ja die heeft wel hoog op het lijstje gestaan maar omdat de uitspraak heel verschillend kan zijn en het leek te veel op rochelquote:
Roggelquote:
Hoe tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn oudste heette ook bijna de hele zwangerschap Lemmy maar op het laatst toch wat anders geworden
muah, vrienden dachten heel lang dat ik lemming bedoelde...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe tof!
Ik ga echt pleiten voor Lemmy![]()
mocht ik ooit een tweede jongen krijgen.Gaat alleen niet lukken vrees ik
Bij Lemmy denk ik er meteen Killmeister achteraanquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn oudste heette ook bijna de hele zwangerschap Lemmy maar op het laatst toch wat anders geworden
OMGquote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
muah, vrienden dachten heel lang dat ik lemming bedoelde...
leuk alleen nu wachten wanneer hij in gebruik kanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Cooki het volgende:
[..]ik heb mn eventuele meisjesnaam al jaren in de tas... maja
das hiero n postcodegebiedjequote:
quote:
Sarah zou eerst eigenlijk Sarah Daniek zijn, maar dat hebben we ergens in week 36 veranderd en toen werd het Sarah Elisaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
das hiero n postcodegebiedje![]()
favo's:
BJ: jouw Cato
Mamapurk: jouw Daniek wordt mijn Danique
Meimeltje: Julian ja! stond hier heel hoog, totdat ik bedacht dat ik niet wil vernoemen.. prrt
Keshet: Laura
heel leuk, die lijstjes ! méér aub ...
Ik vond Sarah Elisabeth zo mooi, maar mijn vriend wilde maar 1 naamquote:Sarah zou eerst eigenlijk Sarah Daniek zijn, maar dat hebben we ergens in week 36 veranderd en toen werd het Sarah Elisa
Ik weet ook nog wel de namen die wij hadden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef Meimeltje het volgende:
Een namenalfabet gaat me nu niet lukken
Weet nog wel wat namen die op ons lijstje hebben gestaan:
Milan, Lukas, Thijmen/ Thymen, Julian, Kyllian, Kai/ Kay, Robin, Dion/ Dyon.
Meisjesnamen hebben we niet veel over nagedacht, maar we hadden er wel al een paar in gedachten gehad voor de 20 weken echo's.
Esmee, Lieke, Iris, Elin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |