Mijn man zou er heel blij van worden volgens mij, haha. Die wacht zo'n beetje op mijn toestemming voor die naamquote:
moet toch ook: t kindje doet er zn hele leven mee.. sommige namen vind ik ook helemaal niet leuk voor volwassenenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef Fee-nix het volgende:
(Je merkt: we zijn totaal niet veeleisend)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Fee-nix het volgende:
maar wil liever geen naam uit de top5/top10.
Sorry...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
[..]hier zowel lucas als thomas in top 10 ...
thomas verder nooit meer "tegengekomen"
lucas: 4 kinderen geboren in t dorp die bij elkaar in de klas gaan komen als er niemand verhuist (2x lucas, luuk, luka)
Uhuh klopt, heel veel opties gehad. Maarja... is er dan een limiet aan opties waaruit je mag kiezen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik weet niet meer welke het was maar je hebt toch al meerdere opties gehad..ik dacht dat daar ook hele leuke bij waren.
hoef je geen sorry voor te zeggen , tis jouw kind hequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Vind het ook echt wel mooie namen hoor! En ik maak het mezelf wel moeilijk met die 'regel', i know. Daan vind ik bijv. ook erg leuk. Maarja, ik wil dus liever namen die je niet snel zal tegenkomen.
x2quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Sebas niet af, eigenlijk... Kai vind ik dan leuker.
Jesper en Sashaquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Vind het ook echt wel mooie namen hoor! En ik maak het mezelf wel moeilijk met die 'regel', i know. Daan vind ik bijv. ook erg leuk. Maarja, ik wil dus liever namen die je niet snel zal tegenkomen.
Ik loop wat achter, maar is Neo een jongetje of een meisje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:56 schreef Roönaän het volgende:
Niet dat ik nog bijzonder vaak op FOK! kom, anders dan lurkend, maar toch staan de namen van onze kleintjes nog niet op de lijst:
Evi Noa (25/5/2009)
Neo (1/11/2011)
Ja, om die reden heb ik het ook steeds tegen gehouden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Sebas niet af, eigenlijk... Kai vind ik dan leuker.
Huh? Is aan mij voorbijgegaan denk ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:36 schreef Kyara het volgende:
Ruben stond hier ook hoog op mijn lijst. Totdat dat filmpje uit draadstaal opdook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |