Precies ditquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Chocoladepinda's
altijd huilen als denken dat het chocoladepinda is en dan ineens chocoladerozijn blijkt te zijn.
The horror.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies ditDan denk ik eindelijk witte chocoladepinda's gevonden te hebben, zijn het rozijnen
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Nog even geduld!Heel Fernandes deelt dezelfde voorkeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Klopt. En dan ook echt met allesquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heel Fernandes deelt dezelfde voorkeuren.
One lobi.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was dat niet deze guy?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben seizoen 1 van Desperate Housewives aan het terugkijken en fuck, die tuinman is echt m'n droomman.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was dat niet deze guy?OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Je lijkt erg op iemand die ik persoonlijk ken, alleen is zij half Marokkaansequote:
Ah nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Je lijkt erg op iemand die ik persoonlijk ken, alleen is zij half Marokkaanse. Was benieuwd.
Spreek je de taal ook?
Untermensch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik krijg soms echt de grappigste afkomsten naar mij toegegooidquote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah nu ben ik benieuwd! Heb wel vaker gehoord dat ik Marokkaanse lijk tho.
Ja ik spreek de taal. Al spreek ik het thuis eigenlijk nooit, want m'n moeder is gewoon Nederlands.
Veel plezier, niet over je schoenen kotsen om 4 uur.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga de stad in, dus ik ben weg hier.
Goodnight y'all
Met goede reden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt wel alsof de KLB SC leegloopt en langzaam deze kant op komt.
Veel plezier, geen The Hangover taferelen krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga de stad in, dus ik ben weg hier.
Goodnight y'all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |