kom Jij maar eens terug zodra je uit de luiers bent jochiequote:
Sociale contacten op school/werk verloopt nou eenmaal niet zo lekker.quote:
Ergens in een schuur, waar ze steeds schraler wordt en kaakkramp krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
Waar is Loka, ik maak me fucking zorgen
Da's anders lang niet slechtquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar ben ik weer!
Pubquiz niet gewonnen helaas, 4de geworden van 11.
Heb ik wat gemist?
Nee, niet doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
De sadness deze battle of the nerds. Ik ga weer wat anders doen. Het topic wordt minder en minder
Kom jij maar terug wanneer je de volle aandacht van je vriendin hebt gehad zodat je hier niet zogenaamd dronken hoeft te posten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kom Jij maar eens terug zodra je uit de luiers bent jochie
echt he.. het forum zou beter af zijn met een permban voor mr.kquote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
De sadness deze battle of the nerds. Ik ga weer wat anders doen. Het topic wordt minder en minder
Als je wat meer energie in je contacten op school en werk zou steken als dat je doet in fok zou dat een heel stuk schelenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sociale contacten op school/werk verloopt nou eenmaal niet zo lekker.
Valt mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, jij bent het meest zelfingenomen
Ik vind jou ook niet echt een aanvulling op dit momentquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
echt he.. het forum zou beter af zijn met een permban voor mr.k
Zeker niet, maar we hebben het verloren in de muziek ronde. 30 punten te halen, waar we maar 12 punten hadden. De nummer 1 had er 27.quote:
Het is toch al tijden een kliekje van mensen die elkaar de put in praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
Het is maar net hoe serieus je het allemaal weer neemt en opvat.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
En toch is daar waar het dient te gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sociale contacten op school/werk verloopt nou eenmaal niet zo lekker.
Mensen praten zichzelf de put in, vind ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is toch al tijden een kliekje van mensen die elkaar de put in praten.
ze woont in limhurg man. En Ik heb gewoon colleges. In wat voor verwarde dimensie denk Jij te leven?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kom jij maar terug wanneer je de volle aandacht van je vriendin hebt gehad zodat je hier niet zogenaamd dronken hoeft te posten.
Goed en moe. Ik moest maar eens naar bed gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker niet, maar we hebben het verloren in de muziek ronde. 30 punten te halen, waar we maar 12 punten hadden. De nummer 1 had er 27.
Verder een goede quiz gehad.
Hoe is het met jou?
Waar het dient te gebeuren ja, het zal denk ik niet zo lopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En toch is daar waar het dient te gebeuren.
Mensen die denken dat hij echt single is.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze woont in limhurg man. En Ik heb gewoon colleges. In wat voor verwarde dimensie denk Jij te leven?
Ik snap nu heel goed waarom je weer single bent. Je kan volgens mij überhaupt amper vriendschappen in stand houden. En het zou ne niks verbazen als je stiekem gewoon een kerel bent die 140 kilo weegt en nu een bigmac weg aant vreten is.
Vriendschappen onderhouden is oprecht niet moeilijk voor me, een relatie onderhouden ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze woont in limhurg man. En Ik heb gewoon colleges. In wat voor verwarde dimensie denk Jij te leven?
Ik snap nu heel goed waarom je weer single bent. Je kan volgens mij überhaupt amper vriendschappen in stand houden. En het zou ne niks verbazen als je stiekem gewoon een kerel bent die 140 kilo weegt en nu een bigmac weg aant vreten is.
jij wel dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet echt een aanvulling op dit moment
Proceeed...quote:Op donderdag 24 november 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hij echt single is.
Whehe.
Verder: Cactus +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |