Het klinkt zo smerig, maar ik wil jofu's reactie zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.
Je weet niet wat je terug leest.
Donderdag: Heloef schopt de hele kleuterFokbende uit zijn FB/msnlijst en gaat nieuwe leuke mensen zoeken en een meisje buiten Fokquote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.
Okee vrijdagavond eerst signalen dat het uit ging
Zaterdagmiddag ik kom er achter dat het echt uit is tussen haar en Naat.
Nou niks aan de hand
Het wordt zondag
Het wordt maandag
Trollactie van VH en Faye zet mij aan het denken
Dinsdag gevoelens zijn nooit weggeweest voor Faye
Woensdag: waar ik voor vreesde kwam uit VH en Faye vinden elkaar leuk
Ik was denk ik vergeten te melden dat ik aan het begin van de vriendschap 3 maanden dezelfde gevoelens had.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Man, je vindt haar een dagje leuk en je bent gelijk zo overstuur
sorry hoor, beetje overdreven wel
ik lees niet terugquote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.
Je weet niet wat je terug leest.
hoi cactusquote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Donderdag: Heloef schopt de hele kleuterFokbende uit zijn FB/msnlijst en gaat nieuwe leuke mensen zoeken en een meisje buiten Fok
Ik doe nu een, wat zal het zijn, week of iets langer best intensief mee in dit topic.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
zo tempo zit er lekker in.
zie opeens nieuwe user.wie is Heathcliff80?
En wat is het verhaal van u als ik zo brutaal mag zijn om te vragen
Eigenlijk kan ik het daar alleen maar mee eens zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Donderdag: Heloef schopt de hele kleuterFokbende uit zijn FB/msnlijst en gaat nieuwe leuke mensen zoeken en een meisje buiten Fok
Vraag eens aan Stefanhaan of hij de foto's wil sturen. Daarna mag Sinji.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet lichamen vergelijken? Waar zijn de te vergelijken beelden dan?
Nah denk het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
oh ja zo iets zag ik langs komen ja. Ben je bi of les?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik doe nu een, wat zal het zijn, week of iets langer best intensief mee in dit topic.
Ik wil graag ene vrouw versieren voor een friends with benefits achtige constructie en hoop hier wat tips op te doen en anderen tips te geven. Verder vind ik het ook gewoon gezellig in dit topic.
Waarom wil je eigenlijk alleen fwb?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik doe nu een, wat zal het zijn, week of iets langer best intensief mee in dit topic.
Ik wil graag ene vrouw versieren voor een friends with benefits achtige constructie en hoop hier wat tips op te doen en anderen tips te geven. Verder vind ik het ook gewoon gezellig in dit topic.
Bi.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh ja zo iets zag ik langs komen ja. Ben je bi of les?
goed hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. En, wat zijn de meningen van de vrouwen? Je wint het sowieso niet van mij.
Ik hossel ze wel voor je hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah denk het niet.
Volgende week: Nieuwe FOK!ster verschijnt heloef sleept haar binnen met hulp van zijn wingmans.
Durf te leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah denk het niet.
Volgende week: Nieuwe FOK!ster verschijnt heloef sleept haar binnen met hulp van zijn wingmans.
Nee. Ik heb een personal coach, bepaald schema alles. Gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
goed hoor.
En Ik denk wel dat Ik win
Eigenlijk interesseert het me geen holquote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
Vraag eens aan Stefanhaan of hij de foto's wil sturen. Daarna mag Sinji.
waar ik nou benieuwd naar ben, wanneer weet je nou of een vrouw bi of les is als je op stap bent?quote:
niet slechtquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar ben ik weer!
Pubquiz niet gewonnen helaas, 4de geworden van 11.
Heb ik wat gemist?
Omdat... dat kan ik iegenlijk niet zo uitleggen, misschien als ik wat helderder ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk alleen fwb?
Kom dan niet meer zeiken hier als je de soap zelf in stand houdt. Ga daar dan lekker dat Radio topic mee vervuilen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Nah denk het niet.
Ik vraag het morgen gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat... dat kan ik iegenlijk niet zo uitleggen, misschien als ik wat helderder ben.
Vind ik ook wel, maar het gebeurt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me geen holIk beoordeel liever op hoe jullie postgedrag is, daar word ik vaker mee geconfronteerd. Best sad ook om met je body te lopen leuren hier.
Compensatiedrang heet zoietsquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me geen holIk beoordeel liever op hoe jullie postgedrag is, daar word ik vaker mee geconfronteerd. Best sad ook om met je body te lopen leuren hier.
als je denkt dat alles om spieren draait heb je het goed mis bro.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een personal coach, bepaald schema alles. Gaat 'm niet worden
Hoi liefquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat... dat kan ik iegenlijk niet zo uitleggen, misschien als ik wat helderder ben.
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
Kijk ik ben eigenlijk een heel sneu mannetje jongens.
Ik kom niet buiten de deur en als dat al zo is dat vanwege of met FOK!kers.
Van alles nu gaan zitten verbreken wordt ik pas echt miserabel en eenzaam.
metal liefdeslied?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je denkt dat alles om spieren draait heb je het goed mis bro.
Jij kan dan wel met je sixpackje staan. Maar als Ik een liefdeslied op mijn gitaar speel soppen ze van de bank af.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een personal coach, bepaald schema alles. Gaat 'm niet worden
Dat weet ik nooit en dat is gelijk het lastige.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar ik nou benieuwd naar ben, wanneer weet je nou of een vrouw bi of les is als je op stap bent?
Hoe zoek jij dat uit?
Dit is mijn janktopic lieverd, helaas voor jou.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kom dan niet meer zeiken hier als je de soap zelf in stand houdt. Ga daar dan lekker dat Radio topic mee vervuilen.
Goed goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je denkt dat alles om spieren draait heb je het goed mis bro.
Jij kan dan wel met je sixpackje staan. Maar als Ik een liefdeslied op mijn gitaar speel soppen ze van de bank af.
cool story bro.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed goed.
Ik speel ook gitaar, wat dacht je daarvan? Niet zo heel goed maar dat komt nog wel.
Dan reageer ik alleen nog op niet soap-drama-gerelateerde posts van je. Is beter voor mij en voor jouquote:Op donderdag 24 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Dit is mijn janktopic lieverd, helaas voor jou.
bij newbiequote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
Waar is Loka, ik maak me fucking zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |