Nee en dat is lang niet altijd handig, gevoelensquote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen als je iets voelt
mee eensquote:Op donderdag 24 november 2011 09:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee en dat is lang niet altijd handig, gevoelens
Je kan er alles aan doen!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen als je iets voelt
Dude, ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar als je denkt dat ik nog in zit over Naat, dat is wel voorbij hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er alles aan doen!
Je kan er wat aan doen om bet gevoel weg te krijgen of te verbeteren. Of je kan er in blijven hangen en er over gaan miepen.
Naat? Waar heb jij het over dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar als je denkt dat ik nog in zit over Naat, dat is wel voorbij hoor.
Tuurlijk kan je er wat aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er alles aan doen!
Je kan er wat aan doen om bet gevoel weg te krijgen of te verbeteren. Of je kan er in blijven hangen en er over gaan miepen.
Oh je hebt niks meegekregen van de situatie. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Naat? Waar heb jij het over dan?
Ik heb het over het algemeen.
Het gaat goed komenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er wat aan doen.
Alleen het kost tijd, maar ik kom er wel overheen. Misschien duurt het even maar ik zal er overheen komen.
We hebben je gemistquote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik gisteren nog iets belangrijks gemist of is er verder niets gebeurd?
wie is de nieuwe?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je gemist![]()
Er kwam een nieuws meisje in het topic, Silk. ValHallen en gewoonfaye vinden elkaar toch stiekem wel leuk. Dat is het geloof ik wel.
Je hebt de grootste soap uit mijn leven gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik gisteren nog iets belangrijks gemist of is er verder niets gebeurd?
Ohoh een nieuwe... Die gaat zo hard schrikken van alle hossel PM's en DM's dat ze niet meer terug durft te komenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je gemist![]()
Er kwam een nieuws meisje in het topic, Silk. ValHallen en gewoonfaye vinden elkaar toch stiekem wel leuk. Dat is het geloof ik wel.
OH die is niet nieuwquote:
We komen niet allemaal in ONZ.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OH die is niet nieuw
Die ken ik al, is wel lief ja
De meeste mensen hier zijn anders gewoon hartstikke lief hoor, die laten meisjes niet schrikkenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohoh een nieuwe... Die gaat zo hard schrikken van alle hossel PM's en DM's dat ze niet meer terug durft te komen
mijn stufi staat er nog niet opquote:
Inderdaad, wij zijn gewoon lief.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn anders gewoon hartstikke lief hoor, die laten meisjes niet schrikken
Mijn wel. En mijn toeslag houd ik altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn stufi staat er nog niet opZorgtoeslag wel maarja die moet ik toch meteen weer afgeven.
heb het nu ook gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn wel. En mijn toeslag houd ik altijd.Maarja, deze maand sowieso zuinig doen want een ik moet een shitload aan kerstcadeaus kopen.
Ik betaal helemaal niets.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
maarja er gaat sowieso
170 collegegeld
30 fitnessen
20 mobiel
100 ziektekosten
dus 320 af
en er komt 380 binnen met stufi en zorgtoeslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |