quote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter ga je niet zo lopen doen, ik bied het toch gewoon netjes aan. Achterlijke kutkloon.
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
En dan eigenlijk ook om alleen virtuele dingenIk weet dat het niet aardig is maar joh waarom triest doen over dingen die op fok gebeuren ?
Bouw een leven op
Sommige mensen hebben Fok en hun persoonlijke leven gecombineerdquote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
En dan eigenlijk ook om alleen virtuele dingenIk weet dat het niet aardig is maar joh waarom triest doen over dingen die op fok gebeuren ?
Bouw een leven op
OK HOUDOE!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik kom hier nooit meer, ik wordt zelfs hier weggepest
FML
Er komen teveel kusjekroel mensen hier binnen, vooral de influx uit het Radio49 / ONZ gedeelte draagt daar leuk aan bij.quote:
Ja, ik ben erin getuind en denk nu dat hij single is.quote:
Voor hun is het niet meer FOK!, logisch ook als het gewoon irl contact is.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Bouw een leven op
dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben Fok en hun persoonlijke leven gecombineerd
Ga je 'm nu ook versieren dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Supersoep het volgende:
Ja, ik ben erin getuind en denk nu dat hij single is.
w.e dude het is nou eenmaal meer een sc geworden en je kan zeiken wat je wil. Maar er is hier gewoon een vast kliekje. Net als in elk Ander soortgelijk topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er komen teveel kusjekroel mensen hier binnen, vooral de influx uit het Radio49 / ONZ gedeelte draagt daar leuk aan bij.
Verder boeit het niet hoe lang je hier al zit. Je kan okay zijn, maar wat kraam jij per dag een hoop onzin uit hier zeg. Als je dan ook nog eens besluit dronken te posten, dan krijg ik de behoefte om er iets van te zeggen, om het niveau nog enigzins te sparen.
[..]
Ja, ik ben erin getuind en denk nu dat hij single is.
Hij heeft nog niet gereageerd op m'n laatste PM waar ik m'n liefde aan hem verklaarde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Sinji het volgende:
Sommige mensen hebben Fok en hun persoonlijke leven gecombineerd
Zo hard ben ik dan net nietquote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebben
Ok, prioriteiten stellen, ik snap dat wel, ik geef je wel even je ruimte en rust.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
te druk met in mijn polsen aan het snijden, sorry
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft nog niet gereageerd op m'n laatste PM waar ik m'n liefde aan hem verklaarde.Ik denk dat je in de wachtrij staat, omdat nu veel meisjes gelijk de kans benutten om hem te hosselen nu hij weer vrijgezel is. Nee, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de wachtrij staat, omdat nu veel meisjes gelijk de kans benutten om hem te hosselen nu hij weer vrijgezel is. Nee, ik niet
nee dat ze het verschil tussen fok en prive leven niet meer zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebben
Maar jij bent geen meisje. Jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de wachtrij staat, omdat nu veel meisjes gelijk de kans benutten om hem te hosselen nu hij weer vrijgezel is. Nee, ik niet
Je kijkt op hem neer.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kijkt op hem neer.
Letterlijk.
Rond de 1,85.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |