SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014 ×
015 × 016 x 017 × 018
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 24-11-2011 22:09:23 ]Feyenoord Rotterdam
Nu heb ik spijtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Betere naam voor dit topic zou iets van: ijdele allochtonen zijn
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
dWc en ik kwamen precies op hetzelfde moment.
Eerste of tweede?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gast serieus..Als ik ergens haat aan heb is het dat zinnetje wel
quote:
Dat ja. Smerig man.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dreft nodig hebben om het af te wassen
Zelf niet, soms laat ik het zo doen bij de afrokapper. Maar scheren is evil, ik haat het. Ik heb nu besloten me nooit meer te scheren, alleen baard trimmen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die man komt vintage. Scheert zich zeker ook zo:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
ja dat "Kom maar als je 18 bent" ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerste of tweede?Ik neem het terug!
Zoooo ik heb al zo lang trek in Cookie Dough hequote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga American psycho kijken in m'n bed met een bak Cookie Dough en warme chocolademelk
En je bent nóg niet naar de supermarkt geweest? Shame on you, is heerlakkkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zoooo ik heb al zo lang trek in Cookie Dough he![]()
Haha echt? Is dat chiller ofzo? Ik heb een 4-pack Gilette schuim staan dus ik ben nog wel even zoetquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik scheer me met die Vergulde Hand scheerzeep en zo een kwastje, shit is hirlak.nu nog zulks een vintage mes regelen.
Ik moet me eigenlijk ook weer scheren, maar zo'n stoppelbaardje van een paar dagen is wel relaxt met deze kouquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef krioro het volgende:
Zelf niet, soms laat ik het zo doen bij de afrokapper. Maar scheren is evil, ik haat het. Ik heb nu besloten me nooit meer te scheren, alleen baard trimmen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga American psycho kijken in m'n bed met een bak Cookie Dough en warme chocolademelk
Titanic is nu ook bezigquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Juminelle het volgende:
NEEEEE, m'n torrent fucked met meGeen American Psycho nu dus.
Luiheid wint steedsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je bent nóg niet naar de supermarkt geweest? Shame on you, is heerlakkk
Goedzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Waar woon jij?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Luiheid wint steeds.
De supermarkt hier in de buurt verkoopt geen B&J's
Serieus? Oké dan ga ik die in de tussentijd even kijken.quote:
Ik heb ook een babyface als ik me scheer, en een gevoelige huid dus problem. Stoppels van een paar dagen is het minimum voor mij, beter gewoon volle baard.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet me eigenlijk ook weer scheren, maar zo'n stoppelbaardje van een paar dagen is wel relaxt met deze kou. Als ik me scheer heb ik een babyface en is die kou zo snijdend
.
Geen idee want mijn tondeuse is kut. Ik ben aan het kijken welke trimmer ik moet kopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef o.us het volgende:
Welk scheerapparaat trimt als het beste en is het geld waard? Ik word moe van het telkens scheren van mijn baardje tot op een gegeven moment dat ik op een terrorist lijkt
Ik heb eentje van Philips en trim alleen maar, anders is 't zo babyglad gelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef o.us het volgende:
Welk scheerapparaat trimt als het beste en is het geld waard? Ik word moe van het telkens scheren van mijn baardje tot op een gegeven moment dat ik op een terrorist lijkt
Whahaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb ook een babyface als ik me scheer, en een gevoelige huid dus problem. Stoppels van een paar dagen is het minimum voor mij, beter gewoon volle baard.
En btw, iedereen hier moet aan de:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Coming to Americaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whaha
En dan van die grease-vlekken achterlaten op de bank
Ik ken dat van deze clip (2:43)quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb ook een babyface als ik me scheer, en een gevoelige huid dus problem. Stoppels van een paar dagen is het minimum voor mij, beter gewoon volle baard.
En btw, iedereen hier moet aan de:
[ afbeelding ]
Jij snaptquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doet me denken aan Coming to America
Tsss, gezicht is moeilijker.quote:
Nee tussen je benen is makkelijk wil je zeggenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsss, gezicht is moeilijker.
Soul Glo is van Coming To America idd.
Brazilian waxquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee tussen je benen is makkelijk wil je zeggen
Vast wel, lipjes intrekken en roetsj. Of wat Sinji zegt. Of een leuk tapijtje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee tussen je benen is makkelijk wil je zeggen
Intrekken?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Vast wel, lipjes intrekken en roetsj. Of wat Sinji zegt. Of een leuk tapijtje.
Oh en dWc: pops van The Wayans Bros.![]()
Snap je, alsof wij daar zin in hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat lijkt me zo fucking awkward, ik moet er niet aan denken om in met m'n benen wijd in m'n blote zak bij een wildvreemde plaats te nemen waarna hij m'n beharing wegtrekt. Gewoon met tondeuse zonder opzetstuk erdoorheen
.
Deze man weet. Zak echter met mesje, ik moet er niet aan denken dat er een stukje tussen die messen van de tondeuse komt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat lijkt me zo fucking awkward, ik moet er niet aan denken om in met m'n benen wijd in m'n blote zak bij een wildvreemde plaats te nemen waarna hij m'n beharing wegtrekt. Gewoon met tondeuse zonder opzetstuk erdoorheen
.
Toch laat ik het wel altijd doen want het is zeeer chill als je de pijn wegdenkt. Zodra het gebeurd is hoef je weken niets te doen en het voelt gewoon veel fijnerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap je, alsof wij daar zin in hebben
Njah, de venusheuvel hars ik zelf en de rest scheer ik. Ik wil niet bij een chinees met m'n benen wijdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toch laat ik het wel altijd doen want het is zeeer chill als je de pijn wegdenkt. Zodra het gebeurd is hoef je weken niets te doen en het voelt gewoon veel fijner
Dat zou ffuuuuuuuuu-waardig zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man weet. Zak echter met mesje, ik moet er niet aan denken dat er een stukje tussen die messen van de tondeuse komt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Njah, de venusheuvel hars ik zelf en de rest scheer ik. Ik wil niet bij een chinees met m'n benen wijd
Is het idd.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef krioro het volgende:
Jumi - haar ziet er na verven nog steeds mooi uit.
O.us - Gebruikelijke coupe is goed man (die pic zonder hoofd met fernandes-soep kan ook toch). [ afbeelding ]
Vaseline - Awww cute! Bel me als je 18 bent.
Ik haat mijn eigen (grove) krullen, Murray's alles om het recht te krijgen vroeger, nu gewoon kort.
Wat is dat Murrays, brylcreem en luster's pink dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Phantomesse het volgende:
Om hier even op te reageren nog:
[..]Murrays. Het meest smerige spul dat ik ooit in mijn haar heb gehad. Nog liever Brylcreem dan
daar heb ik nog 2 volle potten van. Ooit gekocht en 2 keer gebruikt.
Luster's Pink
Waar haal je dat spul? Ooit een keer in Rotterdam ergens echt grootinkopen gedaan waar ik bijna twee jaar mee heb kunnen doen![]()
Echter kom ik daar liever niet meer
Heel Fernandes heeft onhandelbaar pluishaar
Luster's heb je nog in elke toko! Ook in Utrecht, die buiten bij Hoog Catherijne naast de Xenos ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Phantomesse het volgende:
Om hier even op te reageren nog:
[..]Murrays. Het meest smerige spul dat ik ooit in mijn haar heb gehad. Nog liever Brylcreem dan
daar heb ik nog 2 volle potten van. Ooit gekocht en 2 keer gebruikt.
Luster's Pink
Waar haal je dat spul? Ooit een keer in Rotterdam ergens echt grootinkopen gedaan waar ik bijna twee jaar mee heb kunnen doen![]()
Echter kom ik daar liever niet meer
Heel Fernandes heeft onhandelbaar pluishaar
Murrays is een hele dikke wax die dus serieus met ontvettend zeep eruit met halen, Brylcreem is ontiegelijk vet ook, als je dat er in doet moet je je haar ook echt 4 keer wassen minstens wil je het eruit krijgen (maar je haar zit er wel heel erg mooi van) en Luster's Pink is een merk (ik denk gewoon Luster's en dat Pink daar een sublijn van is) waar je vanalles hebt en dat is voor mensen met droog kroeshaardusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat Murrays, brylcreem en luster's pink dan?
In de Toko's waar ik kom nietquote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Luster's heb je nog in elke toko! Ook in Utrecht, die buiten bij Hoog Catherijne naast de Xenos ofzo.
Kom je liever niet meer in Rotterdam? Why??
Hehe oke, bijna alle toko's dusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
In de Toko's waar ik kom niet(ik kom maar in 1 toko trouwens, Nieuwegein) maar daar heb ik het nooit zien staan. Maar naast de Xenos kun je dat halen ja? Mooi
Danmoet ik dat maar even gaan doen want de winter komt eraan dus extra verzorgen.
Hebben ze er ook Darlies?
Damn, ben ik zo voorspelbaarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
TandpastaJe tanden worden er witter van, goed spul.
Veel aziaten gebruiken het, Sinji zal het sowieso wel kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, fucking racisten die aziaten![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn, ben ik zo voorspelbaar![]()
Anyway, wel een raar feitje. Wist je dat Darlie vroeger Darkie heette?Nee, ik weet gewoon dat alle Aziaten dat kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, fucking racisten die aziatenIk ben opgegroeid met Thaien toch
Spul komt gewoon ook uit Thailand
Ja klopt ik noemde het ook standaard Darkies eerst maar het was opeens Dalies, ook goed.
Ai rustig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Phantomesse het volgende:
Maar ik word opgehaald zo, mensen hebben Chivas![]()
Jammer van geen single malt maarja. Ik spreek julie later weer wij gaan lekker fikkie stoke
Chivasquote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Phantomesse het volgende:
Maar ik word opgehaald zo, mensen hebben Chivas![]()
Jammer van geen single malt maarja. Ik spreek julie later weer wij gaan lekker fikkie stoke
Auw.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het idd.
Fernandes, de plaats om je mede-allochtonen op intiem niveau te leren kennen. [ afbeelding ]
Ik voel jequote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Die tering reclames ook, zo kan ik niet rustig huilend de titanic kijken
Meisje tochquote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me wel een downie nu. Zit hier echt zwaaaar te huilen om de Titanic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die éérste foto is echt één gekke gelcoupe.
De tweede foto was het kort en deed het normaal zonder er al te veel spul in te gooien.
De derde is echt een baggerfoto (), heerlijk die flits recht in mijn bakkes, maar illustreert wel mooi wat er gebeurt met mijn haar wanneer het flink lang wordt.
Al deze foto's zijn overigens van 3 jaar geleden of zo.
[ Bericht 4% gewijzigd door Chocolatebear op 24-11-2011 01:09:20 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja man, er werkt iemand hier bij de Egyptenaar en die ziet er vrijwel exact zo uitquote:
Wij kunnen datquote:Op donderdag 24 november 2011 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe de neuk post je 19 delen vol over fernandez? lekker drankje hoor maar wtf?
Auwquote:Op donderdag 24 november 2011 02:46 schreef krioro het volgende:
Choco, op die derde foto lijk je op een Turk die m'n zus ooit gedate heeft toen we daar op vakantie waren. [ afbeelding ]
Sabah al noor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na'am.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Aywa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na'am.!
Heel Arabië kent het Egyptisch dialect wel, 80% van de Arabische series en films komen uit Egypte.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]1 kleine Farao, ik blijf erbij dat lang je ook best wel staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die éérste foto is echt één gekke gelcoupe.
De tweede foto was het kort en deed het normaal zonder er al te veel spul in te gooien.
De derde is echt een baggerfoto (), heerlijk die flits recht in mijn bakkes, maar illustreert wel mooi wat er gebeurt met mijn haar wanneer het flink lang wordt.
Al deze foto's zijn overigens van 3 jaar geleden of zo.
Tevens een goedemiddag voor dit topic! Ik heb hoofdpijn en al mijn tanden los geknarst vannacht.
Knarsentanden, ik doe hetben mijn bitje kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil ook gemasseerd worden door de fysio. Daar ben ik ook wel aan toe maarja heb geen aanvullend meer
In plaats daarvan ga ik nu chocolademelk maken. Ik heb een chocolademelk verslaving gekregen de laatste tijd. Vervanging voor roken denkik rook mad weinig. Echt dicipline! Zit hier al 2 uur tegen een vol pakje aan te kijken waar ik er sinds gisteravond pas 3 uit heb gehaald
Respect! Ik heb net alweer gerookt ;_; ik ben te zwak voor nicotine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook heerlijk aan het hijsenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Respect! Ik heb net alweer gerookt ;_; ik ben te zwak voor nicotine.
Nu krijg ik ook trek.quote:
Ergo, je bent een neger?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Murray's, grootste troep die ik langdurig heb gebruikt.
Que?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Murray's, grootste troep die ik langdurig heb gebruikt.
Dit ja?quote:
"Gemasseerd". Bovenbeenspier zit vast en is stijf, hij probeert em losser te maken. Is fucking pijnlijk gekquote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Gridlok het volgende:
Gemasseerd worden of training? Dat eerste vond ik nooit zo erg.
Nee? Iedereen gebruikte het toen, heb zwarte haren dat wel en het zag er altijd wel vet uit maar die shit is smerig.quote:
Wat ben je dan wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee? Iedereen gebruikte het toen, heb zwarte haren dat wel en het zag er altijd wel vet uit maar die shit is smerig.
En ik ben ook geen Nederlander.
Je kent (Y)Uri Boyka niet.quote:
Tuurlijk ken ik Yuri gek!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent (Y)Uri Boyka niet.Undisputed 1,2,3? Vetste vechtfilms?
Nee ik heet geen Yuri..
Pic?quote:
Hahaha oowja was jij idd.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Yuri gek!Ik zei toch dat hij mijn tagpartner zou worden in mijn gevecht tegen dWc.
Geen pic maar wel tantu heet ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pic?
Ik had vroeger stiekem een ding voor Bosniers toen we een keer 2 uitwisselinsstudenten in de klas haddenDie waren tantu heet. Russen heb ik ook iets voor... Maar het is vooral de menatliteit denk ik.
Zoals iedereen in deze reeks.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen pic maar wel tantu heet ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet tok.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zoals iedereen in deze reeks.
*boks*If not now, then when.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb wel een verse money pic voor je, heb namelijk uit betrouwbare bronnen vernomen dat je geilt op geld.Ghehe, ik heb een ontiegelijk rijke collega die op mij geilt en droombeelden in zijn hoofd heeft. Zijn papa heeft meerdere bedrijven en gaat binnenkort in Amerika wonen waarbij zijn zoon in het ouderlijk huis ma blijven in zijn eentje. Dat huis is echt op een hectare landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je weet tok.Hij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
Wel een typisch bosnie vorm schedel heb je
Apart wel, dat vele volkeren zijn eigen vorm hoofd heeft![]()
Heb wel een verse money pic voor je, heb namelijk uit betrouwbare bronnen vernomen dat je geilt op geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je bij mij wonen in mijn kartonnen doos?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
Dat huis is echt op een hectare landHij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahaha ik had ook juist alleen die foto gemaakt vanwege jou money pics.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb een ontiegelijk rijke collega die op mij geilt en droombeelden in zijn hoofd heeft. Zijn papa heeft meerdere bedrijven en gaat binnenkort in Amerika wonen waarbij zijn zoon in het ouderlijk huis ma blijven in zijn eentje. Dat huis is echt op een hectare landHij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
Wel een typisch bosnie vorm schedel heb je
Apart wel, dat vele volkeren zijn eigen vorm hoofd heeft
Is goed hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]![]()
[..]
Kom je bij mij wonen in mijn kartonnen doos?
Ik ook sinds deze week, die van AH huismerk uit de koeling in de vorm van een litermelkpak is goddelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb een chocolademelk verslaving gekregen de laatste tijd.
Heb wel een verse money pic voor je, heb namelijk uit betrouwbare bronnen vernomen dat je geilt op geld.Hoe oud ben jij? En dan wou je ingaan op mij en du goonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb ook een money pic van vroeger idd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count 'em, and that ain't the stash, it's just a good hand.
Ik hoor het al, enkel liefde voor bella.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is goed hoorbij jou wel. Nemen we Bella dan mee?
Anders kan ik niet komen
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn, ben ik zo voorspelbaar![]()
Anyway, wel een raar feitje. Wist je dat Darlie vroeger Darkie heette?Ah, daar is de negerzoen discussie ook geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, fucking racisten die aziaten![]()
Bij mijn kloon heb ik als sig 'Heeft een bosje!'quote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:
Users met streep onder hun naam?
Hahahahaha, lemming! Bij deze toestemmingquote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mijn kloon heb ik als sig 'Heeft een bosje!'
En als ondertitel het woord 'bosje'
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook sinds deze week, die van AH huismerk uit de koeling in de vorm van een litermelkpak is goddelijk!
[ afbeelding ]
[..]
Hoe oud ben jij? En dan wou je ingaan op mij en du goons. Ik heb ook een money pic van vroeger idd!
Bijna 19. Niet gaan onderschatten broeder ik nak, krak, krap, prak, tak, stok, kapot, sok al je tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count 'em, and that ain't the stash, it's just a good hand.
If not now, then when.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bijna 19. Niet gaan onderschatten broeder ik nak, krak, krap, prak, tak, stok, kapot, sok al je tanden.
jij altijd met je streepjesquote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:
Users met streep onder hun naam?
Breng hetquote:Op donderdag 24 november 2011 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie o wie komt er straks appeltaart bij mij halen?![]()
Heb er net 2 staan bakken voor ene verjaardag morgen'
![]()
[ afbeelding ]
Nee ben kaal nu.quote:
okee.. :pquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Breng het
[..]
Nee ben kaal nu.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welk gehucht moet ik daar voor wezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Westknollendam!Zuid holland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ghehe, ik heb een ontiegelijk rijke collega die op mij geilt en droombeelden in zijn hoofd heeft. Zijn papa heeft meerdere bedrijven en gaat binnenkort in Amerika wonen waarbij zijn zoon in het ouderlijk huis ma blijven in zijn eentje. Dat huis is echt op een hectare landHij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
In welke wijk woon je?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie o wie komt er straks appeltaart bij mij halen?![]()
Heb er net 2 staan bakken voor ene verjaardag morgen'
![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar dezen, ik kaap wel even een vliegtuig en zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Juminelle het volgende:
Pff, saai as fuck op m'n werk. Wie komt er even langs?
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook sinds deze week, die van AH huismerk uit de koeling in de vorm van een litermelkpak is goddelijk!
[ afbeelding ]
[..]
Hoe oud ben jij? En dan wou je ingaan op mij en du goons. Ik heb ook een money pic van vroeger idd!
Ik ben dan wel bijna 19 maar heb wel lijp sikje en bakkenbaard lijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count 'em, and that ain't the stash, it's just a good hand.
If not now, then when.
Als ik nog een brommer had dan was ik na mijn werk langsgekomen. Helaas.quote:
Ah je woont dus wél in Amsterdam!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik nog een brommer had dan was ik na mijn werk langsgekomen. Helaas.
Neen, ik woon in de buurt van....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah je woont dus wél in Amsterdam!
Wauwquote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Juminelle het volgende:
Pff, saai as fuck op m'n werk. Wie komt er even langs?
[..]Ik heb precies hetzelfde. Ik word zwaar gestalkt door een gast, en ik word telkens voor gek verklaart als ik niet reageer op z'n smsjes. Zijn vader heeft een of ander olie/energiebedrijf o.i.d. Staat ook in de quote 500 en alles en ik kwam er laatst achter dat hij een vermogen heeft van fucking 419 miljoen
Die gast zelf is wel echt een kneus. Hij denkt dat hij iedereen kan fixen omdat z'n vader geld heeft en omdat hij is aangenomen op Harvard, en zo gedraagt hij zich dan ook
Ghehe, ik kwam er heel erg vaak vroeger maar nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je in Rotterdam woonde daar je het er zoveel over had
Ik wil je best komen helpen ik kan je alleen niet verzeren dat je rits dan dicht blijft.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef JackieBrown het volgende:
Hi allemaal
.
Iemand toevallig in Utrecht? Kan m'n jurk niet dichtritsen
Nijmegen of Arnhem?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En dat geld is me stufi, zodalijk kleren halen in Juminelle haar stad.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar dezen, ik kaap wel even een vliegtuig en zo.
Back to Cali bouncende. Voorbereiding enzulks.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]doen! Breng mij dan gelijk even naar Cali
Ik neem dat risico graagquote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil je best komen helpen ik kan je alleen niet verzeren dat je rits dan dicht blijft.
Wees blij dat er nauwelijks wind staat.quote:
Is dit sarcastisch of nietquote:Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wees blij dat er nauwelijks wind staat.
Deal with it.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch of niet. Het waaide keihard hier.
Druiven.quote:
Hier ben ik! Ik verdronk in de zee der huiswerkquote:Op donderdag 24 november 2011 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
o.us! Waar ben je? Ik heb je Arabische kunsten nodig!
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier ben ik! Ik verdronk in de zee der huiswerk.
Deze man weet!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Druiven.![]()
Bij deze goedgekeurd.
Een of ander chemisch lychee en framboos drankje van de toko. Geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is die juice links? Da's meer fruit dan ik in een week eet btw.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ai mattie deze klaart hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat in de OP.
Feyenoord Rotterdam
Mooi. Vertel, wat betekent Mashallah wanneer iemand je groet, echter ken je deze persoon niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier ben ik! Ik verdronk in de zee der huiswerk.
Hoi, hier ben ik.quote:
Dat scheelt. Ik ben ook allochtoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Wel een zeer hoog allochtonengehalte.
24/7 feest hierzo.quote:
Mashallah zeg je als iemand iets heel moois heeft bereikt, zoals het halen van een examen of dit persoon qua uiterlijk en/of innerlijk zeer positief is veranderd (toen ik familie van vroeger zag zeiden ze dat tegen mij bijvoorbeeld). Letterlijk betekent het: "God heeft je gezegend".quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooi. Vertel, wat betekent Mashallah wanneer iemand je groet, echter ken je deze persoon niet?
Vertel eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi, hier ben ik.
[..]
Dat scheelt. Ik ben ook allochtoon.
Dus toch! Mooie Turkse stewardess wilde me dus hosselen, echter is ze nu al met de noorderzon vertrokken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Mashallah zeg je als iemand iets heel moois heeft bereikt, zoals het halen van een examen of dit persoon qua uiterlijk en/of innerlijk zeer positief is veranderd (toen ik familie van vroeger zag zeiden ze dat tegen mij bijvoorbeeld). Letterlijk betekent het: "God heeft je gezegend".
Meer info gaarnequote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus toch! Mooie Turkse stewardess wilde me dus hosselen, echter is ze nu al met de noorderzon vertrokken.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef o.us het volgende:
Je moet weten dat als je wilt slagen voor de inburgeringsexamen van Fernandes dat je absoluut niet vies moet zijn van wereldkeukens (dan heb ik het niet over de broodje döner of de Chinees om hoek).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Klopt, deel 1 heb je in ieder geval gehaaldquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
Zeker een strikvraag voor het inburgeringsexamen, onderdeel grammatica!
Fuckyeah.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, deel 1 heb je in ieder geval gehaald. Het eindexamen is een foto van jezelf met Fernandes hoe/waar dan ook.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Tevens is het het inburgeringsexamen.Oh snap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Jep! Als er maar fernandes inzitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fuckyeah.
Mag het er ook in geshopt?
quote:
Oké, even een foto zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep! Als er maar fernandes inzit
ja, wanneer zien we eens wat van jou?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
Dan slaagt Omdatappel eerder voor het eindexamen dan ik.
Ja weenie.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja, wanneer zien we eens wat van jou?
en ikquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
Dan slaagt Omdatappel eerder voor het eindexamen dan ik.
Het zware leven van een blanke man.quote:
Aan boord van een Turkish Airlines toestel passeerde ik een stewardess, ze keek me aan en zei "Mashallah". Ik keek haar niet begrijpend aan en vroeg wat ze bedoelde waarop ze enkel kon glimlachen.quote:
Omdat peer.
Laat ik eerst maar eens actief posten hier, dan zal ik eens een dozijn Fernandes aanschaffen om foto's te schietenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Wieehoeee jij bent mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je krullen![]()
Awh, dankje.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wieehoeee jij bent mooi!
Ik wil je krullen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Wow, je lijkt op de jongere (en mooiereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) versie van Eva Jinek, gek
.
![]()
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je lijkt op de jongere (en mooiere) versie van Eva Jinek, gek
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je lijkt op de jongere (en mooiere) versie van Eva Jinek, gek
.
[ afbeelding ]
Eva Jinek is hier niet echt hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
Hoe kan het dat alle sexy FOK!ers in deze SC terecht komen?
Mijn krullen neigen anders ook behoorlijk naar schapenpluis.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan krijg je onhandelbaar pluishaar
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn krullen neigen anders ook behoorlijk naar schapenpluis.
Oh, yes, dan ben ik wat haar betreft geen loner.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ter informatie; Iedereen in dit topic heeft onhandelbaar allochtonenhaar
Haha echt hequote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
Nice! Squatsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo erg gedrilld bij de training net, kan nu amper de trap oplopen en door m'n knieen zakken..10x squats tot de grond, 10x trappen, 10x squats 10x trappen, 10x opdrukken 10x trappen. Waahh
Hahaha, wut hoedan o_O Of voelt dat alleen maar zo? :'Dquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! SquatsAls ik dat te lang doe zijn m'n bovenbenen en m'n bil echt opgeblazen ofzo
quote:Op
donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! SquatsAls ik dat te lang doe zijn m'n bovenbenen en m'n bil echt opgeblazen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Goedgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een instinct.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
Mijn billen zijn sowieso opgeblazen dus bij squatten merk ik het toch nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Moroccan ass!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn billen zijn sowieso opgeblazen dus bij squatten merk ik het toch nauwelijks.
Die laatste × is ook geen × maar een xquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
o.us, jij luie allochtoon, je bent nummer 18 vergeten in de OP.
getintquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef o.us het volgende:
Jaja.
Moet ik getinte aight1 in de OP gooien of de blanke? Zeg alsjeblieft getint
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrouwen die squats doen.Heilige Maria.
[..]Lawd hav mercySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goedgekeurd.
Er staat nog steeds een x ipv × tussen 16 en 17quote:
Chun-Li taferelen mang.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrouwen die squats doen.Heilige Maria.
[..]Nah, niet echt. Haar verhoudingen zijn wel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de een of andere manier zie ik er heel snel gespierd uit, maar dat vind ik lelijk dus ik doe nauwelijks krachttraining. Toen ik nog veel danste had ik ook een sixpack![]()
Nu ik alleen nog maar aan het kickboksen ben is alles precies goed
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie met al het exotische eten en drinken nog wel tijd voor chocoladepepernoten
Zou erg zonde zijn anders
quote:
Chocoladepinda'squote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij heb ik dit jaar tot nu toe alleen maar de chocolade versie opzo erg. Maarja, bijna alles wordt dan ook lekkerder met chocolade. Rozijnen. Pinda's
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Chocoladepinda's
altijd huilen als denken dat het chocoladepinda is en dan ineens chocoladerozijn blijkt te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Precies ditquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Chocoladepinda's
altijd huilen als denken dat het chocoladepinda is en dan ineens chocoladerozijn blijkt te zijn.
The horror.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies ditDan denk ik eindelijk witte chocoladepinda's gevonden te hebben, zijn het rozijnen
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Nog even geduld!Heel Fernandes deelt dezelfde voorkeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. En dan ook echt met allesquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heel Fernandes deelt dezelfde voorkeuren.
One lobi.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was dat niet deze guy?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben seizoen 1 van Desperate Housewives aan het terugkijken en fuck, die tuinman is echt m'n droomman.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was dat niet deze guy?OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Je lijkt erg op iemand die ik persoonlijk ken, alleen is zij half Marokkaansequote:
Ah nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Je lijkt erg op iemand die ik persoonlijk ken, alleen is zij half Marokkaanse. Was benieuwd.
Spreek je de taal ook?
Untermensch!quote:
Ik krijg soms echt de grappigste afkomsten naar mij toegegooidquote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah nu ben ik benieuwd! Heb wel vaker gehoord dat ik Marokkaanse lijk tho.
Ja ik spreek de taal. Al spreek ik het thuis eigenlijk nooit, want m'n moeder is gewoon Nederlands.
Veel plezier, niet over je schoenen kotsen om 4 uur.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga de stad in, dus ik ben weg hier.
Goodnight y'all
Met goede reden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt wel alsof de KLB SC leegloopt en langzaam deze kant op komt.
Veel plezier, geen The Hangover taferelen krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga de stad in, dus ik ben weg hier.
Goodnight y'all
Haaaiii goedemorgen alles.quote:
Hehe mocht je willen! Ik post standaard al om 8/9 uurquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haaaiii goedemorgen alles.
Normaal posten de 1en hier pas na 11:00
Behalve ik dan
Oh? gemist dan... keihard jij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe mocht je willen! Ik post standaard al om 8/9 uur
O en goeiemoggel, wat brengt deze dag?
hehe ik moet gewoon naar school van half 11 tot half 4, valt wel mee dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? gemist dan... keihard jij.
Deze dag brengt een hoop ellendeop vrijdag de langste dag werken
Sup daar dan?
Chille tijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hehe ik moet gewoon naar school van half 11 tot half 4, valt wel mee dus
Waar werk je dan?
Nein, 9 uur op aankleden eten alles. 10 uur van huisquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chille tijd
Ik ben voor 8:00 begonnen en moet tot ongeveer 18:00
Waterbedrijf.
Vroeg wakker trouwens ja, je kon nog blijven liggen.
yea laatste dagquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein, 9 uur op aankleden eten alles. 10 uur van huis
Mjah, laatste dag nog even
Idd, maar klein hartjequote:
Dudequote:Op vrijdag 25 november 2011 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Leventjeeee. Laatste 3 uur vallen uit dus 5 over 12 vrij.
Ohhh mother of god.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben seizoen 1 van Desperate Housewives aan het terugkijken en fuck, die tuinman is echt m'n droomman.
[ afbeelding ]
[..]
Klopt. En dan ook echt met alles
Loop je nu overal je vriendinnetje achterna?quote:
Aangeven dat ie gestolen is, dan krijg je sneller een nieuwe dan dat je zegt dat je kaart stuk is.quote:
Excentrieker, vind hem gewoon " Plain ".quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat is meer jouw type man dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |