Voor Faye?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wist hij ook van je gevoelens voor haar?
die post Ik niet in een topicquote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel weer genoeg aandachthoererij geweest in dit topic vandaag. Als je met pics wil smijten waar je stoer dronken op staat, dan ga je maar naar PUB of "Hoe zie je er nu uit'' in LIF.
I see. Gisteren nog overstuur omdat gedumpt en ex is verliefd op een ander en nu zelf ook alweer verliefd op een ander.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze allemaal en vind ze allemaal tof. Maar qua liefde en verliefdheid gaan ze voor mij echt veel te snel.
sja dan ging het ook vast heel diep.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor Faye?
Ik wist tot maandagavond niet eens dat ik nog gevoelens had voor Faye.
Kan ze dansen?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Silk is een knap meisje. Enorm mooi figuur.
Doei kree magnetronquote:Op woensdag 23 november 2011 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allen
Oh hai Silk.quote:
Hmm, en waarom voel je je smerig?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor Faye?
Ik wist tot maandagavond niet eens dat ik nog gevoelens had voor Faye.
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.quote:
sowieso. Wel met hoedje.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef mrk.n het volgende:
Stefanhaan stuurt naaktfoto's rond van zichzelf?
Mbt tot wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. En, wat zijn de meningen van de vrouwen? Je wint het sowieso niet van mij.
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Het gaat ook tyfussnel. Maar ik heb er geen problemen mee.
Man, je vindt haar een dagje leuk en je bent gelijk zo overstuurquote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.
Okee vrijdagavond eerst signalen dat het uit ging
Zaterdagmiddag ik kom er achter dat het echt uit is tussen haar en Naat.
Nou niks aan de hand
Het wordt zondag
Het wordt maandag
Trollactie van VH en Faye zet mij aan het denken
Dinsdag gevoelens zijn nooit weggeweest voor Faye
Woensdag: waar ik voor vreesde kwam uit VH en Faye vinden elkaar leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |