Ja man, er werkt iemand hier bij de Egyptenaar en die ziet er vrijwel exact zo uitquote:

Wij kunnen datquote:Op donderdag 24 november 2011 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe de neuk post je 19 delen vol over fernandez? lekker drankje hoor maar wtf?
Auwquote:Op donderdag 24 november 2011 02:46 schreef krioro het volgende:
Choco, op die derde foto lijk je op een Turk die m'n zus ooit gedate heeft toen we daar op vakantie waren. [ afbeelding ]
Sabah al noor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na'am.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Aywa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na'am.!
Heel Arabië kent het Egyptisch dialect wel, 80% van de Arabische series en films komen uit Egypte.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]1 kleine Farao, ik blijf erbij dat lang je ook best wel staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die éérste foto is echt één gekke gelcoupe.
De tweede foto was het kort en deed het normaal zonder er al te veel spul in te gooien.
De derde is echt een baggerfoto (), heerlijk die flits recht in mijn bakkes, maar illustreert wel mooi wat er gebeurt met mijn haar wanneer het flink lang wordt.
Al deze foto's zijn overigens van 3 jaar geleden of zo.
Tevens een goedemiddag voor dit topic! Ik heb hoofdpijn en al mijn tanden los geknarst vannacht.
Knarsentanden, ik doe hetben mijn bitje kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil ook gemasseerd worden door de fysio. Daar ben ik ook wel aan toe maarja heb geen aanvullend meer
In plaats daarvan ga ik nu chocolademelk maken. Ik heb een chocolademelk verslaving gekregen de laatste tijd. Vervanging voor roken denkik rook mad weinig. Echt dicipline! Zit hier al 2 uur tegen een vol pakje aan te kijken waar ik er sinds gisteravond pas 3 uit heb gehaald
Respect! Ik heb net alweer gerookt ;_; ik ben te zwak voor nicotine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook heerlijk aan het hijsenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Respect! Ik heb net alweer gerookt ;_; ik ben te zwak voor nicotine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |