Hij is een prima buurman. We het was best gezellig.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
Hoeist met de buurman. Al bij de garage geweest van em?
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
spannend is dat sinterklaas journaal. toch? allemaal?
Geweldig is dat hè? Jullie eigen grappen en gewoon ongecompliceerde lol en je hebt aan 1 woord genoeg en begrijpt de ander volledig. Dat heb ik ook met mijn beste vriend die zondag eindelijk weer terug komt van vakantiequote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is inderdaad heerlijk hoe je met sommige mensen om kunt gaan. Zo is het met mijn beste vriendin, ook een ex. Ik zie haar vrijdag weer en heb er al een week zin in.
Heerlijk lomp doen samen.
Niks zit me dwars eigenlijk. Alles gaat eindelijk eens de goede kant op. Ik waak alleen voor al te snelle conclusies.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, wat zit je dwars? Vertel het maar aan oom kaneel.
En heb jij nog leuke inbreng deze nacht? Of kom je weer niet verder dan yeeey sexdatequote:Op donderdag 24 november 2011 00:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Aight, valhallen is los en cactusje erbij
Aan het einde van de avond moet ik haar dan losweken van mijn bank, erg jammer. Hopelijk blijft ze dit keer slapen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geweldig is dat hè? Jullie eigen grappen en gewoon ongecompliceerde lol en je hebt aan 1 woord genoeg en begrijpt de ander volledig. Dat heb ik ook met mijn beste vriend die zondag eindelijk weer terug komt van vakantie
Zou je haar weer terug willen als vriendin? Want ik hoef echt niet meer met mijn ex te slapen, dat zou raar voelen, alsof ik met mijn broer in bed kruipquote:Op donderdag 24 november 2011 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan het einde van de avond moet ik haar dan losweken van mijn bank, erg jammer. Hopelijk blijft ze dit keer slapen.
hij kan niet sms'en?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is een prima buurman. We het was best gezellig.
Heb wel een nieuw iemand ontmoet zaterdag onverwachts, maar ik denk dat het een beetje een saaie druif is, of hij is niet gewend aan communiceren via sms. Ik geloof dat hij al besloten heeft dat we gaan trouwenMaar ik zie 'm zondag voor het eerst als ik nuchter ben
Hoe is het bij jou en de vrouwen?
Oh zo herkenbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geweldig is dat hè? Jullie eigen grappen en gewoon ongecompliceerde lol en je hebt aan 1 woord genoeg en begrijpt de ander volledig. Dat heb ik ook met mijn beste vriend die zondag eindelijk weer terug komt van vakantie
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon fijn als zij naast me ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je haar weer terug willen als vriendin? Want ik hoef echt niet meer met mijn ex te slapen, dat zou raar voelen, alsof ik met mijn broer in bed kruip
Hey, heb je nog mensen gezien vandaag?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
Eeuwige scharrelaar verblijft ikquote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is een prima buurman. We het was best gezellig.
Heb wel een nieuw iemand ontmoet zaterdag onverwachts, maar ik denk dat het een beetje een saaie druif is, of hij is niet gewend aan communiceren via sms. Ik geloof dat hij al besloten heeft dat we gaan trouwenMaar ik zie 'm zondag voor het eerst als ik nuchter ben
Hoe is het bij jou en de vrouwen?
Hij kan wel smsen, maar hij stelt geen vragen en stuurt steeds alleen maar hoe geweldig hij het vindt dat hij me ontmoet heeft, dat hij onwijs veel zin heeft om me te zien, dat ik misschien wel zijn nieuwe vriendin wordt, dat ik lekker ben, etc. En ik weet amper wat van hem, want we hebben alleen maar een uur of 2 staan zoenen in beschonken toestand.quote:
Uhmmquote:Op donderdag 24 november 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En heb jij nog leuke inbreng deze nacht? Of kom je weer niet verder dan yeeey sexdate
De fuck.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan wel smsen, maar hij stelt geen vragen en stuurt steeds alleen maar hoe geweldig hij het vindt dat hij me ontmoet heeft, dat hij onwijs veel zin heeft om me te zien, dat ik misschien wel zijn nieuwe vriendin wordt, dat ik lekker ben, etc. En ik weet amper wat van hem, want we hebben alleen maar een uur of 2 staan zoenen in beschonken toestand.
Ik wil grappig contact en prikkelend contact dat smaakt naar meer. Nu weet ik vaak niet wat ik terug moet sturen, want het is een beetje een kras op de plaat aan het worden
Grey my man, wat is dat preciesquote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
Zulk contact is echt zo waardevolquote:
En dan word je niet geil?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon fijn als zij naast me ligt.
Gaan jullie nog wel afspreken? En hoe heb je dr ontmoet en hoe verliep dat verder?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
Eeuwige scharrelaar verblijft ik. Ik heb een zeer interessant meisje ontmoet, maar die woont in Amsterdam. Het klikt goed, echter heb ik geen behoefte om er veel moeite voor te doen. Heb namelijk geen zin in mezelf te binden, de vrijheid zal ik denk ik teveel missen. Maar misschien komt dat gevoel wel.. echter zie ik mezelf niet snel een relatie aangaan de komende jaren.
Teh fuck, wat een creep.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan wel smsen, maar hij stelt geen vragen en stuurt steeds alleen maar hoe geweldig hij het vindt dat hij me ontmoet heeft, dat hij onwijs veel zin heeft om me te zien, dat ik misschien wel zijn nieuwe vriendin wordt, dat ik lekker ben, etc. En ik weet amper wat van hem, want we hebben alleen maar een uur of 2 staan zoenen in beschonken toestand.
Ik wil grappig contact en prikkelend contact dat smaakt naar meer. Nu weet ik vaak niet wat ik terug moet sturen, want het is een beetje een kras op de plaat aan het worden
He's doing it wrongquote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ahh zo. klinkt niet alsof het naar meer smaakt. nieuwsgierige.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
jaja. totdat je echt verliefd wordt, dan kan dit riedeltje zo de prullenbak in.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eeuwige scharrelaar verblijft ik. Ik heb een zeer interessant meisje ontmoet, maar die woont in Amsterdam. Het klikt goed, echter heb ik geen behoefte om er veel moeite voor te doen. Heb namelijk geen zin in mezelf te binden, de vrijheid zal ik denk ik teveel missen. Maar misschien komt dat gevoel wel.. echter zie ik mezelf niet snel een relatie aangaan de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |