Nu krijg ik ook trek.quote:
Ergo, je bent een neger?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Murray's, grootste troep die ik langdurig heb gebruikt.
Que?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Murray's, grootste troep die ik langdurig heb gebruikt.
Dit ja?quote:
"Gemasseerd". Bovenbeenspier zit vast en is stijf, hij probeert em losser te maken. Is fucking pijnlijk gekquote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Gridlok het volgende:
Gemasseerd worden of training? Dat eerste vond ik nooit zo erg.
Nee? Iedereen gebruikte het toen, heb zwarte haren dat wel en het zag er altijd wel vet uit maar die shit is smerig.quote:
Wat ben je dan wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee? Iedereen gebruikte het toen, heb zwarte haren dat wel en het zag er altijd wel vet uit maar die shit is smerig.
En ik ben ook geen Nederlander.
Je kent (Y)Uri Boyka niet.quote:
Tuurlijk ken ik Yuri gek!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent (Y)Uri Boyka niet.Undisputed 1,2,3? Vetste vechtfilms?
Nee ik heet geen Yuri..
Pic?quote:
Hahaha oowja was jij idd.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Yuri gek!Ik zei toch dat hij mijn tagpartner zou worden in mijn gevecht tegen dWc.
Geen pic maar wel tantu heet ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pic?
Ik had vroeger stiekem een ding voor Bosniers toen we een keer 2 uitwisselinsstudenten in de klas haddenDie waren tantu heet. Russen heb ik ook iets voor... Maar het is vooral de menatliteit denk ik.
Zoals iedereen in deze reeks.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen pic maar wel tantu heet ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet tok.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zoals iedereen in deze reeks.
*boks*If not now, then when.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb wel een verse money pic voor je, heb namelijk uit betrouwbare bronnen vernomen dat je geilt op geld.Ghehe, ik heb een ontiegelijk rijke collega die op mij geilt en droombeelden in zijn hoofd heeft. Zijn papa heeft meerdere bedrijven en gaat binnenkort in Amerika wonen waarbij zijn zoon in het ouderlijk huis ma blijven in zijn eentje. Dat huis is echt op een hectare landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je weet tok.Hij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
Wel een typisch bosnie vorm schedel heb je
Apart wel, dat vele volkeren zijn eigen vorm hoofd heeft![]()
Heb wel een verse money pic voor je, heb namelijk uit betrouwbare bronnen vernomen dat je geilt op geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je bij mij wonen in mijn kartonnen doos?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
Dat huis is echt op een hectare landHij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hahaha ik had ook juist alleen die foto gemaakt vanwege jou money pics.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb een ontiegelijk rijke collega die op mij geilt en droombeelden in zijn hoofd heeft. Zijn papa heeft meerdere bedrijven en gaat binnenkort in Amerika wonen waarbij zijn zoon in het ouderlijk huis ma blijven in zijn eentje. Dat huis is echt op een hectare landHij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
Wel een typisch bosnie vorm schedel heb je
Apart wel, dat vele volkeren zijn eigen vorm hoofd heeft
Is goed hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]![]()
[..]
Kom je bij mij wonen in mijn kartonnen doos?
Ik ook sinds deze week, die van AH huismerk uit de koeling in de vorm van een litermelkpak is goddelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb een chocolademelk verslaving gekregen de laatste tijd.
Heb wel een verse money pic voor je, heb namelijk uit betrouwbare bronnen vernomen dat je geilt op geld.Hoe oud ben jij? En dan wou je ingaan op mij en du goonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb ook een money pic van vroeger idd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count 'em, and that ain't the stash, it's just a good hand.
Ik hoor het al, enkel liefde voor bella.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is goed hoorbij jou wel. Nemen we Bella dan mee?
Anders kan ik niet komen
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn, ben ik zo voorspelbaar![]()
Anyway, wel een raar feitje. Wist je dat Darlie vroeger Darkie heette?Ah, daar is de negerzoen discussie ook geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, fucking racisten die aziaten![]()
Bij mijn kloon heb ik als sig 'Heeft een bosje!'quote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:
Users met streep onder hun naam?
Hahahahaha, lemming! Bij deze toestemmingquote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mijn kloon heb ik als sig 'Heeft een bosje!'
En als ondertitel het woord 'bosje'
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook sinds deze week, die van AH huismerk uit de koeling in de vorm van een litermelkpak is goddelijk!
[ afbeelding ]
[..]
Hoe oud ben jij? En dan wou je ingaan op mij en du goons. Ik heb ook een money pic van vroeger idd!
Bijna 19. Niet gaan onderschatten broeder ik nak, krak, krap, prak, tak, stok, kapot, sok al je tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count 'em, and that ain't the stash, it's just a good hand.
If not now, then when.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bijna 19. Niet gaan onderschatten broeder ik nak, krak, krap, prak, tak, stok, kapot, sok al je tanden.
jij altijd met je streepjesquote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:
Users met streep onder hun naam?
Breng hetquote:Op donderdag 24 november 2011 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie o wie komt er straks appeltaart bij mij halen?![]()
Heb er net 2 staan bakken voor ene verjaardag morgen'
![]()
[ afbeelding ]
Nee ben kaal nu.quote:
okee.. :pquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Breng het
[..]
Nee ben kaal nu.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welk gehucht moet ik daar voor wezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Westknollendam!Zuid holland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ghehe, ik heb een ontiegelijk rijke collega die op mij geilt en droombeelden in zijn hoofd heeft. Zijn papa heeft meerdere bedrijven en gaat binnenkort in Amerika wonen waarbij zijn zoon in het ouderlijk huis ma blijven in zijn eentje. Dat huis is echt op een hectare landHij heeft gevraagd of ik bij hem wou wonen enzo... Hmmnee, dank. Mijn pa en mijn oom vinden mij echt een mongool dat ik daar niet opin ga.
In welke wijk woon je?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie o wie komt er straks appeltaart bij mij halen?![]()
Heb er net 2 staan bakken voor ene verjaardag morgen'
![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar dezen, ik kaap wel even een vliegtuig en zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Juminelle het volgende:
Pff, saai as fuck op m'n werk. Wie komt er even langs?
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook sinds deze week, die van AH huismerk uit de koeling in de vorm van een litermelkpak is goddelijk!
[ afbeelding ]
[..]
Hoe oud ben jij? En dan wou je ingaan op mij en du goons. Ik heb ook een money pic van vroeger idd!
Ik ben dan wel bijna 19 maar heb wel lijp sikje en bakkenbaard lijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count 'em, and that ain't the stash, it's just a good hand.
If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |