Is een instinct.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
Hoe kan het dat alle sexy FOK!ers in deze SC terecht komen?
Mijn billen zijn sowieso opgeblazen dus bij squatten merk ik het toch nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! SquatsAls ik dat te lang doe zijn m'n bovenbenen en m'n bil echt opgeblazen ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Moroccan ass!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn billen zijn sowieso opgeblazen dus bij squatten merk ik het toch nauwelijks.
Die laatste × is ook geen × maar een xquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
o.us, jij luie allochtoon, je bent nummer 18 vergeten in de OP.
getintquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef o.us het volgende:
Jaja.
Moet ik getinte aight1 in de OP gooien of de blanke? Zeg alsjeblieft getint
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrouwen die squats doen.Heilige Maria.
[..]Lawd hav mercySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goedgekeurd.
Er staat nog steeds een x ipv × tussen 16 en 17quote:
Chun-Li taferelen mang.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrouwen die squats doen.Heilige Maria.
[..]Nah, niet echt. Haar verhoudingen zijn wel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de een of andere manier zie ik er heel snel gespierd uit, maar dat vind ik lelijk dus ik doe nauwelijks krachttraining. Toen ik nog veel danste had ik ook een sixpack![]()
Nu ik alleen nog maar aan het kickboksen ben is alles precies goed
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie met al het exotische eten en drinken nog wel tijd voor chocoladepepernoten
Zou erg zonde zijn anders
quote:
Chocoladepinda'squote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij heb ik dit jaar tot nu toe alleen maar de chocolade versie opzo erg. Maarja, bijna alles wordt dan ook lekkerder met chocolade. Rozijnen. Pinda's
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Chocoladepinda's
altijd huilen als denken dat het chocoladepinda is en dan ineens chocoladerozijn blijkt te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |