Ja weenie.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja, wanneer zien we eens wat van jou?
en ikquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
Dan slaagt Omdatappel eerder voor het eindexamen dan ik.
Het zware leven van een blanke man.quote:
Aan boord van een Turkish Airlines toestel passeerde ik een stewardess, ze keek me aan en zei "Mashallah". Ik keek haar niet begrijpend aan en vroeg wat ze bedoelde waarop ze enkel kon glimlachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Laat ik eerst maar eens actief posten hier, dan zal ik eens een dozijn Fernandes aanschaffen om foto's te schietenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Wieehoeee jij bent mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je krullen![]()
Awh, dankje.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wieehoeee jij bent mooi!
Ik wil je krullen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Wow, je lijkt op de jongere (en mooiereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) versie van Eva Jinek, gek
.
![]()
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je lijkt op de jongere (en mooiere) versie van Eva Jinek, gek
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je lijkt op de jongere (en mooiere) versie van Eva Jinek, gek
.
[ afbeelding ]
Eva Jinek is hier niet echt hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
Hoe kan het dat alle sexy FOK!ers in deze SC terecht komen?
Mijn krullen neigen anders ook behoorlijk naar schapenpluis.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan krijg je onhandelbaar pluishaar
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn krullen neigen anders ook behoorlijk naar schapenpluis.
Oh, yes, dan ben ik wat haar betreft geen loner.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ter informatie; Iedereen in dit topic heeft onhandelbaar allochtonenhaar
Haha echt hequote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
Hoe kan het dat alle sexy FOK!ers in deze SC terecht komen?
Nice! Squatsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo erg gedrilld bij de training net, kan nu amper de trap oplopen en door m'n knieen zakken..10x squats tot de grond, 10x trappen, 10x squats 10x trappen, 10x opdrukken 10x trappen. Waahh
Hahaha, wut hoedan o_O Of voelt dat alleen maar zo? :'Dquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! SquatsAls ik dat te lang doe zijn m'n bovenbenen en m'n bil echt opgeblazen ofzo
quote:Op
donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! SquatsAls ik dat te lang doe zijn m'n bovenbenen en m'n bil echt opgeblazen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Goedgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |