Sommigen gaan gewoon "like a boss" naar hun werkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam vanmorgen op de A50 2 Dakar trucks tegen, how ken det? die dingen hadden nu toch al ingescheept moeten zijn?
Whehe, da's idd wel een manier om in stijl op de zaak te arriverenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sommigen gaan gewoon "like a boss" naar hun werk
vandaag een deel, gister een deel :-) de laatste paar zijn net de boot op gegaan, dus kan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam vanmorgen op de A50 2 Dakar trucks tegen, how ken det? die dingen hadden nu toch al ingescheept moeten zijn?
Neh, het waren korte trucks, ik heb geen reservewielen gezien ofzo, wel dat ze erg hoog op hun pootjes stonden, met flinke brokkies rubber eronder, en ze klonken ook bestquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je uitzicht was dit ongeveer dus? ^^
Frits van Eerd met de Jumbo CF? de ander toevallig in de Van den Bosch (die uit Erp) kleuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, het waren korte trucks, ik heb geen reservewielen gezien ofzo, wel dat ze erg hoog op hun pootjes stonden, met flinke brokkies rubber eronder, en ze klonken ook bestveel bestickering erop, en volgens mij was de 2e die ik tegen kwam geel.
Ik heb serieus geen flauw idee, de eerste die ik inhaalde was in het pikkedonker, en het was druk, dan ga ik niet remmen om effe uitgebreid te kijken, en de 2e zag ik alleen van de achterkant en heel even vanaf de zijkant, had zomaar een daf kunnen zijn, maar ook iets andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Frits van Eerd met de Jumbo CF? de ander toevallig in de Van den Bosch (die uit Erp) kleuren?
Gaten boren gelukt? of moet dat vandaag gaan gebeuren?quote:Op woensdag 23 november 2011 07:27 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen allemaal, we gaan vandaag een infopaneel plaatsen
Omdat?quote:
Het bed past idd niet door de deurquote:
De bank wel idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het bed past idd niet door de deur
Mijn trein even na Woerden niet verder mocht, en toen gingen we terug naar Gouda.quote:
Ow, wat was er aan het handje dan? blaadjes op den ijzeren staafjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn trein even na Woerden niet verder mocht, en toen gingen we terug naar Gouda.
Iets met een sein- en wisselstoring.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, wat was er aan het handje dan? blaadjes op den ijzeren staafjes?
Geen idee. Niet op gewacht, we hebben prima thuiswerkdiensten.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Doen ze dan normaliter geen bussen inzetten?
Ah, geen man overboord dusquote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee. Niet op gewacht, we hebben prima thuiswerkdiensten.
Alleen een uur verneukt met reizen van huis naar huis.quote:
dat had je anders ookquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen een uur verneukt met reizen van huis naar huis.
moet je nu thuis overwerken?quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Anne het volgende:
Arme jij. Goed vertroeteld worden dan eh.
met warme chocomelk en een vriendin die om aandacht zeurtquote:
quote:In grote delen van Nederland snevel, en later is het zicht als bij mist
met de ogen dicht is het altijd donkerquote:
Je weet wat snevel is ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
met de ogen dicht is het altijd donker
Ik heb reeds sneeuw en wel jaarrondquote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
Mocht er nog iemand sneeuw willen hebben, dat kan ik nu heel makkelijk toevoegen.
Voor de Jeep?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen een setje velgen halen voor mijn winterbandjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |