quote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond de 1,85.
Ze is gewoon langer dan mij.
Oh ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kijkt op hem neer.
Letterlijk.
Noem eens namen, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebben
Snap je meteen waarom ikquote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond de 1,85.
Ze is gewoon langer dan mij.
Zat je te wachten tot ik wegging?quote:
Ik heb sowieso al meerdere malen aangegeven dat de horizon verbreed moet worden als het om versieren gaatquote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar had je het willen zeggen? Stiekem wel he?
Dan komt het partycomité ja, en maken we een fok! feestjequote:Op donderdag 24 november 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zat je te wachten tot ik wegging?
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan komt het partycomité ja, en maken we een fok! feestjeelke nacht/ochtend als heloef weggaat
Flikker nou eens op.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
"Is die depressieve puber weg?"
"Ja hij is opgerot"
"FEEEEEEESTJUH!"
feestje is in ABO nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Topic is dood na Heloefs vertrek? Of is dat feestje achter de schermen
Iedereen is aan het denken hoe ze jou kunnen hosselen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet dan weer eens van nietsquote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Hoeist met de buurman. Al bij de garage geweest van em?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Jij hebt dan ook geen relatie problemen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet dan weer eens van niets. Niet dat ik hier veel post.
Feitelijk nog wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen relatie problemen.
Nee joh, ik begin niet aan Foksoaprelaties. Dat zou hypocriet zijn aangezien ik daar net op af aan het geven ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen is aan het denken hoe ze jou kunnen hosselen.
Vermoedens bevestigd. Leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij is niet single. Dat was een 'slim' plannetje om mij koest te houden, ofzo.
Alsof dat leuk was.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
Het spijt me dit te zeggen maar ik wil Richard terug in dit topic
Ok, wat zit je dwars? Vertel het maar aan oom kaneel.quote:
Het is inderdaad heerlijk hoe je met sommige mensen om kunt gaan. Zo is het met mijn beste vriendin, ook een ex. Ik zie haar vrijdag weer en heb er al een week zin in.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin niet aan Foksoaprelaties. Dat zou hypocriet zijn aangezien ik daar net op af aan het geven ben.
Zat net even te whatsappen met mijn allereerste ex en ik lig gelijk weer in een deuk. Wij hebben zo heerlijk lomp en grappig contact met elkaar. Het gaat zo makkelijk en dan vraag ik me af waarom niet iedereen zo is. Veel mensen zijn zo saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |