Ketting aan de vooras en:quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom? dat zand licht niet in de weg hoor
ik moet er morgen eerst even een nieuwe stabilisator stang in zetten, de mijne is kapot.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ketting aan de vooras en:
[ afbeelding ]
Dan achterklep open en even schudden en die shovel komt daar goed bij van pas
Zo gepiept toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ik moet er morgen eerst even een nieuwe stabilisator stang in zetten, de mijne is kapot.
en dan volgende week een nieuwe sensor voor de aansturing van de 4 vierwielaandrijving en de compressor die de vooras op druk zet, om de vrijloop te blokkeren.
ja stab stang wel, die klote sensor zit bovenop de tussenbak en moet van onderaf bereikt wordnequote:
Ach een zaterdagje en dan zit het er weer opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ja stab stang wel, die klote sensor zit bovenop de tussenbak en moet van onderaf bereikt wordne
zaterdagen zijn om geld te verdienen dit zijn klussen voor zondagen,quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach een zaterdagje en dan zit het er weer op
Ach je moet een hobby hebben niet dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
zaterdagen zijn om geld te verdienen dit zijn klussen voor zondagen,
al mijn zaterdag tot nieuwjaar zijn al volgepland met bomenzagerijen
Vandaag heb ik m'n handen weer 2 keer bewerkt met en haakse slijper. en 1 keer met een powervijl.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
'in vingers knippen' vind ik eigenlijk meer een 2cv actie. Maar dan wel met een forse blikschaar of zo
kun je niet beter stoppen en ergens in een hoekje gaan zitten huilenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vandaag heb ik m'n handen weer 2 keer bewerkt met en haakse slijper. en 1 keer met een powervijl.
Zolang dat hoekje maar niet in zijn auto is, want dan roest ie weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
kun je niet beter stoppen en ergens in een hoekje gaan zitten huilen
nee vriesland is al een aardig hoekje om mee te beginnenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang dat hoekje maar niet in zijn auto is, want dan roest ie weg.
Misschien kun je daar ff de internetkabel doorzagen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vriesland is al een aardig hoekje om mee te beginnen
ben je nu verstandig geworden en koop je een degelijke en redelijk nieuwe auto bijvoorbeeld een met een bouwjaar na 2005 ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef 2cv het volgende:
Mijn auto is al weggeroest. Ik ga morgen een verse halen.
graag zelfsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ff de internetkabel doorzagen.
Heuhhh. Wat is er met mijn auto? Behalve dat ie in de prak zit dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je nu verstandig geworden en koop je een degelijke en redelijk nieuwe auto bijvoorbeeld een met een bouwjaar na 2005 ofzo
niks maar 2cv met zijn vrakkenkermisquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Heuhhh. Wat is er met mijn auto? Behalve dat ie in de prak zit dan.
Nee, het wordt er 1 uit 1994 met slechts 550.000km. Wel een diesel en geen roest !quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je nu verstandig geworden en koop je een degelijke en redelijk nieuwe auto bijvoorbeeld een met een bouwjaar na 2005 ofzo
ja elke keer hoop ik weer voor je dat je een verstandige aankoop doet, het valt alleen elke keer weer tegen met je franse stokbrodenbakkersauto'squote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef 2cv het volgende:
Wel lief dat je het beste met me voor hebt hoor
ik kan weer uploadenquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan weer uploadendus druk bezig een mooi Dakar verslag te maken
nu ff snel lunch tussendoor, dus dan kan een F5je op fok er wel van af
ja, ben wel redelijk tevreden met het eindresultaat.quote:
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Kees Postma is een sloopbedrijf wat ook in MB 190 en VW T3 handelt. Dus, je kunt ze kopen.
Mooi, hoe minder hoe beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |