Ik speel alles door, zelfs aan je oma en toekomstige kinderen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
noem eens namen. weten we meteen wie we kunnen negeren.
van jou was al duidelijk dat informatie die tot jou is gekomen niet tot fok beperkt blijft.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik speel alles door, zelfs aan je oma en toekomstige kinderen.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
van jou was al duidelijk dat informatie die tot jou is gekomen niet tot fok beperkt blijft.
Een keer gedaan.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]Wat kwam nou door wat? Ik heb er hard om moeten lachen, Faye ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik had het over je bekentenis naar een bepaalde vriendin.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer gedaan.
[..]
Wat kwam nou door wat? Ik heb er hard om moeten lachen, Faye ook.
Nee joh, dat is het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het over je bekentenis naar een bepaalde vriendin.
3?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
Fijn, nu zitten er 3 Antillianen in mijn groep, ik vond 2 al te veel.
Dit zijn ze ook allemaal uit de klas.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3?![]()
Wij hadden 1 Antilliaan per jaargang ofzo.
Misschien kunnen ze wel communiceren op een andere manier?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zijn ze ook allemaal uit de klas.En ze praten amper Nederlands.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zijn ze ook allemaal uit de klas.En ze praten amper Nederlands.
hey wat zit jij aan "mijn" poppetjequote:
Ik wilde je aandacht trekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hey wat zit jij aan "mijn" poppetje![]()
geluktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde je aandacht trekken.
Dat zal vast wel meevallen!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Moon is wel heel makkelijk te krijgen dan
Was een woordgrapjequote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meevallen!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Moon is wel heel makkelijk te krijgen dan
Geen nieuwe, wel twee dates/afspraakjes/uitjes staan voor deze maandquote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hoe is het ermee? Nog leuke kerels tegengekomen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meevallen!
woordgarpjequote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]iets met de waard en zijn gasten
[..]
Geen nieuwe, wel twee dates/afspraakjes/uitjes staan voor deze maand
[..]
Denk je dat het wat kan worden met die 2?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
Geen nieuwe, wel twee dates/afspraakjes/uitjes staan voor deze maand
Leg maar uitquote:
ga nu net gamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |