drievoudig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Sjeen het volgende:
Je vervalt opnieuw in herhaling...
En Geert is een leuke naam
ach joh Floris kan best, luister maar naar Dan Karaty, nou ja vorig jaar dus bij sytycdquote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef Cooki het volgende:
hier in NL op zn NLs en voor zn internationale carriere op zn Engels,
daarom twijfel ik over Floris..![]()
Thomas zei mn zus ook alquote:Op woensdag 23 november 2011 12:04 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje:
Floris en Thomas
Floris en Lucas
Floris en Arthur
Floris en Boris, geintje![]()
Julia is ook een van mijn favo's maar zou hier geveto'd worden door man ivm zijn eigen naam...quote:Op maandag 28 november 2011 08:48 schreef Cooki het volgende:
favoriete namen![]()
Floris (als Sonnetje t goed vindt) David en-nog-een-derde-naam [ afbeelding ]
Charlotte Pauline Julia![]()
zusje van trom bonne?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kwam vandaag de naam sam- bonne (v) tegen.
Ik had echt zoiets van hoe????
vriendin van mij heeft een Ties en Meis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kwam op fb een oud vriendinnetje tegen wiens dochter Meis heet. Leuk!
(Autocorrect maakte er 'heftige jeuk' van)
Dat gaat gegarandeerd fout als je ze samen roept. "Ties en Mies, eten!" "Oh nee, ik bedoel natuurlijk Teis en Meis"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft een Ties en Meis.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:43 schreef Baby_Girl het volgende:
Grappig mijn broer heeft twee zoons: Wesley en Jordy en de hond heet Toby :x Als je dit afzet tegen mijn zoon Olivier en Dochter Marlène hebben we toch een heel andere smaak zeg maar...
ik had n klasgenootje dat Grietje genoemd werd, zo schetig.. eigk heet ze Margarethaquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
maar ja, m'n eigen oma heette Grietje dus ik weet niet of ik recht van spreken heb...
Charly ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef PureEvil het volgende:
Onze zonen heten Wesley en Jordy. En daar moet dus nog een jongens of meisjesnaam bij. (wij weten wel wat het word, maar ik wil dat nu nog niet bekend maken)
Wie helpt ?
goh zo heet de mijne ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
ik vind Meis geen naam eigenlijk. maar ja, m'n eigen oma heette Grietje dus ik weet niet of ik recht van spreken heb...
't is net alsof alle namen 1 of meerdere letters missen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Rory78 het volgende:
Kies eens: Bjel, Fem, Kaat of Noek? (zus heet Joes)
En het is voor een meisje?quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Rory78 het volgende:
Kies eens: Bjel, Fem, Kaat of Noek? (zus heet Joes)
Dat.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joes ken ik alleen als jongensnaam.
Ik ga dan altijd naar kindernamen.nl doe mn ogen dicht druk zomaar een letter aan weer ogen dicht en dan naam aanklikken, is 't altijd weer een verrassingquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:03 schreef Finland. het volgende:
Topickick!
Ik had namelijk wat babynamen voor mijn Sims nodig
Klootienopowalskie??quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef Finland. het volgende:
Ik dacht: dat doe ik ook even. Het resultaat was er eentje die ik zelfs mijn simkinderen niet zal aandoen
[ afbeelding ]
Eentje maar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef Finland. het volgende:
Ik dacht: dat doe ik ook even. Het resultaat was er eentje die ik zelfs mijn simkinderen niet zal aandoen
[ afbeelding ]
Die had ik nog niet eens gelezen... Hilarisch!quote:Op zondag 25 december 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik las een stuk in zo een lokaal krantje, over een meneer Vliegen, met dochter Sietse
Ik vind Kai héél leuk! Een stoere jongensnaam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik weer... we zijn er nog steeds niet uit.
Men, er zijn al zoveel namen verzonnen en weer verworpen hier. Ik word er gek van.
Het gaat nu tussen Kai en Alexander.... (De raamsticker voor Alexander is al binnen trouwens)
Wat voor associaties hebben jullie bij Kai?
Oh ik denk dat die kans heel groot is, want Alexander bekt niet heel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik dus juist bang voor, dat iedereen hem Alex gaat noemen dan. En dat vind ik niet leuk, haha.
Dat vond die vader ook, ik vind het flauwquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gelezen... Hilarisch!
Ja! Is Lex geen optie? Vind ik dan wel weer leukerquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond die vader ook, ik vind het flauw![]()
En Kai, Alexander is te lang, Lex is wel tof Alex is stom
Ja het is er alleen maar één en we hebben er nog geen één. Dus het wordt nu Saar/Kate of een jongensnaam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:21 schreef Fee-nix het volgende:
Ik vind Lex niet zo leuk bij Jesper passen. Kai wel. (Lex op zich vind ik wel leuk, maar ik wil niet alleen maar de 'e' als klinker voor onze namen
)
Katy, van jouw rijtje vind ik denk ik Thijs het leuks. Leuk bij Saar ook!
Maar in het buitenland wel? Je spreekt het hetzelfde uit opzich?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Kate vind ik in NL niet leuk.
Keeeeeeeeeeeet.
Ja weet ik (dat het de eerste is), maar als je nu een Saar krijgt, kun je de volgende mooi Thijs noemen, en andersomquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:23 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja het is er alleen maar één en we hebben er nog geen één. Dus het wordt nu Saar/Kate of een jongensnaam.
Ik denk dat je er wel uit bent hoor, ik vind Kai het leukst en klinkt mooi: Jesper & Kai.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:14 schreef KatyM het volgende:
Voor een meisje hebben wij nu: Saar Anna Achternaam of Kate Anna Achternaam
Ja klopt Kyaraquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Kai ook erg leuk! Alexander trouwens ook Maar in combinatie met Jesper vind ik Kai net wat leuker en stoerder!
Was er niet een sprookje waar een Kai in voorkwam? Met een ijskoningin ergens in Lapland?
Bij mij in de klas op de middelbare school zat een heel leuke Kaiquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Fee-nix het volgende:
Ja daar ben ik weer... we zijn er nog steeds niet uit.
Men, er zijn al zoveel namen verzonnen en weer verworpen hier. Ik word er gek van.
Het gaat nu tussen Kai en Alexander.... (De raamsticker voor Alexander is al binnen trouwens)
Wat voor associaties hebben jullie bij Kai?
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n mooi sprookjequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Kai ook erg leuk! Alexander trouwens ook Maar in combinatie met Jesper vind ik Kai net wat leuker en stoerder!
Was er niet een sprookje waar een Kai in voorkwam? Met een ijskoningin ergens in Lapland?
O dat is goed om te weten, hihiquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mij in de klas op de middelbare school zat een heel leuke Kai. Lekker ding, blond haar, lang
. De naam zelf vind ik ook mooi, krachtig en stoer. En past goed bij Jesper!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
"Saar Anna achternaam"
Lijkt bijna op onze 1e en 2e babynaamhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:25 schreef Zoë23 het volgende:
Kai is idd een mooie sterke naam fee-nix
maar vind alexander ook wel mooi
Katy M
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef KatyM het volgende:
[..]
Mooi. Wij nemen misschien ook jullie tweede naam. Vernoeming naar m'n oma. Zou dit niet meer wijzigen hoor.
.
Ja Kai van de Sneeuwkoninginquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja klopt Kyara. Een van mijn favoriete sprookjes
.
Ik vrees ook dat het een andere raamsticker gaat worden clau.
Dat is je geraden jonguhquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond die vader ook, ik vind het flauw![]()
En Kai, Alexander is te lang, Lex is wel tof Alex is stom
quote:
aightquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nee echt, ook zonder jouw mes in mijn rug vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |