf in het gesprek. Zomaar uit het niets vind ik het ook een rare vraag, beetje kruisverhoor ofzo
Dat is volgens mij ook de enige reden dat iemand dat vraagt hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je het positief bekijkt, is het wel weer zo dat iemand die om je werk vraagt, wel interesse toont/heeft!
Succes zet 'm opquote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik ga mezelf nog even concentreren op mijn studie Communicatie en Multimedia Design, ik werk niet.
Nou, grgr
En met jouw tip kan ik proberen daar lekker om heen te lullenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de enige reden dat iemand dat vraagt hoor
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En met jouw tip kan ik proberen daar lekker om heen te lullen
Ik zou er gewoon vanavond heen gaan. Je vond het leuk, het was leuke afleiding, hij wil je weer zien. Moet het perse in zijn stad of zijn er andere opties?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |