quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Njah, de venusheuvel hars ik zelf en de rest scheer ik. Ik wil niet bij een chinees met m'n benen wijd
Is het idd.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef krioro het volgende:
Jumi - haar ziet er na verven nog steeds mooi uit.
O.us - Gebruikelijke coupe is goed man (die pic zonder hoofd met fernandes-soep kan ook toch). [ afbeelding ]
Vaseline - Awww cute! Bel me als je 18 bent.
Ik haat mijn eigen (grove) krullen, Murray's alles om het recht te krijgen vroeger, nu gewoon kort.
Wat is dat Murrays, brylcreem en luster's pink dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Phantomesse het volgende:
Om hier even op te reageren nog:
[..]Murrays. Het meest smerige spul dat ik ooit in mijn haar heb gehad. Nog liever Brylcreem dan
daar heb ik nog 2 volle potten van. Ooit gekocht en 2 keer gebruikt.
Luster's Pink
Waar haal je dat spul? Ooit een keer in Rotterdam ergens echt grootinkopen gedaan waar ik bijna twee jaar mee heb kunnen doen![]()
Echter kom ik daar liever niet meer
Heel Fernandes heeft onhandelbaar pluishaar
Luster's heb je nog in elke toko! Ook in Utrecht, die buiten bij Hoog Catherijne naast de Xenos ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Phantomesse het volgende:
Om hier even op te reageren nog:
[..]Murrays. Het meest smerige spul dat ik ooit in mijn haar heb gehad. Nog liever Brylcreem dan
daar heb ik nog 2 volle potten van. Ooit gekocht en 2 keer gebruikt.
Luster's Pink
Waar haal je dat spul? Ooit een keer in Rotterdam ergens echt grootinkopen gedaan waar ik bijna twee jaar mee heb kunnen doen![]()
Echter kom ik daar liever niet meer
Heel Fernandes heeft onhandelbaar pluishaar
Murrays is een hele dikke wax die dus serieus met ontvettend zeep eruit met halen, Brylcreem is ontiegelijk vet ook, als je dat er in doet moet je je haar ook echt 4 keer wassen minstens wil je het eruit krijgen (maar je haar zit er wel heel erg mooi van) en Luster's Pink is een merk (ik denk gewoon Luster's en dat Pink daar een sublijn van is) waar je vanalles hebt en dat is voor mensen met droog kroeshaardusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat Murrays, brylcreem en luster's pink dan?
In de Toko's waar ik kom nietquote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Luster's heb je nog in elke toko! Ook in Utrecht, die buiten bij Hoog Catherijne naast de Xenos ofzo.
Kom je liever niet meer in Rotterdam? Why??
Hehe oke, bijna alle toko's dusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
In de Toko's waar ik kom niet(ik kom maar in 1 toko trouwens, Nieuwegein) maar daar heb ik het nooit zien staan. Maar naast de Xenos kun je dat halen ja? Mooi
Danmoet ik dat maar even gaan doen want de winter komt eraan dus extra verzorgen.
Hebben ze er ook Darlies?
Damn, ben ik zo voorspelbaarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
TandpastaJe tanden worden er witter van, goed spul.
Veel aziaten gebruiken het, Sinji zal het sowieso wel kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, fucking racisten die aziaten![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn, ben ik zo voorspelbaar![]()
Anyway, wel een raar feitje. Wist je dat Darlie vroeger Darkie heette?Nee, ik weet gewoon dat alle Aziaten dat kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, fucking racisten die aziatenIk ben opgegroeid met Thaien toch
Spul komt gewoon ook uit Thailand
Ja klopt ik noemde het ook standaard Darkies eerst maar het was opeens Dalies, ook goed.
Ai rustig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Phantomesse het volgende:
Maar ik word opgehaald zo, mensen hebben Chivas![]()
Jammer van geen single malt maarja. Ik spreek julie later weer wij gaan lekker fikkie stoke
Chivasquote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Phantomesse het volgende:
Maar ik word opgehaald zo, mensen hebben Chivas![]()
Jammer van geen single malt maarja. Ik spreek julie later weer wij gaan lekker fikkie stoke
Auw.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het idd.
Fernandes, de plaats om je mede-allochtonen op intiem niveau te leren kennen. [ afbeelding ]
Ik voel jequote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Die tering reclames ook, zo kan ik niet rustig huilend de titanic kijken
Meisje tochquote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me wel een downie nu. Zit hier echt zwaaaar te huilen om de Titanic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die éérste foto is echt één gekke gelcoupe.
De tweede foto was het kort en deed het normaal zonder er al te veel spul in te gooien.
De derde is echt een baggerfoto (), heerlijk die flits recht in mijn bakkes, maar illustreert wel mooi wat er gebeurt met mijn haar wanneer het flink lang wordt.
Al deze foto's zijn overigens van 3 jaar geleden of zo.
[ Bericht 4% gewijzigd door Chocolatebear op 24-11-2011 01:09:20 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja man, er werkt iemand hier bij de Egyptenaar en die ziet er vrijwel exact zo uitquote:

Wij kunnen datquote:Op donderdag 24 november 2011 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe de neuk post je 19 delen vol over fernandez? lekker drankje hoor maar wtf?
Auwquote:Op donderdag 24 november 2011 02:46 schreef krioro het volgende:
Choco, op die derde foto lijk je op een Turk die m'n zus ooit gedate heeft toen we daar op vakantie waren. [ afbeelding ]
Sabah al noor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na'am.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Aywa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na'am.!
Heel Arabië kent het Egyptisch dialect wel, 80% van de Arabische series en films komen uit Egypte.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]1 kleine Farao, ik blijf erbij dat lang je ook best wel staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die éérste foto is echt één gekke gelcoupe.
De tweede foto was het kort en deed het normaal zonder er al te veel spul in te gooien.
De derde is echt een baggerfoto (), heerlijk die flits recht in mijn bakkes, maar illustreert wel mooi wat er gebeurt met mijn haar wanneer het flink lang wordt.
Al deze foto's zijn overigens van 3 jaar geleden of zo.
Tevens een goedemiddag voor dit topic! Ik heb hoofdpijn en al mijn tanden los geknarst vannacht.
Knarsentanden, ik doe hetben mijn bitje kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil ook gemasseerd worden door de fysio. Daar ben ik ook wel aan toe maarja heb geen aanvullend meer
In plaats daarvan ga ik nu chocolademelk maken. Ik heb een chocolademelk verslaving gekregen de laatste tijd. Vervanging voor roken denkik rook mad weinig. Echt dicipline! Zit hier al 2 uur tegen een vol pakje aan te kijken waar ik er sinds gisteravond pas 3 uit heb gehaald
Respect! Ik heb net alweer gerookt ;_; ik ben te zwak voor nicotine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook heerlijk aan het hijsenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Respect! Ik heb net alweer gerookt ;_; ik ben te zwak voor nicotine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |