Als ik nog een brommer had dan was ik na mijn werk langsgekomen. Helaas.quote:
Ah je woont dus wél in Amsterdam!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik nog een brommer had dan was ik na mijn werk langsgekomen. Helaas.
Neen, ik woon in de buurt van....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah je woont dus wél in Amsterdam!
Wauwquote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Juminelle het volgende:
Pff, saai as fuck op m'n werk. Wie komt er even langs?
[..]Ik heb precies hetzelfde. Ik word zwaar gestalkt door een gast, en ik word telkens voor gek verklaart als ik niet reageer op z'n smsjes. Zijn vader heeft een of ander olie/energiebedrijf o.i.d. Staat ook in de quote 500 en alles en ik kwam er laatst achter dat hij een vermogen heeft van fucking 419 miljoen
Die gast zelf is wel echt een kneus. Hij denkt dat hij iedereen kan fixen omdat z'n vader geld heeft en omdat hij is aangenomen op Harvard, en zo gedraagt hij zich dan ook
Ghehe, ik kwam er heel erg vaak vroeger maar nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je in Rotterdam woonde daar je het er zoveel over had
Ik wil je best komen helpen ik kan je alleen niet verzeren dat je rits dan dicht blijft.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef JackieBrown het volgende:
Hi allemaal
.
Iemand toevallig in Utrecht? Kan m'n jurk niet dichtritsen
Nijmegen of Arnhem?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En dat geld is me stufi, zodalijk kleren halen in Juminelle haar stad.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar dezen, ik kaap wel even een vliegtuig en zo.
Back to Cali bouncende. Voorbereiding enzulks.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]doen! Breng mij dan gelijk even naar Cali
Ik neem dat risico graagquote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil je best komen helpen ik kan je alleen niet verzeren dat je rits dan dicht blijft.
Wees blij dat er nauwelijks wind staat.quote:
Is dit sarcastisch of nietquote:Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wees blij dat er nauwelijks wind staat.
Deal with it.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch of niet. Het waaide keihard hier.
Druiven.quote:
Hier ben ik! Ik verdronk in de zee der huiswerkquote:Op donderdag 24 november 2011 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
o.us! Waar ben je? Ik heb je Arabische kunsten nodig!
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier ben ik! Ik verdronk in de zee der huiswerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weet!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Druiven.![]()
Bij deze goedgekeurd.
Een of ander chemisch lychee en framboos drankje van de toko. Geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is die juice links? Da's meer fruit dan ik in een week eet btw.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ai mattie deze klaart hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat in de OP.
Feyenoord Rotterdam
Mooi. Vertel, wat betekent Mashallah wanneer iemand je groet, echter ken je deze persoon niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier ben ik! Ik verdronk in de zee der huiswerk.
Hoi, hier ben ik.quote:
Dat scheelt. Ik ben ook allochtoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Wel een zeer hoog allochtonengehalte.
24/7 feest hierzo.quote:
Mashallah zeg je als iemand iets heel moois heeft bereikt, zoals het halen van een examen of dit persoon qua uiterlijk en/of innerlijk zeer positief is veranderd (toen ik familie van vroeger zag zeiden ze dat tegen mij bijvoorbeeld). Letterlijk betekent het: "God heeft je gezegend".quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooi. Vertel, wat betekent Mashallah wanneer iemand je groet, echter ken je deze persoon niet?
Vertel eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi, hier ben ik.
[..]
Dat scheelt. Ik ben ook allochtoon.
Dus toch! Mooie Turkse stewardess wilde me dus hosselen, echter is ze nu al met de noorderzon vertrokken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Mashallah zeg je als iemand iets heel moois heeft bereikt, zoals het halen van een examen of dit persoon qua uiterlijk en/of innerlijk zeer positief is veranderd (toen ik familie van vroeger zag zeiden ze dat tegen mij bijvoorbeeld). Letterlijk betekent het: "God heeft je gezegend".
Meer info gaarnequote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus toch! Mooie Turkse stewardess wilde me dus hosselen, echter is ze nu al met de noorderzon vertrokken.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef o.us het volgende:
Je moet weten dat als je wilt slagen voor de inburgeringsexamen van Fernandes dat je absoluut niet vies moet zijn van wereldkeukens (dan heb ik het niet over de broodje döner of de Chinees om hoek).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Klopt, deel 1 heb je in ieder geval gehaaldquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
Zeker een strikvraag voor het inburgeringsexamen, onderdeel grammatica!
Fuckyeah.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, deel 1 heb je in ieder geval gehaald. Het eindexamen is een foto van jezelf met Fernandes hoe/waar dan ook.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Tevens is het het inburgeringsexamen.Oh snap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Jep! Als er maar fernandes inzitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fuckyeah.
Mag het er ook in geshopt?
quote:
Oké, even een foto zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep! Als er maar fernandes inzit
ja, wanneer zien we eens wat van jou?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
Dan slaagt Omdatappel eerder voor het eindexamen dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |