Die staat hier op de hondennamenlijst voor ooitquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
17 meisjes zijn Maatje genoemd
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef kaatjejannie het volgende:
ik vind Bram zo'n leuke naam. Maar onze achternaam begint ook met Br. Vind ik niet zo mooi denk ik.
4 keer niet gegeven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind Br Br best meevallen qua klank denk ik.
Onze meisjesnaam is vorig jaar 4x niet gegeven
Vond het al knap, 4 keer mensen die eerst dachten jaaaaaa, en dan op t laatst nee toch maar nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eerst dat ie helemaal niet gegeven was en moest toen mijn post aanpassen.
Grappig, ik ken alleen deze Mees: http://www.tukampen.nl/medewerkers/MteVeldequote:Op zondag 1 januari 2012 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een beetje bij de naam Mees.
Laatst een man van 31 met die naam en ik vond t zo raar staan!
Terwijl voor een 3-jarige klinkt het wel oké.
Vind ik juist wel leuk, een alliteratie. Al hebben wij afgezien van Koen bij onze achternaam die begint met een K. Het arme kind zal maar aanleg tot stotteren hebben!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef kaatjejannie het volgende:
ik vind Bram zo'n leuke naam. Maar onze achternaam begint ook met Br. Vind ik niet zo mooi denk ik.
De meisjesnamen van jouw top 3 vind ik heel erg mooi! En Lara is ook heel leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel de namen die wij hadden.
Maar 1 jongensnaam Travis en verder alleen meisjesnamen.
Echt er zitten namen tussen waarvan ik nu denk![]()
Top 3 was Isabel, Eva & Noa.
verder stond ook Vic, Katinka, Fleur en Lara op het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |