quote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest lachen.ik had een mental image van hoe jij voor je pc/laptop zat nadat je dit las.
Oh lijp, nog nooit gehoordquote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagga = pitten.
Geweldig hoe discreet Phanto kan zijn!
Ik ben paard in het Chinese horoscoopquote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagga = pitten.
Geweldig hoe discreet Phanto kan zijn!
Wacht.... jij wist niet dat dagga slapen is? Zelf ik wist datquote:Op woensdag 23 november 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh lijp, nog nooit gehoord. Bedoel je niet het tegenovergestelde? Wel propz voor het open boek zijn inderdaad
Ze lijkt me wel een echt true persoon
.
Een louter positieve eigenschap, tenzij je tijdens onze driehoeksbruiloft ongegeneerd een boer laat of iets in die trant.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben paard in het Chinese horoscoopDie staan er om bekend dat ze niet zovel tactiek hebben en ontzettend open zijn
Ik moet het afleren, ik weet het, maar ik ken nou eenmaal weinig schaamte
Ik heb in Amsterdam nog nooit iemand dagga horen zeggen als 'ie ging slapen. 't Is hier gewoon pitten eigenlijk, en Surinamers zeggen sribiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wacht.... jij wist niet dat dagga slapen is? Zelf ik wist dat![]()
Ik vind open boek zijn eigenlijk helemaal niet leukIk voel me soms echt zo'n psychologisch onderzoek onderwerp voor bepaalde mensen. 1 iemand verdenk ik er stiekem van dat hij op school gewoon verslagen over mij inlevert ofzo
![]()
Niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ziet er zo goed uitquote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was even aan het koken, studentenmaaltijden ftw. Pasta uit de koeling, gebakken spekjes, spinazie à la crème, boursin en opgebakken pijnboompitjes
.
[ afbeelding ]
Goed man!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was even aan het koken, studentenmaaltijden ftw. Pasta uit de koeling, gebakken spekjes, spinazie à la crème, boursin en opgebakken pijnboompitjes
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?
No can do, ass is met pensioen, camera hangt aan de wilgen alles.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Thanks folks, goede ass ook, damn.
Nu de jouwe.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Bleven mijn krullen maar altijd zo:Al die chicks hier zijn bad bitch & cutie face tegelijk, deze reeks is wel de virtuele hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?.
Wauwquote:.
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goed man!
Een billetje voor je maaltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goed man!
Een billetje voor je maaltijdWat doe je me aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleven mijn krullen maar altijd zo:SmexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?![]()
Toen ik nog krullen had deed ik er na het wassen mousse in van Keracare.
Of conditioner vannnn *naam vergeten kom ik nog op terug.
Als je het wil weten dan want geen Jumi.
Wel Diana Ross taferelen als ik er niks in deed![]()
Dit was niet de afspraak.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
No can do, ass is met pensioen, camera hangt aan de wilgen alles.
Oja! Sorry, mijn geheugen de laatste tijdquote:
Ik maak ¤100 naar je over als je dat kapsel uit post #264 rocktquote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef o.us het volgende:
Ik heb gelukkig geen krullen meer. Als ik hem te lang niet knip krijg ik een afro.
Mijn haar.
Ik heb wel zo'n spuitflesje van keracare maar dat helpt precies niks..Maar zelfs met relaxen he, als ik dan m'n haar gewassen heb resulteert het weer in 1 pluizende onhandelbare bomquote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Smexy![]()
Toen ik nog krullen had deed ik er na het wassen mousse in van Keracare.
Of conditioner vannnn *naam vergeten kom ik nog op terug.
Als je het wil weten dan want geen Jumi.
Wel Diana Ross taferelen als ik er niks in deed
Noh man, die bazigheid bezit ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik maak ¤100 naar je over als je dat kapsel uit post #264 rockt.
En als je het dan na het wassen gelijk droogföhnt? Of met de stijltang als het droog is?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n spuitflesje van keracare maar dat helpt precies niks..Maar zelfs met relaxen he, als ik dan m'n haar gewassen heb resulteert het weer in 1 pluizende onhandelbare bom
Hallo haargenoot.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Pluizend haareen van de vele redenen waarom het er af moest. Ik was als een wijf in de weer met allemaal serumpjes om dat tegen te gaan. Goddamn
Ik ga binnenkort mijn gebruikelijke coupe rocken. Ik heb een keer een hanenkam geprobeerd en ik vond het mwa-mwaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Allemaal de tondeuse eroverheen dan maar?
Nein droogfohnen maakt het juist 1 pluizende bom.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En als je het dan na het wassen gelijk droogföhnt? Of met de stijltang als het droog is?
Anders is het echt stug wel![]()
Overigens maakt dat je haar natuurlijk wel dood dus is geen lange termijn oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gebruikelijke coupeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik onzeker.Feyenoord Rotterdam
De mist inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein droogfohnen maakt het juist 1 pluizende bom.Nja soms als ik geen zin heb om t te stijlen doe ik een knotje in oderso, maar met dit weer, de mist etc kan ik t ook niet losdoen want dan is het meteen ontkroest en pluizig. Lang leve kroeshaar!
Ik ben jouw afkomst vergeten maar had jij nou ook kroeshaar?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De mist inderdaadzorgt hier ook al voor een reeksje bad-hair days.
Bleven mijn krullen maar altijd zo:Je haar is moooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?![]()
Maar ik doe eigenlijk bijna niets in m'n haar naast shampoo en conditioner. Alleen een spray van John Frieda voor m'n krullen, en daarnaast één keer per week een haarmasker.
Die spray dus.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
gast serieus..Als ik ergens haat aan heb is het dat zinnetje welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef krioro het volgende:
Jumi - haar ziet er na verven nog steeds mooi uit.
O.us - Gebruikelijke coupe is goed man (die pic zonder hoofd met fernandes-soep kan ook toch). [ afbeelding ]
Vaseline - Awww cute! Bel me als je 18 bent.
Ik haat mijn eigen (grove) krullen, Murray's alles om het recht te krijgen vroeger, nu gewoon kort.
Ah naja, jij hebt iets makkelijker haar, wel supermooiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Juminelle het volgende:
Wow dat assss
[..]
Je haar is moooi![]()
Maar ik doe eigenlijk bijna niets in m'n haar naast shampoo en conditioner. Alleen een spray van John Frieda voor m'n krullen, en daarnaast één keer per week een haarmasker.
[ afbeelding ]
Die spray dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |