quote:HET BETREFT HIER EEN ORGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE AUTO, RENOVA TILBURG GELEVERD EN ONDERHOUDEN LAATSE KEER IN DE GARAGE GEWEEST BIJ 43 DKM.
ALLES AANWEZIG AANTOONBAAR ECHTE KILOMETERS!
AUTO VERKEERT IN NIEUWSTAAT, MOET GEZIEN WORDEN!
COMPLETE SET WINTERBANDEN EN SET ZOMERBANDEN AANWEZIG 18 INCH MET Z.G.A.N. BANDEN
ALARM KLASSE 5 VOLGSYSTEEM
WIJ HANTEREN GEEN AFLEVERINGS KOSTEN, VANAF 5000,= EURO (BIJ)BETAALENDE BEDRAG 3 MAANDEN VOLLEDIGE GARANTIE OP GEHELE AUTO.
quote:Kenmerken
Bouwjaar - 2005
Kilometerstand - 45.159
Brandstof - Benzine
Transmissie - Automaat
Motorvermogen - 190 kW (258 pk)
Aantal deuren - 2-deurs
APK - Ja, t/m 6 januari 2013
BTW auto - Nee, marge
Kleur - Zwart
Gewicht - 1675 kg
Kenteken - 17-PV-XF
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
HET IS GODVERDOMME EEN KOOPJE.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig krijg je wel 3 maanden volledige garantie op de gehele auto!
SD heeft betere bovenbenenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft SD een Golf III cabrio gekocht?
oh, nee, idd, die heeft reflecterende oranje onderbroekjes natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Anne het volgende:
[..]
SD heeft betere bovenbenenen draagt niet van die rare broekjes.
quote:
Nu even nietquote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
Mocht er nog iemand sneeuw willen hebben, dat kan ik nu heel makkelijk toevoegen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
Mocht er nog iemand sneeuw willen hebben, dat kan ik nu heel makkelijk toevoegen.
Wauw! Ik zou je kunsten voor grof geld aan Alpenlanden verhuren!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. ik knip zo in mijn vingers. En dan ineens is er sneeuw!
[ afbeelding ]
in de alpenlanden hebben ze ieder jaar voldoende sneeuw, ik zou het proberen in de apenlandenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wauw! Ik zou je kunsten voor grof geld aan Alpenlanden verhuren!
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. ik knip zo in mijn vingers. En dan ineens is er sneeuw!
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin om in elk framepje ook nog een kerstmits toe te voegenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]doe eens klappen voor een kerstmits en knip in je vingers voor sneeuw
Mogguh, ik vind deze mooier, ik miste de pepernotenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:22 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
SD, en je sinterklaasicoontje dan!
Nou, ok. Bij deze dan:quote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind deze mooier, ik miste de pepernoten
Ze hebben er momenteel toch juist geen sneeuw?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef densmee het volgende:
[..]
in de alpenlanden hebben ze ieder jaar voldoende sneeuw, ik zou het proberen in de apenlanden
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ok. Bij deze dan:
[ afbeelding ]
Wat een pokkewerk.
Wat een bakquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
http://albuquerque.craigslist.org/cto/2694781442.html
![]()
![]()
![]()
frikandellen wagen, alle dagen poetsenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
http://albuquerque.craigslist.org/cto/2694781442.html
![]()
![]()
![]()
Als zoiets voor je oprit staat poets je het maar al te graagquote:Op donderdag 24 november 2011 18:20 schreef densmee het volgende:
[..]
frikandellen wagen, alle dagen poetsen
ja, geen redheadquote:Op donderdag 24 november 2011 18:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat een bak![]()
Wie kent deze nog?
[ afbeelding ]
Alleen die kleur is verkeerd
Obsidian black juist met witte lederen bekledingquote:
geloof dat maar nietquote:Op donderdag 24 november 2011 18:22 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als zoiets voor je oprit staat poets je het maar al te graag
heb je de Berlingo al zandvrij gemaakt?quote:
als je mij een bats geeft dan graaf ik de matjes wel uit als je wilt hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je de Berlingo al zandvrij gemaakt?
ik heb nog een vrijwel nieuwe bats in de schuur staan, maar ik wil wel zeer fijn zand hebben, anders komt het onkruid tussen de tegels doorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
als je mij een bats geeft dan graaf ik de matjes wel uit als je wilt hoor.
en dat is de auto van de zaak he, mijn grand vitara kun je het beste uitkrabben met een minigraver
onkruid krijg je er gratis bij, in de berlingo kiemt nog wel eens iets voorin. Achterin gaat alles direct dood door benzine olie en round upquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb nog een vrijwel nieuwe bats in de schuur staan, maar ik wil wel zeer fijn zand hebben, anders komt het onkruid tussen de tegels door
vaak de pioniersoorten zoals berkquote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef lipje het volgende:
wel een kerstboompje hè...
of heb je ook sinterklaasboompjes?
Bel even met Ballast Nedam of je hun shovel ken lenen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
als je mij een bats geeft dan graaf ik de matjes wel uit als je wilt hoor.
en dat is de auto van de zaak he, mijn grand vitara kun je het beste uitkrabben met een minigraver
waarom? dat zand licht niet in de weg hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
Bel even met Ballast Nedam of je hun shovel ken lenen?
[ afbeelding ]
Ketting aan de vooras en:quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom? dat zand licht niet in de weg hoor
ik moet er morgen eerst even een nieuwe stabilisator stang in zetten, de mijne is kapot.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ketting aan de vooras en:
[ afbeelding ]
Dan achterklep open en even schudden en die shovel komt daar goed bij van pas
Zo gepiept toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ik moet er morgen eerst even een nieuwe stabilisator stang in zetten, de mijne is kapot.
en dan volgende week een nieuwe sensor voor de aansturing van de 4 vierwielaandrijving en de compressor die de vooras op druk zet, om de vrijloop te blokkeren.
ja stab stang wel, die klote sensor zit bovenop de tussenbak en moet van onderaf bereikt wordnequote:
Ach een zaterdagje en dan zit het er weer opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ja stab stang wel, die klote sensor zit bovenop de tussenbak en moet van onderaf bereikt wordne
zaterdagen zijn om geld te verdienen dit zijn klussen voor zondagen,quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach een zaterdagje en dan zit het er weer op
Ach je moet een hobby hebben niet dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
zaterdagen zijn om geld te verdienen dit zijn klussen voor zondagen,
al mijn zaterdag tot nieuwjaar zijn al volgepland met bomenzagerijen
Vandaag heb ik m'n handen weer 2 keer bewerkt met en haakse slijper. en 1 keer met een powervijl.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
'in vingers knippen' vind ik eigenlijk meer een 2cv actie. Maar dan wel met een forse blikschaar of zo
kun je niet beter stoppen en ergens in een hoekje gaan zitten huilenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vandaag heb ik m'n handen weer 2 keer bewerkt met en haakse slijper. en 1 keer met een powervijl.
Zolang dat hoekje maar niet in zijn auto is, want dan roest ie weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
kun je niet beter stoppen en ergens in een hoekje gaan zitten huilen
nee vriesland is al een aardig hoekje om mee te beginnenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang dat hoekje maar niet in zijn auto is, want dan roest ie weg.
Misschien kun je daar ff de internetkabel doorzagen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vriesland is al een aardig hoekje om mee te beginnen
ben je nu verstandig geworden en koop je een degelijke en redelijk nieuwe auto bijvoorbeeld een met een bouwjaar na 2005 ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef 2cv het volgende:
Mijn auto is al weggeroest. Ik ga morgen een verse halen.
graag zelfsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ff de internetkabel doorzagen.
Heuhhh. Wat is er met mijn auto? Behalve dat ie in de prak zit dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je nu verstandig geworden en koop je een degelijke en redelijk nieuwe auto bijvoorbeeld een met een bouwjaar na 2005 ofzo
niks maar 2cv met zijn vrakkenkermisquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Heuhhh. Wat is er met mijn auto? Behalve dat ie in de prak zit dan.
Nee, het wordt er 1 uit 1994 met slechts 550.000km. Wel een diesel en geen roest !quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je nu verstandig geworden en koop je een degelijke en redelijk nieuwe auto bijvoorbeeld een met een bouwjaar na 2005 ofzo
ja elke keer hoop ik weer voor je dat je een verstandige aankoop doet, het valt alleen elke keer weer tegen met je franse stokbrodenbakkersauto'squote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef 2cv het volgende:
Wel lief dat je het beste met me voor hebt hoor
ik kan weer uploadenquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan weer uploadendus druk bezig een mooi Dakar verslag te maken
nu ff snel lunch tussendoor, dus dan kan een F5je op fok er wel van af
ja, ben wel redelijk tevreden met het eindresultaat.quote:
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Kees Postma is een sloopbedrijf wat ook in MB 190 en VW T3 handelt. Dus, je kunt ze kopen.
Mooi, hoe minder hoe beter.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef 2cv het volgende:
Over een bijna ongeluk wegens een gaskabel die bleef steken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef densmee het volgende:
[..]
ja elke keer hoop ik weer voor je dat je een verstandige aankoop doet, het valt alleen elke keer weer tegen met je franse stokbrodenbakkersauto's
Bij een automaat kan je de koppeling niet intrappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Paladijn het volgende:
EN wat heeft dat met eeN automaat te makeN?![]()
en de rem doet het dan ook niet meer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef 2cv het volgende:
Beweren dat een auto slecht is omdat de gaskabel blijft hangen is net zoiets als beweren dat een auto slecht is omdat de asbak vol is.
[..]
Bij een automaat kan je de koppeling niet intrappen.
Zeker wel ! Maar bij een automaat blijft de motor de auto gewoon aandrijven. Dan moet je de het motorvermogen afremmen + het gewicht van de auto.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef densmee het volgende:
[..]
en de rem doet het dan ook niet meer?
Gelukkig zet je een automaat met een klein tikje in neutraalquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeker wel ! Maar bij een automaat blijft de motor de auto gewoon aandrijven. Dan moet je de het motorvermogen afremmen + het gewicht van de auto.
Ik zag overigen een Renault Scenic
van garage Liekendiek.
Dat ziet er gaaf uit... Wat is het?quote:
Dank je. Ik vind de muziek van Queen nog steeds niks.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind de muziek van Queen nog steeds niks.
Huh? Ik ben niet onder een kloon aan het trollen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:37 schreef lipje het volgende:
@Barca.. tijd om verder te trollen onder je eigen account
Volgens mij een demo van wat er mogelijk is in games met de nieuwe Cryengine.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ziet er gaaf uit... Wat is het?
Ja, dat kan ook...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:57 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
!
Nouja, dat ken. Ik vind eigenlijk vrijwel alle nummers van ze tof.
dan is het tijd om verder te gaan trollenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Huh? Ik ben niet onder een kloon aan het trollen hoor
met slagroomquote:
-2 ( voorspelbaar )quote:
en morgen een ochtenddier?quote:
damn 156 forumquote:Op zondag 27 november 2011 12:20 schreef Alfisti het volgende:
Gefeliciteerd met je 37e! verjaardag opa!
gedeelde vreugd is dubbele vreugdquote:Op zondag 27 november 2011 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, denk wel dat de fles op gaatmaar ik drink hem niet alleen op, dat scheelt
![]()
![]()
De 1e keer dat hij alcohol drinkt, laat hem tochquote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
Hoe vaak ga je nog vermelden dat je die meuk aan het drinken bent?
dat idd ^^quote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 1e keer dat hij alcohol drinkt, laat hem toch![]()
nee, die vriendin waar ik toen logeerde is ernogal gek op, en we hadden een paar flessen gehaald bij de REWE in Adenauquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Paladijn het volgende:
Is Barca zo eng dat je eerst in moet drinken?
heb nu een fles open staan in de koelkastquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef 2cv het volgende:
Alex, wanneer mag ik dat mede eens bij je proeven ?
Ik dacht dat die lege fles aan haar besteed was ipv aan jou.quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewel, toen Barca langs kwma in Bels had ik ook al wat op
hier is zo'n fles alleen op festivals te koop, vanaf 15 euroquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Paladijn het volgende:
scheelt ook behoorlijk, de alcoholprijs in Duitsland
ik hoefde niet meer te rijden die dag, dus ook wat gehad. Minder dan haar, dat welquote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat die lege fles aan haar besteed was ipv aan jou.
daar heb ik ook een hele leuke avodn beleefd. Pretzelmädchenquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een tijd geleden kennis gemaakt met bierhallen in München (niet tijdens de Oktoberfest trouwens). Damn...!
Ah, daar moet ik echt niet aan denkenquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een tijd geleden kennis gemaakt met bierhallen in München (niet tijdens de Oktoberfest trouwens). Damn...!
Haha, ja zoiets. Wel lollig, en niet alleen maar toeristen, dat viel mij op.quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb ik ook een hele leuke avodn beleefd. PretzelmädchenEn een lederhosenband
![]()
Ook niet met een leuke groep?quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, daar moet ik echt niet aan denken.
Oh. Die ken ik niet!quote:Maar ik doelde eigenlijk alleen op een supermarkt, met alleen maar drinken en drank.
ik was er tijdens de Bauma 2007. Geen toeristen, wel een aantal beursbezoekers naast de locals. machtig om die Koreaantjes laars na laars naar binnen te zien klokken...... En de volgende dag weer op de standquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, ja zoiets. Wel lollig, en niet alleen maar toeristen, dat viel mij op.
Bikkels!quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was er tijdens de Bauma 2007. Geen toeristen, wel een aantal beursbezoekers naast de locals. machtig om die Koreaantjes laars na laars naar binnen te zien klokken...... En de volgende dag weer op de stand
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uitquote:
quote:Oh. Die ken ik niet!
waar dan weer de nederlandse tegenhanger tegen de Pruisische grens is aangeplakt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uit.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak zulke ketens:
[ afbeelding ].
Ik kan er maar 1 bedenken en die heeft inderdaad, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie. Maar voor de rest is het ook een doodnormaal supermarkt(je) inclusief frisquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef densmee het volgende:
[..]
waar dan weer de nederlandse tegenhanger tegen de Pruisische grens is aangeplakt.
Densmee: heeft u hier ook fris.
Winkelier: NEIN wir habben hier nur kaffee.
En dat is bij de grensovergang bij Rothenbach heel erg.
en de benzinepompen daar ook allemaal, nur diesel und kaffeequote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan er maar 1 bedenken en die heeft inderdaad, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie. Maar voor de rest is het ook een doodnormaal supermarkt(je) inclusief fris.
oh, daar steek ik standaard ff aan om op de parking fotos te maken, pauperparadijsjes dat, hele parkings vol met rotte E-kadetts en zo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uit.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak zulke ketens:
[ afbeelding ].
Ik vond het wel lollig. Maar ik lust dan ook bier.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Aha.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, daar steek ik standaard ff aan om op de parking fotos te maken, pauperparadijsjes dat, hele parkings vol met rotte E-kadetts en zo.
hoi Peu... ouwe happertquote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me niet voorstellen dat elke Duitsers een rotte Opel Kadett E heeft, want zo'n beetje elke Duitser gaat richting zo'n hal na de boodschapjes (aangezien ze 9 van de 10 keer ook náást een supermarkt zitten), want ze hebben daar alles en het is goeikoop.
De kever van z'n moeder is afgebrand. Verzin daar even wat leuke grapjes overquote:
Hoi o_g, ouwe relnichtquote:Op maandag 28 november 2011 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kever van z'n moeder is afgebrand. Verzin daar even wat leuke grapjes over
Nee deze ziet er nog goed uit. Die van peu is echt volledig afgebrand. Echt alles foetsie!quote:
Ja lach er maar om.quote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee deze ziet er nog goed uit. Die van peu is echt volledig afgebrand. Echt alles foetsie!
Staat een foto in de single reeks
Hey bitch! Men noemt me niks voor niks hier ouwe relnichtquote:
Boeit me geen reet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey bitch! Men noemt me niks voor niks hier ouwe relnicht
Als dat echt zo is, waarom reageer je dan wel op mij?quote:
Het boeit me geen reet wat je reputatie is. Als ik vind dat je achterlijk post, dan meld ik dat. En lachen om iemands afgefikte kever vind ik achterlijk genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, waarom reageer je dan wel op mij?
Kennelijk boeit het je dus meer dan je nu zegt.
Nou nou tuut tuut wat een drama op deze ochtend.quote:Op maandag 28 november 2011 10:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet wat je reputatie is. Als ik vind dat je achterlijk post, dan meld ik dat. En lachen om iemands afgefikte kever vind ik achterlijk genoeg.
Mag ik je bij deze bedanken voor het heerlijke happen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie.
Ja, dat is altijd de makkelijke weg hè.quote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik je bij deze bedanken voor het heerlijke happen.
Moest toch evendoen op deze zware maandag ochtend.
Nee hoor, je zal onderhand wel moeten weten dat ik niet van de makkelijke weg ben.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd de makkelijke weg hè.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef Paladijn het volgende:
Hij IS toch een rare ZONDER autosmaak?
welnee joh, hij had een neukertje die een andere auto ging kopem, en hij ging haar wel effe vertellen wat dat moest worden, alleen trapte ze er niet inquote:Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef Paladijn het volgende:
Afgefikte kevers
Afgefikte MX5's![]()
![]()
Vind Peu het leuker bij de singles dan bij ons?Hij had toch een vriending met een rare autosmaak?
Het is die Samsung geworden en dat werkt inderdaad wel, thanksquote:Op zondag 27 november 2011 19:00 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: ach so, kun je niet voor 20-25 euro een simlockvrije neukia of samsung halen?
http://www.mediamarkt.nl/(...)59,14828,155607.html
http://www.kijkshop.nl/pr(...)g-gsm-telefoon-e1180
Of een kennis in de buurt die niet toevallig nog een oude telefoon heeft liggen?
En daar wordt ie constant afgezekenquote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welnee joh, hij had een neukertje die een andere auto ging kopem, en hij ging haar wel effe vertellen wat dat moest worden, alleen trapte ze er niet in
Hij zit nog steeds in singles, dat zegt genoeg toch?
en in singles SC en in ALS VERSIEREN NIET ZO MAKKELIJK GAAT-reeks?quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom in beide reeksen niet, heb ik nu een relatie?
nee, ik kom in beide NIETquote:Op maandag 28 november 2011 18:57 schreef lipje het volgende:
[..]
en in singles SC en in ALS VERSIEREN NIET ZO MAKKELIJK GAAT-reeks?
wordt je in beide afgezeken net als Peu?
quote:
Jullie wonen niet zo ver van mij af, meeten?quote:
Het is al even op, slipje. SD draait weer nachtdiensten, dus moet er om 18.30 alweer vandoor.quote:
Het wisselt nogal of iets simlockvrij is of nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is die Samsung geworden en dat werkt inderdaad wel, thanksIn vergelijking met mijn oude Soul wel een baggerding, maar goed. Ik heb nog wel een webshop gevonden waar ze de U900s nog nieuw verkopen, misschien proberen te sparen en kijken of hij van de zomer nog steeds te koop is. 130 euro voor een model van 4 jaar oud is op zich wel veel, maar het is echt een superfijn ding
![]()
Op zich kon ik mijn andere telefoon wel inruilen bij de Vodafone-shop, maar hij vond dat het mijn schuld was want dat was 'algemeen bekend'. Als het algemeen bekend was, had ik het ook wel geweten natuurlijk...
Jammerquote:VEENENDAAL - Ginaf Trucks heeft het faillissement aangevraagd. De vrachtwagenfabrikant, gevestigd aan de Wageningselaan in Veenendaal, heeft financiële problemen. Dat heeft Wuf van Ginkel, eigenaar van het Ederveense Ginaf Service, vrijdag bevestigd.
Waarom? Heb je aandelen?quote:
Voor 20 euro verwacht ik ook niet heel veel van een telefoon - en op zich ben ik tevreden met bellen, SMS-en en een wekkerfunctie - maar een set redelijk gewone ringtones waren bijvoorbeeld wel fijn geweestquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het wisselt nogal of iets simlockvrij is of niet
En voor 20-25 euro kun je ook niet teveel van de hardware verwachten natuurlijkMijn Noobkia 6300 moet ook nog steeds 130 euro nieuw kosten, terwijl dat ding amper iets kan
Aan de andere kant werkt het ding nog wel steeds, net zoals mijn zakelijke 6021 van 5 jaar oud...
Als je toch richting de 130 euro wilt voor een nieuwe, is zo'n ZTE Blade niet wat voor je? 100-120 euro @ kpn/telfort shop en ook simlock vrij. Heb je meteen een smartphone met android om mee te Peumpen
dat was vrijdag al op buzzynewzquote:
is er al koffie en of thee?quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is al even op, slipje. SD draait weer nachtdiensten, dus moet er om 18.30 alweer vandoor.
Vandaag hebben we bij mijn ouders gegeten aangezien ie daar aan de brommert heeft zitten klussen.
Kip/Kerrie met rijst. En ik macaroni.
Gaaf, mijlpalen! Zal ik mijn adres even PMen waar het Tekno modelletje naartoe kan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was vrijdag al op buzzynewz
Oh, braca... jij was op de kop af het 200e BB lid die ik heb gemeet
koffie voor Fristi en mijquote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhhh..Hier? Nee! Ik heb eigenlijk wel zin in een kopje aardbeienthee. Goed idee.
Ja daar zit nog tempo in, de PTA SC is zo traagquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
En daar wordt ie constant afgezeken.
Edit: Oh, ik dacht dat het over ook_gek ging, maar die zit in de ALS VERSIEREN NIET ZO MAKKELIJK GAAT-reeks.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dadelijk ga je nog andere fokkers meeten
ga je verhuizen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar zit nog tempo in, de PTA SC is zo traag![]()
Vroeger was alles beter!
[..]![]()
![]()
![]()
Meeten
verhuizen naar waar?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef densmee het volgende:
ik ga nieuwe werkschoenen kopen,
[ afbeelding ]
helaas zonder zaagbeveiliging, maar wel lekker sterk en kunnen goed tegen de bramen hoop ik
lekker met gele vla!quote:
Je moet eens een week door het bos sjokken met rubberlaarzen, dan zitten er gaten in.quote:
Waarom loop je er dan ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef densmee het volgende:
[..]
Je moet eens een week door het bos sjokken met rubberlaarzen, dan zitten er gaten in.
De doorns van die planten zijn zo smerig kut
als bosarbeider valt het niet mee om op de harde weg te blijvenquote:
bos weghalen en er een mooie 3 baans weg dumpen is zeker geen optiequote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
als bosarbeider valt het niet mee om op de harde weg te blijven
een andere SC, het trollenhok, als het maar ver van hier isquote:
jep ik ben boswachter,quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bos weghalen en er een mooie 3 baans weg dumpen is zeker geen optie
Wel leuk werk heb je dan volgens mij. Ben je dan soort boswachter?
Nou nou wat zijn we weer aardig zeg. Ik vind je ook lief hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
een andere SC, het trollenhok, als het maar ver van hier is
Oh joh wat gaafquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
jep ik ben boswachter,
Ik ben beheerder van een gebied van 600 hectare waar ik kwart Fte te vinden ben en de rest bij andere klanten
heb hier 4 tekno's liggenquote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaaf, mijlpalen! Zal ik mijn adres even PMen waar het Tekno modelletje naartoe kan?
Hey als ik me niet vergis staat de grootste hijskraan van europa op het centraal station van den haag.quote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb hier 4 tekno's liggenmaar gewoon meedoen met de kwis
binnenkort sowieso ff die kant opquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey als ik me niet vergis staat de grootste hijskraan van europa op het centraal station van den haag.
mn fotos doen het overal niet. deels. gare serverquote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
Alex je foto's doen het niet op BB.
Ja weet het niet geheel zeker hoor. Maar ze hebben een middag het centraal afgesloten wegens die hijskraan die er ruim een jaar blijft hange. En ze hadden het over de grootste kraan van euro die de hoogste kraan van euro moest gaan plaatsen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
binnenkort sowieso ff die kant op
Algemeen kranentopicquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja weet het niet geheel zeker hoor. Maar ze hebben een middag het centraal afgesloten wegens die hijskraan die er ruim een jaar blijft hange. En ze hadden het over de grootste kraan van euro die de hoogste kraan van euro moest gaan plaatsen.
Grof geschut.
geen idee? iig niks voor ELFquote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zag net op BB een topic van advertenties waar je hebberig van wordt. Is dat niet iets voor PTA Alex?
Hmmm, dat opent leuke mogelijkheden voor de Dakar van 2012quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
whut, ik krijg net een persbericht over Husqvarna... van BMW?die toko ook al overgenomen?
Idd, geen bomen meer langs het smalle parcours in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmm, dat opent leuke mogelijkheden voor de Dakar van 2012
weer nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Anne het volgende:
densmee (en anderen), jullie kunnen je slag weer slaan
[WIN] Prijzenpakket van Mission: Impossible - Ghost Protocol
een wattes? is dat een stoffer voor je telefoon?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef daNpy het volgende:
Iemand nog interesse in een Swiffer mount voor een Wildfire S?
Huh? Watquote:
het verschil bij sommige prijsvragen tussen winnen en verliezen is hetzelfde hoorquote:
kan je er ook mee bellen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
Mocht iemand nog een telefoon zoeken
[TK] Samsung Galaxy Mini (android 2.2.1) inclusief aankoopbon
dit is geen topic over problemen, maar een topic over oplossingenquote:
Ik heb even geen tijd heurquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef lipje het volgende:
en Annie je hebt nog 9 posts voor een nieuwe OP te vinden
nou, zonder oplossing, heb je toch geen probleem ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
dit is geen topic over problemen, maar een topic over oplossingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |