vriendin van mij heeft een Ties en Meis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kwam op fb een oud vriendinnetje tegen wiens dochter Meis heet. Leuk!
(Autocorrect maakte er 'heftige jeuk' van)
Dat gaat gegarandeerd fout als je ze samen roept. "Ties en Mies, eten!" "Oh nee, ik bedoel natuurlijk Teis en Meis"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft een Ties en Meis.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:43 schreef Baby_Girl het volgende:
Grappig mijn broer heeft twee zoons: Wesley en Jordy en de hond heet Toby :x Als je dit afzet tegen mijn zoon Olivier en Dochter Marlène hebben we toch een heel andere smaak zeg maar...
ik had n klasgenootje dat Grietje genoemd werd, zo schetig.. eigk heet ze Margarethaquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
maar ja, m'n eigen oma heette Grietje dus ik weet niet of ik recht van spreken heb...
Charly ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef PureEvil het volgende:
Onze zonen heten Wesley en Jordy. En daar moet dus nog een jongens of meisjesnaam bij. (wij weten wel wat het word, maar ik wil dat nu nog niet bekend maken)
Wie helpt ?
goh zo heet de mijne ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
ik vind Meis geen naam eigenlijk. maar ja, m'n eigen oma heette Grietje dus ik weet niet of ik recht van spreken heb...
't is net alsof alle namen 1 of meerdere letters missen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Rory78 het volgende:
Kies eens: Bjel, Fem, Kaat of Noek? (zus heet Joes)
En het is voor een meisje?quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Rory78 het volgende:
Kies eens: Bjel, Fem, Kaat of Noek? (zus heet Joes)
Dat.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joes ken ik alleen als jongensnaam.
Ik ga dan altijd naar kindernamen.nl doe mn ogen dicht druk zomaar een letter aan weer ogen dicht en dan naam aanklikken, is 't altijd weer een verrassingquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:03 schreef Finland. het volgende:
Topickick!
Ik had namelijk wat babynamen voor mijn Sims nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |