cerveza fria y mujeres calientequote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zwoel hoor dat spaans.
DOS CERVESA POR FAVOR
suavemente, besa me..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
cerveza fria y mujeres caliente![]()
Wou jij beweren dat ik geen piemel heb?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen piemel, je hebt toch geen seks.
Ja hey, dat snap ik niet hequote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je piemel er pas afvalt nadat je seks hebt gehad en daarna lange tijd niet meerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat ik geen piemel heb?
Lief van je.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
8,22 cm in parate toestand.
Hoe vond je de bekentenis gaan dan? Vond je het eng of viel het mee? en vind je het in de toekomst denk je makkelijker om dat tegen iemand te zeggen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Het was een vriendschap.
Maar het is een soort van meer geworden.
Ik heb er wel een, en ik heb seks gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen piemel, je hebt toch geen seks.
Het ging goed ze had er begrip voor en maakt er geen probleem van.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe vond je de bekentenis gaan dan? Vond je het eng of viel het mee? en vind je het in de toekomst denk je makkelijker om dat tegen iemand te zeggen?
er staat koude biertjes en hete vrouwtjes. vrouwtje ben jij, koud biertje brengen dan krijg je vast wel een beso suavequote:
eres caliente tambien?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
zucht, hij is verliefd op een gewone vriendin van 'm .
Interessant... wat is het nu dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Het was een vriendschap.
Maar het is een soort van meer geworden.
Tu parles francais? ofzoiets.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom kent iedereen hier spaans. En ik niet
Dus het valt wel mee toch? Als je weer iemand leuk vind dan zal je het makkelijker vertellen of niet? Mijn vraag is eigenlijk of je het nu minder eng vindquote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging goed ze had er begrip voor en maakt er geen probleem van.
Ik ook niet trouwens.
Ja, maar jij hebt weer geneukt, je kan niet alles hebben he.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
Google translate?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Interessant... wat is het nu dan?
quote:
Dat is keilang geleden mang!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt weer geneukt, je kan niet alles hebben he.
Oh ja sorry.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus het valt wel mee toch? Als je weer iemand leuk vind dan zal je het makkelijker vertellen of niet? Mijn vraag is eigenlijk of je het nu minder eng vind
Non, merciquote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi?
Heuh heuh heuh!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi?
Dah is keikort geleduh moan!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is keilang geleden mang!!
De laatste keer was eind juni ofso
Hij is verliefd geworden op een vriendin, maar dat wordt niet meer dan gewoon vriendschap (wat het al was).quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind mezelf niet zo dom eigenlijk.
Maar blijkbaar wel dus, vertel!
Dat is 5 maanden geleden bijnaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dah is keikort geleduh moan!
Jij mag meedoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heuh heuh heuh!
Houd je swans eens bij je
Ik kan gewoon geen medelijden met je hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is keilang geleden mang!!
De laatste keer was eind juni ofso
Je mag alleen mee doen als je een vrouw bentquote:
Ik doe alleen aan MFFquote:
Damn. Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is 5 maanden geleden bijna![]()
![]()
Ik heb nu 5 pandapunten man
hihih maar wel minder eng hoop ik, aangezien het allemaal is meegevallen,. eigenlijk is het veel enger om zoiets tegen een reeds bestaande vriend/vriendin te zeggen. tegen iemand die je nog niet zo goed kent ( die niet in in je friendzone hoort ) zal het nog veel makkelijker zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ik vind het nog steeds eng ja.
Mag ik dan mee doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag alleen mee doen als je een vrouw bent
gewoon nog een paar keer doen dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ik vind het nog steeds eng ja.
Ik ben niet verliefd hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
Dat je daar verliefd op werd was overigens al overduidelijk hoor. Die zag ik al weken geleden aankomen.
Ik werd vaak aangesproken met "mevrouw" toen ik nog lang haar had. Telt dat?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan MFF
Dus geld niet voor jou
Heath mag wel
Nee, dat snapte ik al.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is verliefd geworden op een vriendin, maar dat wordt niet meer dan gewoon vriendschap (wat het al was).
Was dat nou zo moeilijk?
Hou niet zo van mannenseks, sorry broquote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd vaak aangesproken met "mevrouw" toen ik nog lang haar had. Telt dat?
[..]
Je weet niet wat je mist.
Thanks dude!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan MFF
Dus geld niet voor jou
Heath mag wel
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
GRIJP ZEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |