zo gezellig vind ik hem anders nietquote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat kun je van wel meer mensen vragen. Gezelligheid denk ik.
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand, overtuig me waarom ik Skyrim moet kopen. Wat is er zo leuk aan?
Is het ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk niks schelen. Zo boeiend vind ik zijn liefdesleven of hem niet
Die ruimte is er niet, want hij kan maar tot 7 uur. Ik zou de zondag nemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik zal lekker begin van de avond afspreken. Als het leuk is kan je hapje gaan eten samen en er na nog ergens drankje doen.
Is het niet gezellig ga je tegen etenstijd naar huis.
Even niks te doen hebben bv.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat kun je van wel meer mensen vragen. Gezelligheid denk ik.
Yo hallo dan!quote:
Dan begin van de middag afspreken, is het leuk kan je samen gaan lunchenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ruimte is er niet, want hij kan maar tot 7 uur. Ik zou de zondag nemen.
Vanille. Die was vroeger onwijs lekker, maar al een aantal jaar nooit meer gehad, maar hij schijnt terug te zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden mensen hier de lekkerste cola?
Ik cola cherry.![]()
Schijnt ook vanille smaak te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
Ik ga morgen speciaal naar fucking Amstelveen voor dat ding.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanille. Die was vroeger onwijs lekker, maar al een aantal jaar nooit meer gehad, maar hij schijnt terug te zijn
Heb maar even met persoon in kwestie afgestemd. Vanwege teveel mist is vanavond niet verstandig, dus het wordt zondag vanaf 18u. Dus nog even geduld. Bedankt voor jullie adviezen iigquote:Op woensdag 23 november 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Die ruimte is er niet, want hij kan maar tot 7 uur. Ik zou de zondag nemen.
Coca cola light. Mijn verslaving, verder vind ik andere soorten cola maar niksquote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik cola cherry.![]()
Ik vind light ook lekkerder dan de normale. De meeste mensen snappen dat niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Coca cola light. Mijn verslaving, verder vind ik andere soorten cola maar niks
Cherryquote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik cola cherry.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind light ook lekkerder dan de normale. De meeste mensen snappen dat niet.
Aspartaamjunkies.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Coca cola light. Mijn verslaving, verder vind ik andere soorten cola maar niks
Euroshopper cola?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik vind een goedkoop merk lekkerder dan coca cola.
Puur vergif.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Euroshopper cola?
Cola zero geeft mij maagzuur.
Regular is zo zoet als je light gewend bent. Pauper merken (en ook pepsi) smaken niet eens naar colaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Aspartaamjunkies.![]()
Nee ik drink ook standaard light cola, maar ik weet eigenlijk niet of ik het lekkerder vind dan regular.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |