quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:14 schreef KatyM het volgende:
Voor een meisje hebben wij nu: Saar Anna Achternaam of Kate Anna Achternaam
Ja klopt Kyaraquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Kai ook erg leuk! Alexander trouwens ook Maar in combinatie met Jesper vind ik Kai net wat leuker en stoerder!
Was er niet een sprookje waar een Kai in voorkwam? Met een ijskoningin ergens in Lapland?
Bij mij in de klas op de middelbare school zat een heel leuke Kaiquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik weer... we zijn er nog steeds niet uit.
Men, er zijn al zoveel namen verzonnen en weer verworpen hier. Ik word er gek van.
Het gaat nu tussen Kai en Alexander.... (De raamsticker voor Alexander is al binnen trouwens)
Wat voor associaties hebben jullie bij Kai?
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n mooi sprookjequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Kai ook erg leuk! Alexander trouwens ook Maar in combinatie met Jesper vind ik Kai net wat leuker en stoerder!
Was er niet een sprookje waar een Kai in voorkwam? Met een ijskoningin ergens in Lapland?
O dat is goed om te weten, hihiquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mij in de klas op de middelbare school zat een heel leuke Kai. Lekker ding, blond haar, lang
. De naam zelf vind ik ook mooi, krachtig en stoer. En past goed bij Jesper!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
"Saar Anna achternaam"
Lijkt bijna op onze 1e en 2e babynaamhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:25 schreef Zoë23 het volgende:
Kai is idd een mooie sterke naam fee-nix
maar vind alexander ook wel mooi
Katy M
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef KatyM het volgende:
[..]
Mooi. Wij nemen misschien ook jullie tweede naam. Vernoeming naar m'n oma. Zou dit niet meer wijzigen hoor.
.
Ja Kai van de Sneeuwkoninginquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja klopt Kyara. Een van mijn favoriete sprookjes
.
Ik vrees ook dat het een andere raamsticker gaat worden clau.
Dat is je geraden jonguhquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond die vader ook, ik vind het flauw![]()
En Kai, Alexander is te lang, Lex is wel tof Alex is stom
quote:
aightquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nee echt, ook zonder jouw mes in mijn rug vind ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |