Nee telt niet, je hebt een piemel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd vaak aangesproken met "mevrouw" toen ik nog lang haar had. Telt dat?
[..]
Je weet niet wat je mist.
Ik laat niet zomaar mijn PM's en DM's zienquote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft je vriendje die niet laten zien? Dat pleit voor hem!
Nee, dus DM graagquote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft je vriendje die niet laten zien? Dat pleit voor hem!
Weer afgewezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hou niet zo van mannenseks, sorry bro
Maar jij hebt meerdere gaten, dus dat is voor elkaar gemaakt!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee telt niet, je hebt een piemel.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer afgewezen.
[..]
Maar jij hebt meerdere gaten, dus dat is voor elkaar gemaakt!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer afgewezen.
[..]
Maar jij hebt meerdere gaten, dus dat is voor elkaar gemaakt!
Dat vind ik heel fijn om te horen, meen ik!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik laat niet zomaar mijn PM's en DM's zienDie zijn privé.
Zelfs voor mijn dinnetje
Als je het zo benadert wel ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hihih maar wel minder eng hoop ik, aangezien het allemaal is meegevallen,. eigenlijk is het veel enger om zoiets tegen een reeds bestaande vriend/vriendin te zeggen. tegen iemand die je nog niet zo goed kent ( die niet in in je friendzone hoort ) zal het nog veel makkelijker zijn
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel fijn om te horen, meen ik!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
What happens in the DM/PM, Stays in the DM/PM.
Wat komt door wat? De TT change?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Komt het door die screenshot van me, Heloefje?
Gelijk heb je. Ik laat zelf ook geen PM/DM aan anderen zien en vertel er ook niet over aan anderen. Want anders stond de informatie/foto's wel op het forum toch.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
What happens in the DM/PM, Stays in the DM/PM.
Wees er wel voorzichtig mee want niet iedereen denkt er zo overquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik laat zelf ook geen PM/DM aan anderen zien en vertel er ook niet over aan anderen. Want anders stond de informatie/foto's wel op het forum toch.
Ik wacht nog steeds op een DM/PM...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik laat zelf ook geen PM/DM aan anderen zien en vertel er ook niet over aan anderen. Want anders stond de informatie/foto's wel op het forum toch.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik speel meestal ook geen DM's door.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben een van de weinig galante mannen op FOK!.
Weet ik, ik ga ook wat gas terugnemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wees er wel voorzichtig mee want niet iedereen denkt er zo over
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik speel meestal ook geen DM's door.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.Ron Paul 2012
noem eens namen. weten we meteen wie we kunnen negeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wees er wel voorzichtig mee want niet iedereen denkt er zo over
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]HhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |