nee hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom je van een koude kermis thuis.
Op de hoogte blijven van FOK! relaties en dates. Onze nieuwsgierigheid bevredigenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
He dudes, wat maakt het nou uit wie ze is?
Als jij denkt dat Myra of een andere fokster is, dan zit je in ieder geval fout.quote:
Het wordt toch geen relatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Op de hoogte blijven van FOK! relaties en dates. Onze nieuwsgierigheid bevredigen
Als het geen FOKster is dan maakt het niet uit nee
Nee dat begreep ik ookquote:
Nee ik dacht niet aan Myra neequote:Op woensdag 23 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Myra of een andere fokster is, dan zit je in ieder geval fout.
Er is ook geen date geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik ook
Maar ik neem aan dat er wel een date is geweest, en we willen wel op de hoogte blijven van FOK! dates natuurlijk!
Digitale liefde?quote:
Wist ik welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
speciaal voor jou.
que tal? dormiste bien?
Nee joh, vriendschap.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Digitale liefde?
Waarschijnlijk valt ze in het echt ook gewoon keihard tegen, maar goed at je niet gedate hebt dan
Wel zwoel hoor dat spaans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Bien, gracias. Si, yo dormi como un angelitoy tu?
Dat is helemaal niet spannend, ik dacht dat we het hier over meer dan alleen vriendschap haddenquote:
zucht, hij is verliefd op een gewone vriendin van 'm .quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet spannend, ik dacht dat we het hier over meer dan alleen vriendschap hadden
Okéquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zwoel hoor dat spaans.
DOS CERVESA POR FAVOR
Een spline is een functie die bestaat uit een aaneenschakeling van stukjes van polynomen. De hoogste graad van de voorkomende polynomen noemt men de ...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké
Wat is een spline dan?
HE HE!
Nee je snapt het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet spannend, ik dacht dat we het hier over meer dan alleen vriendschap hadden
Friends with benefits?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Het was een vriendschap.
Maar het is een soort van meer geworden.
Gekopieerd van wikipedia, telt nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een spline is een functie die bestaat uit een aaneenschakeling van stukjes van polynomen. De hoogste graad van de voorkomende polynomen noemt men de ...
Nee joh.quote:
En de mijne?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |