drievoudig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Sjeen het volgende:
Je vervalt opnieuw in herhaling...
En Geert is een leuke naam
ach joh Floris kan best, luister maar naar Dan Karaty, nou ja vorig jaar dus bij sytycdquote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef Cooki het volgende:
hier in NL op zn NLs en voor zn internationale carriere op zn Engels,
daarom twijfel ik over Floris..![]()
Thomas zei mn zus ook alquote:Op woensdag 23 november 2011 12:04 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje:
Floris en Thomas
Floris en Lucas
Floris en Arthur
Floris en Boris, geintje![]()
Julia is ook een van mijn favo's maar zou hier geveto'd worden door man ivm zijn eigen naam...quote:Op maandag 28 november 2011 08:48 schreef Cooki het volgende:
favoriete namen![]()
Floris (als Sonnetje t goed vindt) David en-nog-een-derde-naam [ afbeelding ]
Charlotte Pauline Julia![]()
zusje van trom bonne?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kwam vandaag de naam sam- bonne (v) tegen.
Ik had echt zoiets van hoe????
vriendin van mij heeft een Ties en Meis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kwam op fb een oud vriendinnetje tegen wiens dochter Meis heet. Leuk!
(Autocorrect maakte er 'heftige jeuk' van)
Dat gaat gegarandeerd fout als je ze samen roept. "Ties en Mies, eten!" "Oh nee, ik bedoel natuurlijk Teis en Meis"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft een Ties en Meis.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:43 schreef Baby_Girl het volgende:
Grappig mijn broer heeft twee zoons: Wesley en Jordy en de hond heet Toby :x Als je dit afzet tegen mijn zoon Olivier en Dochter Marlène hebben we toch een heel andere smaak zeg maar...
ik had n klasgenootje dat Grietje genoemd werd, zo schetig.. eigk heet ze Margarethaquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
maar ja, m'n eigen oma heette Grietje dus ik weet niet of ik recht van spreken heb...
Charly ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef PureEvil het volgende:
Onze zonen heten Wesley en Jordy. En daar moet dus nog een jongens of meisjesnaam bij. (wij weten wel wat het word, maar ik wil dat nu nog niet bekend maken)
Wie helpt ?
goh zo heet de mijne ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
ik vind Meis geen naam eigenlijk. maar ja, m'n eigen oma heette Grietje dus ik weet niet of ik recht van spreken heb...
't is net alsof alle namen 1 of meerdere letters missen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Rory78 het volgende:
Kies eens: Bjel, Fem, Kaat of Noek? (zus heet Joes)
En het is voor een meisje?quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Rory78 het volgende:
Kies eens: Bjel, Fem, Kaat of Noek? (zus heet Joes)
Dat.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joes ken ik alleen als jongensnaam.
Ik ga dan altijd naar kindernamen.nl doe mn ogen dicht druk zomaar een letter aan weer ogen dicht en dan naam aanklikken, is 't altijd weer een verrassingquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:03 schreef Finland. het volgende:
Topickick!
Ik had namelijk wat babynamen voor mijn Sims nodig
Klootienopowalskie??quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef Finland. het volgende:
Ik dacht: dat doe ik ook even. Het resultaat was er eentje die ik zelfs mijn simkinderen niet zal aandoen
[ afbeelding ]
Eentje maar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef Finland. het volgende:
Ik dacht: dat doe ik ook even. Het resultaat was er eentje die ik zelfs mijn simkinderen niet zal aandoen
[ afbeelding ]
Die had ik nog niet eens gelezen... Hilarisch!quote:Op zondag 25 december 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik las een stuk in zo een lokaal krantje, over een meneer Vliegen, met dochter Sietse
Ik vind Kai héél leuk! Een stoere jongensnaam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik weer... we zijn er nog steeds niet uit.
Men, er zijn al zoveel namen verzonnen en weer verworpen hier. Ik word er gek van.
Het gaat nu tussen Kai en Alexander.... (De raamsticker voor Alexander is al binnen trouwens)
Wat voor associaties hebben jullie bij Kai?
Oh ik denk dat die kans heel groot is, want Alexander bekt niet heel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik dus juist bang voor, dat iedereen hem Alex gaat noemen dan. En dat vind ik niet leuk, haha.
Dat vond die vader ook, ik vind het flauwquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gelezen... Hilarisch!
Ja! Is Lex geen optie? Vind ik dan wel weer leukerquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond die vader ook, ik vind het flauw![]()
En Kai, Alexander is te lang, Lex is wel tof Alex is stom
Ja het is er alleen maar één en we hebben er nog geen één. Dus het wordt nu Saar/Kate of een jongensnaam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:21 schreef Fee-nix het volgende:
Ik vind Lex niet zo leuk bij Jesper passen. Kai wel. (Lex op zich vind ik wel leuk, maar ik wil niet alleen maar de 'e' als klinker voor onze namen
)
Katy, van jouw rijtje vind ik denk ik Thijs het leuks. Leuk bij Saar ook!
Maar in het buitenland wel? Je spreekt het hetzelfde uit opzich?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Kate vind ik in NL niet leuk.
Keeeeeeeeeeeet.
Ja weet ik (dat het de eerste is), maar als je nu een Saar krijgt, kun je de volgende mooi Thijs noemen, en andersomquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:23 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja het is er alleen maar één en we hebben er nog geen één. Dus het wordt nu Saar/Kate of een jongensnaam.
Ik denk dat je er wel uit bent hoor, ik vind Kai het leukst en klinkt mooi: Jesper & Kai.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:14 schreef KatyM het volgende:
Voor een meisje hebben wij nu: Saar Anna Achternaam of Kate Anna Achternaam
Ja klopt Kyaraquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Kai ook erg leuk! Alexander trouwens ook Maar in combinatie met Jesper vind ik Kai net wat leuker en stoerder!
Was er niet een sprookje waar een Kai in voorkwam? Met een ijskoningin ergens in Lapland?
Bij mij in de klas op de middelbare school zat een heel leuke Kaiquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik weer... we zijn er nog steeds niet uit.
Men, er zijn al zoveel namen verzonnen en weer verworpen hier. Ik word er gek van.
Het gaat nu tussen Kai en Alexander.... (De raamsticker voor Alexander is al binnen trouwens)
Wat voor associaties hebben jullie bij Kai?
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n mooi sprookjequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Kai ook erg leuk! Alexander trouwens ook Maar in combinatie met Jesper vind ik Kai net wat leuker en stoerder!
Was er niet een sprookje waar een Kai in voorkwam? Met een ijskoningin ergens in Lapland?
O dat is goed om te weten, hihiquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mij in de klas op de middelbare school zat een heel leuke Kai. Lekker ding, blond haar, lang
. De naam zelf vind ik ook mooi, krachtig en stoer. En past goed bij Jesper!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
"Saar Anna achternaam"
Lijkt bijna op onze 1e en 2e babynaamhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:25 schreef Zoë23 het volgende:
Kai is idd een mooie sterke naam fee-nix
maar vind alexander ook wel mooi
Katy M
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef KatyM het volgende:
[..]
Mooi. Wij nemen misschien ook jullie tweede naam. Vernoeming naar m'n oma. Zou dit niet meer wijzigen hoor.
.
Ja Kai van de Sneeuwkoninginquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja klopt Kyara. Een van mijn favoriete sprookjes
.
Ik vrees ook dat het een andere raamsticker gaat worden clau.
Dat is je geraden jonguhquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond die vader ook, ik vind het flauw![]()
En Kai, Alexander is te lang, Lex is wel tof Alex is stom
quote:
aightquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nee echt, ook zonder jouw mes in mijn rug vind ik dat
Mijn man zou er heel blij van worden volgens mij, haha. Die wacht zo'n beetje op mijn toestemming voor die naamquote:
moet toch ook: t kindje doet er zn hele leven mee.. sommige namen vind ik ook helemaal niet leuk voor volwassenenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef Fee-nix het volgende:
(Je merkt: we zijn totaal niet veeleisend)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Fee-nix het volgende:
maar wil liever geen naam uit de top5/top10.
Sorry...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
[..]hier zowel lucas als thomas in top 10 ...
thomas verder nooit meer "tegengekomen"
lucas: 4 kinderen geboren in t dorp die bij elkaar in de klas gaan komen als er niemand verhuist (2x lucas, luuk, luka)
Uhuh klopt, heel veel opties gehad. Maarja... is er dan een limiet aan opties waaruit je mag kiezen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik weet niet meer welke het was maar je hebt toch al meerdere opties gehad..ik dacht dat daar ook hele leuke bij waren.
hoef je geen sorry voor te zeggen , tis jouw kind hequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Vind het ook echt wel mooie namen hoor! En ik maak het mezelf wel moeilijk met die 'regel', i know. Daan vind ik bijv. ook erg leuk. Maarja, ik wil dus liever namen die je niet snel zal tegenkomen.
x2quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Sebas niet af, eigenlijk... Kai vind ik dan leuker.
Jesper en Sashaquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Vind het ook echt wel mooie namen hoor! En ik maak het mezelf wel moeilijk met die 'regel', i know. Daan vind ik bijv. ook erg leuk. Maarja, ik wil dus liever namen die je niet snel zal tegenkomen.
Ik loop wat achter, maar is Neo een jongetje of een meisje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:56 schreef Roönaän het volgende:
Niet dat ik nog bijzonder vaak op FOK! kom, anders dan lurkend, maar toch staan de namen van onze kleintjes nog niet op de lijst:
Evi Noa (25/5/2009)
Neo (1/11/2011)
Ja, om die reden heb ik het ook steeds tegen gehouden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Sebas niet af, eigenlijk... Kai vind ik dan leuker.
Huh? Is aan mij voorbijgegaan denk ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:36 schreef Kyara het volgende:
Ruben stond hier ook hoog op mijn lijst. Totdat dat filmpje uit draadstaal opdook....
Haha ja, ik zie het al voor mequote:Op woensdag 28 december 2011 09:47 schreef Cooki het volgende:
Fee-nix, leuke naam! ik heb n lief neefje dat zo heet![]()
krijgt jullie jongetje meer namen? dan kun je de raamsticker nog als tweede naam eronder hangen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, als iemand nog interesse heeft in een raamsticker met de naam Alexander in gouden letters?Hihi.
staat toch in de spoiler?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben nu heel benieuwd naar welke naam het is![]()
Jongen: Neo Johannes Valentijnquote:Op woensdag 28 december 2011 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik loop wat achter, maar is Neo een jongetje of een meisje?
Ik dacht hetl al wel, maar wilde even checken. Ik ga hem er bij zetten. Nog gefeliciteerd!quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Reilain het volgende:
Jakob (Op z'n engels... nog steeds echt een favo naam.. maar met schoonvader Jaap toch maar niet)
Oja klopt idd. Elvis een meisje.... Hm. Ik vind Wolf wel leuk. De rest eigenlijk niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Die is van jan rot, de andere kids heten rover, elvis (meisje) en wolf.
Ik vind de oud hollandse namen vaak heel leuk, maar ik heb er dus totaal niets mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Het lijkt haast wel of de 'oude' Nederlandse namen steeds minder voorkomen. Vandaag van een wildvreemde vrouw nog de opmerking gehad dat ze het zo leuk vind dat onze dochter Marieke heet omdat je die naam bijna niet meer ziet tegenwoordig.
En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Steeds vaker zie je Engelse/Franse/Duitse/anderstalige namen of van die zogenaamd kunstzinnige en vrijgevochten namen als Vlinder, Bloem en Spijker. Het wachten lijkt nu te zijn op het moment dat onder het kopje 'voornamenboekjes' in de boekhandel gewoon de Dikke Van Dale staat.
Jij mag blijven!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:00 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hm. Ik vind Wolf wel leuk. De rest eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:
En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Steeds vaker zie je Engelse/Franse/Duitse/anderstalige namen
Dat heb ik dus een beetje bij de naam Mees.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
wat ik ook nog relevant vind is: hoe is de naam voor een volwassene![]()
sommige namen zijn leuk voor een kind, maar voor n volwassene komt t me soms kinderlijk over![]()
gelukkig mag iedereen de naam van zn eigen kind uitkiezen, maar of de kinderen daar blij mee zijn
oh en ik hou wél van aparte namen, maar niet voor mn eigen kinderen![]()
Oeh! dat lijkt me leuk, ga ik eens doen xDquote:Op zondag 1 januari 2012 19:34 schreef Reilain het volgende:
Hebben jullie wel eens een namen ABC gemaakt?
Bij elke letter je favo jongens en meidennaam?
's kijken of ik de mijne nog vinden kan.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een beetje bij de naam Mees.
Laatst een man van 31 met die naam en ik vond t zo raar staan!
Terwijl voor een 3-jarige klinkt het wel oké.
op school wel eens met de lln gedaan, leuk jaquote:Op zondag 1 januari 2012 19:34 schreef Reilain het volgende:
Hebben jullie wel eens een namen ABC gemaakt?
Bij elke letter je favo jongens en meidennaam?
's kijken of ik de mijne nog vinden kan.
ja die kindernamen die écht kindernamen zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik bij Mees en bij Storm, maar dan vind ik Mees wel leuk voor een ukkie en Storm ook al stom
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja van Keesje kun je tenminste nog Kees maken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou bij de D,G,O,Q,U,W,X,Y,Z kan ik dus echt geen leuke namen verzinnen
doris <3 david <3 diede <3 Quinn Quirine Quinten Wilbur (varkentje) Wende Wiep Xander Zara Zelda Olivia Oona Olivier William Wies Wiebe Wenke Wander Walt Wolf Yfke Wynona Yael Yara Yana Yannick Yve Yenthe Yves etcquote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
en dan heb ik nog wel jongens & meisjesnamen door elkaar
D = Damian of Diego, de G .. sjah, Geert of Gerard (naar m'n eigen zoonquote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
en dan heb ik nog wel jongens & meisjesnamen door elkaar
Zullen we samen dan maar kindjes gaan maken Reilain?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
A- Abby-Adam
B-Berber- Brynn
C-Cath-Caleb
D-Doris- Denis
E-Elin-Espen
F-Femme-Fender
G-Gaby-Gabriel
H-Harlow-Hein
I-Imogen- Ive
J-Juno-Jacob
K-Klaartje -Kasper
L-Lucy-Lex
M-Mia- Milo
N-Nora-Noah
O-Oona-Oliver
P-Penny- Pjotr
Q-Quirine-Quinn
R-Rune -Rubin
S-Sue- Seth
T-Tove-Thijmen
U-Uriah- Urkel
V- Veerle- Vince
W- Wende- Wick
X-Xenna- Xavier
Y- Yfke-Yves
Z-Zara- Ziggy
voorlopig, not sure yet!
dit was onze naam als de derde een meisje was geweest alleen waren we aan het strijden hoe we het gingen schrijven. maar was niet nodigquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Reilain het volgende:
Cooki... Moira![]()
's eerste keuze voor Oona toen we nog in strijd waren
..
Op een of andere manier was dat nooit DE naam... maar owow wat issie mooi
thomas en lucasquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef Fee-nix het volgende:
Cooki, ik ben nou wel benieuwd naar jouw jongensnamen hoor.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Popples het volgende:
dit was onze naam als de derde een meisje was geweest alleen waren we aan het strijden hoe we het gingen schrijven. maar was niet nodig
dat denk ik wel ns jaquote:
Ik heb dus zonder het te weten zeer populaire namen gekozen voor mijn meidenquote:Mädchen:
Mia
Emma
Hannah / Hanna
Anna
Lea / Leah
Leonie / Leoni
Lina
Marie
Sophia / Sofia
Lena
Emilie / Emily
Lilli / Lilly / Lili
Laura
Sophie / Sofie
Lara
Amelie
Emilia
Nele / Neele
Johanna
Sarah / Sara
Luisa / Louisa
Maja / Maya
Leni
Clara / Klara
Pia
Jungen:
Ben
Leon
Lucas / Lukas
Finn / Fynn
Jonas
Maximilian
Luis / Louis
Paul
Felix
Luca / Luka
Noah
Tim / Timm
Elias
Max
Julian
Philip / Philipp
Moritz
Niclas / Niklas
Alexander
Jan
Jacob / Jakob
Tom
David
Eric / Erik
Fabian
ja die heeft wel hoog op het lijstje gestaan maar omdat de uitspraak heel verschillend kan zijn en het leek te veel op rochelquote:
Roggelquote:
Hoe tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn oudste heette ook bijna de hele zwangerschap Lemmy maar op het laatst toch wat anders geworden
muah, vrienden dachten heel lang dat ik lemming bedoelde...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe tof!
Ik ga echt pleiten voor Lemmy![]()
mocht ik ooit een tweede jongen krijgen.Gaat alleen niet lukken vrees ik
Bij Lemmy denk ik er meteen Killmeister achteraanquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn oudste heette ook bijna de hele zwangerschap Lemmy maar op het laatst toch wat anders geworden
OMGquote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
muah, vrienden dachten heel lang dat ik lemming bedoelde...
leuk alleen nu wachten wanneer hij in gebruik kanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Cooki het volgende:
[..]ik heb mn eventuele meisjesnaam al jaren in de tas... maja
das hiero n postcodegebiedjequote:
quote:
Sarah zou eerst eigenlijk Sarah Daniek zijn, maar dat hebben we ergens in week 36 veranderd en toen werd het Sarah Elisaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
das hiero n postcodegebiedje![]()
favo's:
BJ: jouw Cato
Mamapurk: jouw Daniek wordt mijn Danique
Meimeltje: Julian ja! stond hier heel hoog, totdat ik bedacht dat ik niet wil vernoemen.. prrt
Keshet: Laura
heel leuk, die lijstjes ! méér aub ...
Ik vond Sarah Elisabeth zo mooi, maar mijn vriend wilde maar 1 naamquote:Sarah zou eerst eigenlijk Sarah Daniek zijn, maar dat hebben we ergens in week 36 veranderd en toen werd het Sarah Elisa
Ik weet ook nog wel de namen die wij hadden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef Meimeltje het volgende:
Een namenalfabet gaat me nu niet lukken
Weet nog wel wat namen die op ons lijstje hebben gestaan:
Milan, Lukas, Thijmen/ Thymen, Julian, Kyllian, Kai/ Kay, Robin, Dion/ Dyon.
Meisjesnamen hebben we niet veel over nagedacht, maar we hadden er wel al een paar in gedachten gehad voor de 20 weken echo's.
Esmee, Lieke, Iris, Elin.
Die staat hier op de hondennamenlijst voor ooitquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
17 meisjes zijn Maatje genoemd
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef kaatjejannie het volgende:
ik vind Bram zo'n leuke naam. Maar onze achternaam begint ook met Br. Vind ik niet zo mooi denk ik.
4 keer niet gegeven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind Br Br best meevallen qua klank denk ik.
Onze meisjesnaam is vorig jaar 4x niet gegeven
Vond het al knap, 4 keer mensen die eerst dachten jaaaaaa, en dan op t laatst nee toch maar nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eerst dat ie helemaal niet gegeven was en moest toen mijn post aanpassen.
Grappig, ik ken alleen deze Mees: http://www.tukampen.nl/medewerkers/MteVeldequote:Op zondag 1 januari 2012 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een beetje bij de naam Mees.
Laatst een man van 31 met die naam en ik vond t zo raar staan!
Terwijl voor een 3-jarige klinkt het wel oké.
Vind ik juist wel leuk, een alliteratie. Al hebben wij afgezien van Koen bij onze achternaam die begint met een K. Het arme kind zal maar aanleg tot stotteren hebben!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef kaatjejannie het volgende:
ik vind Bram zo'n leuke naam. Maar onze achternaam begint ook met Br. Vind ik niet zo mooi denk ik.
De meisjesnamen van jouw top 3 vind ik heel erg mooi! En Lara is ook heel leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel de namen die wij hadden.
Maar 1 jongensnaam Travis en verder alleen meisjesnamen.
Echt er zitten namen tussen waarvan ik nu denk![]()
Top 3 was Isabel, Eva & Noa.
verder stond ook Vic, Katinka, Fleur en Lara op het lijstje.
Hahhaaha nee dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Sorbootje het volgende:
Had ik je al eens verteld dat Isabeau tijdenlang oona zei tegen een olifant? Moest ik altijd aan jouw meisje denken. (niet vanwege de olifant)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, maar toch... ik vind dat je dat een kind niet aan kan doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is een friese naam. Net als Janke, douwe, en trienke
Jij moet eerst leren op je phone te typen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
ik moet ook s na gaan denken ook namen..maar ik denk dat ik wacht ttot ik weet wat het wodt...
pfff astig namen verzinnne///
tis nog erger, tis mn tablet, met toetsenbord zelfsquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij moet eerst leren op je phone te typen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ka.sper danquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:56 schreef Noli. het volgende:
Best veel overeenkomsten idd Spees_Eend en Flapp-du-pomme!
Bij nader inzien.. Zijn jullie ook stiekum zussen van mij??
Midi heet voluit: Han.nah Wen.de met als roepnaam Ha.nne en als jongen had ze Gi.js Na.than als naam gekregen. Mini was ipv Te.ssel Ti.jn geweest.
(allen zonder puntjes uiteraard maar ff vanwege googlebaarheid)
Oh en mijn broertje heet Kasper
Ja he, jammergenoeg heet de hond van mijn beste vriendin zo, dan kan dat niet echt meerquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Roggel![]()
Ik vind Ziggy uit je lijstje tof!
En ik vind Lemmy cool voor een jongetje, maar dat mag niet van E. want die ziet dat alleen die enge wrat zanger van Motorhead voor zich
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:56 schreef Noli. het volgende:
Best veel overeenkomsten idd Spees_Eend en Flapp-du-pomme!
Midi heet voluit: Han.nah Wen.de met als roepnaam Ha.nne en als jongen had ze Gi.js Na.than als naam gekregen. Mini was ipv Te.ssel Ti.jn geweest.
quote:
Ja idd! Er zitten op zich nog best wat top 50 namen tussen, maar nog steeds best opvallendquote:Best veel overeenkomsten idd Spees_Eend en Flapp-du-pomme!
Ik heb dat precies zo met Frans of Fransjequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn opa heette Frits (nou ja, eigenlijk Jan-Hendrik, maar toen hij als jongentje als knecht bij een boer ging werken zei die boer: "Jan-Hendrik? Veuls te lange noam. Ik neum die Frits!" en sindsdien ging hij als Frits door het leven. Niemand kende hem anders) En ik had een heel bijzondere band met hem. Hij is helaas veel te jong overleden in 1991. Maar daardoor is de naam Frits speciaal voor mij en ben ik hem mooi gaan vinden.
Ja, de middelste van mn zusje was uitgerekend op de verjaardag van onze overleden opa, ik hoopte zo dat ze er voor zou gaan, maar neequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Fransje voor een meisje vind ik trouwens leuk!
Ook dat met die boer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat precies zo met Frans of Fransje
Nee dat met die opa en die band natuurlijkquote:
mijn kat heet fransjequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Fransje voor een meisje vind ik trouwens leuk!
Neeeee. Veel te hoog freakshow gehaltequote:Op donderdag 12 januari 2012 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja he, jammergenoeg heet de hond van mijn beste vriendin zo, dan kan dat niet echt meer![]()
Maar voor jou! Wolf en Ziggy
kickass
Ja, precies een dieren/hondennaam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Twinkly het volgende:
Ziggy, dat doet me denken aan een hypere Jack Russell
Met welke letter begint je meisjesnaam?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Poppejans het volgende:
Gijs en Bram heb ik ook geopperd hier, wat toevallig! Maar krijg ik er niet doorheen![]()
Ach haha nog alle tijd van de wereld om iets te verzinnen
Meisjesnamen vind ik makkelijker! Ik vind onze meisjesnaam zo geweldig![]()
hij is best vaak gegeven in 2011.
En (nog) geen enkel kindje op Fok heet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |