SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014 ×
015 × 016 x 017 × 018
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 24-11-2011 22:09:23 ]Feyenoord Rotterdam
Nu heb ik spijtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Betere naam voor dit topic zou iets van: ijdele allochtonen zijn
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
dWc en ik kwamen precies op hetzelfde moment.
Eerste of tweede?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gast serieus..Als ik ergens haat aan heb is het dat zinnetje wel
quote:
Dat ja. Smerig man.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dreft nodig hebben om het af te wassen
Zelf niet, soms laat ik het zo doen bij de afrokapper. Maar scheren is evil, ik haat het. Ik heb nu besloten me nooit meer te scheren, alleen baard trimmen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die man komt vintage. Scheert zich zeker ook zo:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
ja dat "Kom maar als je 18 bent" ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerste of tweede?Ik neem het terug!
Zoooo ik heb al zo lang trek in Cookie Dough hequote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga American psycho kijken in m'n bed met een bak Cookie Dough en warme chocolademelk
En je bent nóg niet naar de supermarkt geweest? Shame on you, is heerlakkkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zoooo ik heb al zo lang trek in Cookie Dough he![]()
Haha echt? Is dat chiller ofzo? Ik heb een 4-pack Gilette schuim staan dus ik ben nog wel even zoetquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik scheer me met die Vergulde Hand scheerzeep en zo een kwastje, shit is hirlak.nu nog zulks een vintage mes regelen.
Ik moet me eigenlijk ook weer scheren, maar zo'n stoppelbaardje van een paar dagen is wel relaxt met deze kouquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef krioro het volgende:
Zelf niet, soms laat ik het zo doen bij de afrokapper. Maar scheren is evil, ik haat het. Ik heb nu besloten me nooit meer te scheren, alleen baard trimmen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga American psycho kijken in m'n bed met een bak Cookie Dough en warme chocolademelk
Titanic is nu ook bezigquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Juminelle het volgende:
NEEEEE, m'n torrent fucked met meGeen American Psycho nu dus.
Luiheid wint steedsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je bent nóg niet naar de supermarkt geweest? Shame on you, is heerlakkk
Goedzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Waar woon jij?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Luiheid wint steeds.
De supermarkt hier in de buurt verkoopt geen B&J's
Serieus? Oké dan ga ik die in de tussentijd even kijken.quote:
Ik heb ook een babyface als ik me scheer, en een gevoelige huid dus problem. Stoppels van een paar dagen is het minimum voor mij, beter gewoon volle baard.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet me eigenlijk ook weer scheren, maar zo'n stoppelbaardje van een paar dagen is wel relaxt met deze kou. Als ik me scheer heb ik een babyface en is die kou zo snijdend
.
Geen idee want mijn tondeuse is kut. Ik ben aan het kijken welke trimmer ik moet kopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef o.us het volgende:
Welk scheerapparaat trimt als het beste en is het geld waard? Ik word moe van het telkens scheren van mijn baardje tot op een gegeven moment dat ik op een terrorist lijkt
Ik heb eentje van Philips en trim alleen maar, anders is 't zo babyglad gelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef o.us het volgende:
Welk scheerapparaat trimt als het beste en is het geld waard? Ik word moe van het telkens scheren van mijn baardje tot op een gegeven moment dat ik op een terrorist lijkt
Whahaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb ook een babyface als ik me scheer, en een gevoelige huid dus problem. Stoppels van een paar dagen is het minimum voor mij, beter gewoon volle baard.
En btw, iedereen hier moet aan de:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Coming to Americaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whaha
En dan van die grease-vlekken achterlaten op de bank
Ik ken dat van deze clip (2:43)quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb ook een babyface als ik me scheer, en een gevoelige huid dus problem. Stoppels van een paar dagen is het minimum voor mij, beter gewoon volle baard.
En btw, iedereen hier moet aan de:
[ afbeelding ]
Jij snaptquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doet me denken aan Coming to America
Tsss, gezicht is moeilijker.quote:
Nee tussen je benen is makkelijk wil je zeggenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsss, gezicht is moeilijker.
Soul Glo is van Coming To America idd.
Brazilian waxquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee tussen je benen is makkelijk wil je zeggen
Vast wel, lipjes intrekken en roetsj. Of wat Sinji zegt. Of een leuk tapijtje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee tussen je benen is makkelijk wil je zeggen
Intrekken?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Vast wel, lipjes intrekken en roetsj. Of wat Sinji zegt. Of een leuk tapijtje.
Oh en dWc: pops van The Wayans Bros.![]()
Snap je, alsof wij daar zin in hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat lijkt me zo fucking awkward, ik moet er niet aan denken om in met m'n benen wijd in m'n blote zak bij een wildvreemde plaats te nemen waarna hij m'n beharing wegtrekt. Gewoon met tondeuse zonder opzetstuk erdoorheen
.
Deze man weet. Zak echter met mesje, ik moet er niet aan denken dat er een stukje tussen die messen van de tondeuse komt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat lijkt me zo fucking awkward, ik moet er niet aan denken om in met m'n benen wijd in m'n blote zak bij een wildvreemde plaats te nemen waarna hij m'n beharing wegtrekt. Gewoon met tondeuse zonder opzetstuk erdoorheen
.
Toch laat ik het wel altijd doen want het is zeeer chill als je de pijn wegdenkt. Zodra het gebeurd is hoef je weken niets te doen en het voelt gewoon veel fijnerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap je, alsof wij daar zin in hebben
Njah, de venusheuvel hars ik zelf en de rest scheer ik. Ik wil niet bij een chinees met m'n benen wijdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toch laat ik het wel altijd doen want het is zeeer chill als je de pijn wegdenkt. Zodra het gebeurd is hoef je weken niets te doen en het voelt gewoon veel fijner
Dat zou ffuuuuuuuuu-waardig zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man weet. Zak echter met mesje, ik moet er niet aan denken dat er een stukje tussen die messen van de tondeuse komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |