Ik vind dat nog wel meevallen. Ik stoor me laatste tijd meer aan het kleutergehalte hier met Foksoaps, aandachtshoeren en crossposts/users uit dat Radiotopic. Misschien word ik wel te oudquote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
Het is toch al tijden een kliekje van mensen die elkaar de put in praten.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
Ik praat helemaal niemand de prut in. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hier zit.
Ik wil fittie met je maken, jewaits.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Het is wel heel erg met mij: er is zelfs niemand die met mij wil ruziën via een forum
Ze heeft een punt. Het is vandaag al vaker opgebracht, maar qua aandachtshoeren en puberdrama is het topic sterk gestegen de afgelopen paar dagen. Dan liever discussies over Mark en MLIG, veel vermakelijker dan gebroken hartjes of stefanhaan die weer eens over z'n gitaar begint te zeiken.quote:
omdat je niet irritant bentquote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Het is wel heel erg met mij: er is zelfs niemand die met mij wil ruziën via een forum
Come at me broquote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Hou je bek, ik wil niet eens fittie met jou maken, dom wijf!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil fittie met je maken, jewaits.
ja? Valt mij elke keer weer op hoe depi mensen over zich praten of over hun situatie. Dit is kut dat is kut. OH ja dan reageerd de ander weer van ja snap hoe je voelt ik heb het ook enz enz enzquote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. Ik stoor me laatste tijd meer aan het kleutergehalte hier met Foksoaps, aandachtshoeren en crossposts/users uit dat Radiotopic. Misschien word ik wel te oud
gaat Ik zit hier al langer als de gemiddelde user manquote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. Het is vandaag al vaker opgebracht, maar qua aandachtshoeren en puberdrama is het topic sterk gestegen de afgelopen paar dagen. Dan liever discussies over Mark en MLIG, veel vermakelijker dan gebroken hartjes of stefanhaan die weer eens over z'n gitaar begint te zeiken.![]()
Kolere.
Deze man begrijpt mij. Waar is MLiG om de dag te redden?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
Ze heeft een punt. Het is vandaag al vaker opgebracht, maar qua aandachtshoeren en puberdrama is het topic sterk gestegen de afgelopen paar dagen. Dan liever discussies over Mark en MLIG, veel vermakelijker dan gebroken hartjes of stefanhaan die weer eens over z'n gitaar begint te zeiken.![]()
Kolere.
Ben ik het wel mee eens, Naim. Puntjes op de i willen niet lukken, helaas. Ik vind de discussies over/met MLIG trouwens minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kolere.
In dit topic?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gaat Ik zit hier al langer als de gemiddelde user manen over mijn gitaar heb Ik het ont gitaristen topic
Dat vind ik wel meevallen. Soms heb je gewoon even een kutdag, dat mag ook. Benzin is al enorm veranderd en verder zie ik alleen Heloef janken.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef ook_gek het volgende:
ja? Valt mij elke keer weer op hoe depi mensen over zich praten of over hun situatie. Dit is kut dat is kut. OH ja dan reageerd de ander weer van ja snap hoe je voelt ik heb het ook enz enz enz
Dan gaan ze elkaar ook nog dingen aanpraten van autisme tot depri
Ik zie het bwehehehequote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij is niet single. Dat was een 'slim' plannetje om mij koest te houden, ofzo.
Zie je, ze reageert niet eensquote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hou je bek, ik wil niet eens fittie met jou maken, dom wijf!
En jij loopt constant te zeiken, ook niet echt 'n geweldige bijdrage.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Soms heb je gewoon even een kutdag, dat mag ook. Benzin is al enorm veranderd en verder zie ik alleen Heloef janken.
Beter ga je niet zo lopen doen, ik bied het toch gewoon netjes aan. Achterlijke kutkloon.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hou je bek, ik wil niet eens fittie met jou maken, dom wijf!
En werkt zijn strategie?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
Hij is niet single. Dat was een 'slim' plannetje om mij koest te houden, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |