SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik heb hem gestuurd achter de schermen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
Benzin was vandaag verbazingwekkend suave
Ik dacht ik zeg het even
Neem nog een biertje om het te vieren.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej op tijd openen gelukt! *Springt*
Ik snap het hele dronken posten nooit, ik denk daar nooit aan als ik dronken ben. Hooguit dat ik mensen wat scheef whatsapp of een bericht stuur, maar op een forum niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
Serieus, drunken ramblings zijn nooit grappig. Ik zou hier eigenlijk moderator moeten zijn, keihard optreden.
Ik weet niet of ik volwassen ben, ik weet wel dat ik volwassen zoek.quote:
Ja met Silk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Wacht eens even, die Valhallen had toch laatst een date met iemand van fok anders op een vliegveld? Iets staat me daar van bij. Of is dat weer een andere user?
Ja Silk op Schiphol was ik ook nog bij.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Wacht eens even, die Valhallen had toch laatst een date met iemand van fok anders op een vliegveld? Iets staat me daar van bij. Of is dat weer een andere user?
Wist hij ook van je gevoelens voor haar?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Silk op Schiphol was ik ook nog bij.
Ik voel me ook fucking smerig eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die springen ook van de hak op de tak allemaal.
Ja, ik ken ze allemaal en vind ze allemaal tof. Maar qua liefde en verliefdheid gaan ze voor mij echt veel te snel.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die springen ook van de hak op de tak allemaal.
Want?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook fucking smerig eigenlijk.
Volgens mij heeft zij een omdatappel verschijning. Puur vanwege de stem die ik een keer heb gehoord van de radio. How correct am I?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je seksueel gefrustreerd ofso?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een omdatappel verschijning. Puur vanwege de stem die ik een keer heb gehoord van de radio. How correct am I?
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoin.quote:
Silk is een knap meisje. Enorm mooi figuur.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een omdatappel verschijning. Puur vanwege de stem die ik een keer heb gehoord van de radio. How correct am I?
Nee, maar er is wel weer genoeg aandachthoererij geweest in dit topic vandaag. Als je met pics wil smijten waar je stoer dronken op staat, dan ga je maar naar PUB of "Hoe zie je er nu uit'' in LIF.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je seksueel gefrustreerd ofso?
Voor Faye?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wist hij ook van je gevoelens voor haar?
die post Ik niet in een topicquote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel weer genoeg aandachthoererij geweest in dit topic vandaag. Als je met pics wil smijten waar je stoer dronken op staat, dan ga je maar naar PUB of "Hoe zie je er nu uit'' in LIF.
I see. Gisteren nog overstuur omdat gedumpt en ex is verliefd op een ander en nu zelf ook alweer verliefd op een ander.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze allemaal en vind ze allemaal tof. Maar qua liefde en verliefdheid gaan ze voor mij echt veel te snel.
sja dan ging het ook vast heel diep.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor Faye?
Ik wist tot maandagavond niet eens dat ik nog gevoelens had voor Faye.
Kan ze dansen?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Silk is een knap meisje. Enorm mooi figuur.
Doei kree magnetronquote:Op woensdag 23 november 2011 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allen
Oh hai Silk.quote:
Hmm, en waarom voel je je smerig?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor Faye?
Ik wist tot maandagavond niet eens dat ik nog gevoelens had voor Faye.
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.quote:
sowieso. Wel met hoedje.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef mrk.n het volgende:
Stefanhaan stuurt naaktfoto's rond van zichzelf?
Mbt tot wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. En, wat zijn de meningen van de vrouwen? Je wint het sowieso niet van mij.
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Het gaat ook tyfussnel. Maar ik heb er geen problemen mee.
Man, je vindt haar een dagje leuk en je bent gelijk zo overstuurquote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.
Okee vrijdagavond eerst signalen dat het uit ging
Zaterdagmiddag ik kom er achter dat het echt uit is tussen haar en Naat.
Nou niks aan de hand
Het wordt zondag
Het wordt maandag
Trollactie van VH en Faye zet mij aan het denken
Dinsdag gevoelens zijn nooit weggeweest voor Faye
Woensdag: waar ik voor vreesde kwam uit VH en Faye vinden elkaar leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |