Oja klopt idd. Elvis een meisje.... Hm. Ik vind Wolf wel leuk. De rest eigenlijk niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Die is van jan rot, de andere kids heten rover, elvis (meisje) en wolf.
Ik vind de oud hollandse namen vaak heel leuk, maar ik heb er dus totaal niets mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Het lijkt haast wel of de 'oude' Nederlandse namen steeds minder voorkomen. Vandaag van een wildvreemde vrouw nog de opmerking gehad dat ze het zo leuk vind dat onze dochter Marieke heet omdat je die naam bijna niet meer ziet tegenwoordig.
En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Steeds vaker zie je Engelse/Franse/Duitse/anderstalige namen of van die zogenaamd kunstzinnige en vrijgevochten namen als Vlinder, Bloem en Spijker. Het wachten lijkt nu te zijn op het moment dat onder het kopje 'voornamenboekjes' in de boekhandel gewoon de Dikke Van Dale staat.
Jij mag blijven!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:00 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hm. Ik vind Wolf wel leuk. De rest eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:
En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Steeds vaker zie je Engelse/Franse/Duitse/anderstalige namen
Dat heb ik dus een beetje bij de naam Mees.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
wat ik ook nog relevant vind is: hoe is de naam voor een volwassene![]()
sommige namen zijn leuk voor een kind, maar voor n volwassene komt t me soms kinderlijk over![]()
gelukkig mag iedereen de naam van zn eigen kind uitkiezen, maar of de kinderen daar blij mee zijn
oh en ik hou wél van aparte namen, maar niet voor mn eigen kinderen![]()
Oeh! dat lijkt me leuk, ga ik eens doen xDquote:Op zondag 1 januari 2012 19:34 schreef Reilain het volgende:
Hebben jullie wel eens een namen ABC gemaakt?
Bij elke letter je favo jongens en meidennaam?
's kijken of ik de mijne nog vinden kan.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een beetje bij de naam Mees.
Laatst een man van 31 met die naam en ik vond t zo raar staan!
Terwijl voor een 3-jarige klinkt het wel oké.
op school wel eens met de lln gedaan, leuk jaquote:Op zondag 1 januari 2012 19:34 schreef Reilain het volgende:
Hebben jullie wel eens een namen ABC gemaakt?
Bij elke letter je favo jongens en meidennaam?
's kijken of ik de mijne nog vinden kan.
ja die kindernamen die écht kindernamen zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik bij Mees en bij Storm, maar dan vind ik Mees wel leuk voor een ukkie en Storm ook al stom
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja van Keesje kun je tenminste nog Kees maken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou bij de D,G,O,Q,U,W,X,Y,Z kan ik dus echt geen leuke namen verzinnen
doris <3 david <3 diede <3 Quinn Quirine Quinten Wilbur (varkentje) Wende Wiep Xander Zara Zelda Olivia Oona Olivier William Wies Wiebe Wenke Wander Walt Wolf Yfke Wynona Yael Yara Yana Yannick Yve Yenthe Yves etcquote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
en dan heb ik nog wel jongens & meisjesnamen door elkaar
D = Damian of Diego, de G .. sjah, Geert of Gerard (naar m'n eigen zoonquote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
en dan heb ik nog wel jongens & meisjesnamen door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |