Ka.sper danquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:56 schreef Noli. het volgende:
Best veel overeenkomsten idd Spees_Eend en Flapp-du-pomme!
Bij nader inzien.. Zijn jullie ook stiekum zussen van mij??
Midi heet voluit: Han.nah Wen.de met als roepnaam Ha.nne en als jongen had ze Gi.js Na.than als naam gekregen. Mini was ipv Te.ssel Ti.jn geweest.
(allen zonder puntjes uiteraard maar ff vanwege googlebaarheid)
Oh en mijn broertje heet Kasper
Ja he, jammergenoeg heet de hond van mijn beste vriendin zo, dan kan dat niet echt meerquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Roggel![]()
Ik vind Ziggy uit je lijstje tof!
En ik vind Lemmy cool voor een jongetje, maar dat mag niet van E. want die ziet dat alleen die enge wrat zanger van Motorhead voor zich
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:56 schreef Noli. het volgende:
Best veel overeenkomsten idd Spees_Eend en Flapp-du-pomme!
Midi heet voluit: Han.nah Wen.de met als roepnaam Ha.nne en als jongen had ze Gi.js Na.than als naam gekregen. Mini was ipv Te.ssel Ti.jn geweest.
quote:
Ja idd! Er zitten op zich nog best wat top 50 namen tussen, maar nog steeds best opvallendquote:Best veel overeenkomsten idd Spees_Eend en Flapp-du-pomme!
Ik heb dat precies zo met Frans of Fransjequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn opa heette Frits (nou ja, eigenlijk Jan-Hendrik, maar toen hij als jongentje als knecht bij een boer ging werken zei die boer: "Jan-Hendrik? Veuls te lange noam. Ik neum die Frits!" en sindsdien ging hij als Frits door het leven. Niemand kende hem anders) En ik had een heel bijzondere band met hem. Hij is helaas veel te jong overleden in 1991. Maar daardoor is de naam Frits speciaal voor mij en ben ik hem mooi gaan vinden.
Ja, de middelste van mn zusje was uitgerekend op de verjaardag van onze overleden opa, ik hoopte zo dat ze er voor zou gaan, maar neequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Fransje voor een meisje vind ik trouwens leuk!
Ook dat met die boer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat precies zo met Frans of Fransje
Nee dat met die opa en die band natuurlijkquote:
mijn kat heet fransjequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Fransje voor een meisje vind ik trouwens leuk!
Neeeee. Veel te hoog freakshow gehaltequote:Op donderdag 12 januari 2012 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja he, jammergenoeg heet de hond van mijn beste vriendin zo, dan kan dat niet echt meer![]()
Maar voor jou! Wolf en Ziggy
kickass
Ja, precies een dieren/hondennaam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Twinkly het volgende:
Ziggy, dat doet me denken aan een hypere Jack Russell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |