quote:Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje: als je als niet-zwangere over een test plast, hoe komt het dan dat ding positief kan worden als je maar lang genoeg wacht? Na een half uur (ofzo) 'geldt' dat ding immers niet meer. Hoe komt het dat er toch twee streepjes verschijnen? Heb je al niet-zwangere ook altijd een ietsiepietsie hormoon? Of heeft het gewoon een hele praktische oorzaak (kleurstof gebruikt in de test ofzo)?
Vroeg ik me ineens af
Hehe, dat is ook weer waarquote:Op woensdag 23 november 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nooit opgemerkt in het verleden ( toen zwangerschaps testen vooral waren om te bevestigen dat ik NIET zwanger was)
Is dat alles? Ik had op een veel spannendere verklaring gehooptquote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef Mangostine het volgende:
Volgens mij omdat er dan een indroogstreepje kan ontstaan Coco.
Ik had toen een test van de DA. Heb ik 's avonds gebruikt en toen heb ik 2x 2 streepjes geplast. Geen idee of die test zo gevoelig is of dat het toeval was.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM, ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten!
![]()
![]()
Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
ik krijg een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden altijd gevoelige borsten. En tijdens mijn eisprong ook. Dus helaas hoeft het inderdaad nooit wat te betekenen. Fijn he zo'n vrouwenlichaamquote:Op woensdag 23 november 2011 11:54 schreef Nanadu het volgende:
Sopho je houdt het spannen!!! wel goed dat je peuter droog de nacht door is gekomenBen benieuwd wanneer die van mij meer interesse voor het plassen op de w.c gaat krijgen.
Hier geen gevoelige borsten meer, denk dat het er niks mee te maken heeft gehad
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM, ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten!
![]()
![]()
Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before!
Keihard inderdaad. Precies zoals ik het graag doe heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef KatyM het volgende:
![]()
.
Wat fijn dat je gelijk weer zo regelmatig bent, dat is echt mooi. Kan je gewoon weer keihard aan de slag
Nou hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, spannend joh! Hopelijk zet het niet door en word je 9 maanden niet meer ongesteld...![]()
Zou wel een bak zijn hè, meteen in de 1e ronde!
Spannend he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje toch niet zo nuchter, haha ben benieuwd welke auto het gaat worden.
Enfermera spannend, klinkt best positief, maar kan ook het ontpillen zijn. Ik heb het zelf ook gehad na 3 weken iets bloed, heel minimaal en daarna weken niets meer. Helaas testen negatief en na 50 dagen ongesteld. Maar goed ik hoop dat het bij jou wel positief uitpakt. Ik ga duimen.
Milka fijn dat het klussen leuk was, nu maar hopen op een mooi sinterklaascadeau.
Het wordt spannend eind van de week met testen, ik ga duimen![]()
.
Voor alle andere damesHoe gaat het bij jullie?
We gaan 't zien... Zoals je kan lezen wil ik mezelf nog niet al te veel hoop gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Nanadu het volgende:
Barreltje heerlijk he hoe je er per moment verschillend in kan staan![]()
Sopho spannened! Morgen testen! hopenlijk begin jij de streepjesregen van eind november/ begin december!
Enferma wie weet is het gewoon in 1 keer raak!
Sethiwe normaal heb ik nooit last van mijn borsten rond mijn menstruatie, mar nu dus al 2 1/2 dag last van pijnlijke borsten. Maar het kan er natuurlijk ook helemaal niks mee te maken hebbenLaat het maar snel weekend zijn dan weet ik meer.
Hahaha XD Lekker vette dingen smothered in chocolate!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, zo te zien (bruinverlies) ben ik ongesteld aan het worden. MooiDan heb ik een goed excuus voor mijn eetbuien van de afgelopen twee dagen
En van het Martijn-zijn-hoofd-eraf-bijten afgelopen zondag.
Bizar genoeg pikt mijn lichaam wel weer zn oude ritme precies opWerd voorheen ook altijd op de dinsdag/woensdag ongesteld. Good job, body
Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before!
Zo is hetquote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef Kwisted het volgende:
Sopho, neem in elk geval niet de predictor. Waar de sensitest bij mij met 4weken smiddags 2 streepjes aangaf (en die zijn supergoedkoop via internet) werd die dure predictor dat niet. die koop ik dus niet meer. Ik ben wel heel benieuwd, dus schiet maar eens op. en wat KatyM zegt, niet teveel drinken van tevoren. Dan heb je lekker geconcentreerde pies![]()
Nanadu wanneer ga jij testen?
Coco, fijn als je ongesteld wordt. Dan kun je er weer tegenaan!
Ik ben begonnen met de ovulatiesticks van sensitest. Verwacht mijn eisprong pas in het weekend. Maar door de miskraam weet ik niet of ik regelmatig ben. Dus ik dacht, ik begin maar vast
Oh, jammer... Maar idd, misschien heb je wel te vroeg getestquote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Sopho het volgende:
Helaas begin ik nog niet de regen. Het was negatief. Maar zolang ik niet bloed, hoop ik moed. Misschien te vroeg getest.
Wie wil de regen starten deze ronde?
Oehhhh spannenddd!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Mangostine het volgende:
Zonder bij te lezen: afgelopen zaterdag ovulatie, vandaag de hele dag ongesteldheidsbuikpijn, en stevige ook... Vlak na het middaguur druppeltje lichtrood verlies. Nu is de pijn een beetje weggetrokken.
Gisteren algeheel lamlendig. En gevoelige tetten. Mgoed dat laatste heb ik vaker.
Anyroads, ik vind het spannend
Jij hebt ook al een lange cyclus en zo te lezen ook onregelmatig? Vind je dat niet vreselijk lastig? Ik in ieder geval wel!quote:[b]Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef Nanadu het volgende:[/b Tttt
Sopho jammer, maar zoals je zelf al zegt wie weet over een paar dagen wel positief nieuws. Het verschilt echt per persoon hoe snel je het hormoon aanmaakt, bij mij was het bij de eerste ook pas relatief laat te zien.
Kwisted je kan nooit vroeg genoeg beginnen met testen, dan mis je het moment in ieder geval niet!
Ik twijfel nog wanneer ik ga testen, vrijdag is mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 37 dagen). Afhankelijk van hoe ik mij voel en hoe ongeduldig ik ben, test ik zondag en anders pas woensdag. Ik wil het graag met ochtendurine doen en zowel maandag als dinsdag moet ik vroeg de deur uit. Maar misschien heb ik daarvoor al duidelijkheid.
Dat dacht ik 5 weken geleden ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Oh mennnn dit wordt echt een verhaal wat veel te vaak verteld gaat worden dan
Maar ik hou mezelf (tot ik mag testen) nog even voor de gek met het idee dat mn lichaam nog niet op orde is qua hormonenAnders hou ik het niet vol. En idd, de kans dat het in 1e raak is? Come on.... XD
Done!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Sopho, jij bent gewoon pupo hoor! Even afwachten maar.
Coco, goed dat je cyclus weer present is. Beetje in het oude ritme weer?
Nanadu, ik duim hoor! Spannend.
Mijn NOD is 3 december, mag dat in de OP?
jammer mango!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Uhm. Haal mijn NOD er maar weer uit. Ik ben volgens mij ineens weer terug bij mijn oorspronkelijke cyclus van 29 dagen, want vanochtend is het hier doorgebroken.
Zo blijf ik natuurlijk elke keer fout rekenen
Voordeel: ik mag weer even aan de drank, en ben niet ongesteld tijdens het geplande weekendje weg + sauna volgende week
Maar iedereen bedankt voor het duimen! Enne, ben benieuwd wie de eerstvolgende streepjes piest!![]()
Heeft het niet (beperkte) invloed op de vruchtbaarheid?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jammer mango!
maar ehh.. hoe zot dat met die drank dan??
dat eventuele vruchtje is toch nog helemaal niet verbonden met je bloedsomloop??
als het al effect heeft zou je juist denken dat het effect moet hebben voordat je eitje op reis gaat.. ( alhoewel.. die eitjes zijn al jaren geleden gemaakt... daar is ook niks meer aan te doen)
of heb ik nou een lesje biologie gemist??
heheh./.. zo van die dubbele tettenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Sopho het volgende:
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen!![]()
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
Ben wel bang dat ons lijf ons tijdens de zwangerschap heel hard terug pakt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest!
Mag die anders nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Lindala het volgende:
Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag![]()
Haha, herkenbaar... Dat wachten dan hequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef milka82 het volgende:
*ik wil streepjes*man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....
Heb je al getest? Vind het wel erg spannend namelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Ashina het volgende:
hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen....snap er niks meer van
Nou, de verassing is eraf, ik ben vanochtend ongesteld gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:55 schreef Sopho het volgende:
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
Haha iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing![]()
Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt![]()
Hier heb ik nog geen duidelijkheidZit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten
Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken
Welkom!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
ik mag me hier ook melden
![]()
we gaan voor een derde![]()
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden)
voor nu : NOD 12 dec
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden)
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
Cookiquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
Haha nee helaas toch niet, vanochtend ongesteld gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt?spannend!
en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg![]()
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen
Haha nope.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, ongesteld is niet leuk..maar tweede ronde is ook mooi
neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat
![]()
nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens!
Heu. Apartquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
Ghehe XDquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Cooks gaat voor het echie neuken![]()
Ik hoop dat het snel lukt beep!
Lief!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!
Sopho en Enfe, dikkevoor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie
Hopelijk niet teveel last van kramp etc.
Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend!![]()
MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bentHopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?
Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen.![]()
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Dus, wish me luck!
Zo lief allemaal, dankdankdank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki welkom hier, dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Cooks gaat voor het echie neuken![]()
Ik hoop dat het snel lukt beep!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwisted: i wish you luck![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes koekje!
Lekker aan het koekebakken!
Heel veel geluk, ik ga duimen voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat!![]()
![]()
![]()
Nou he!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Mangodacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!!
![]()
Sopho Jammer datdoor is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen
![]()
Enfermera jij ook al geen tweede streepjeDan ook maar door voor de kerstballen ronde
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!
Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!!![]()
Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier![]()
Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie![]()
Kwisted good luck!!En heel veel plezier
![]()
Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand.Snap niks meer van mijn lichaam
Laat de
maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden...
Wat een verhaal zeg.. iig heeul veel succes joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha idd kerstballennnn![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
sorry, ik googelde op gebreide kerstbal omdat ik dacht ik gooi wat wintercheer het topic in, maar toen kwam ik deze tegenDie heb ik hier nog niet gespot in de h&m hahaSPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk cadeau voor onder de kerstboom
[ Bericht 6% gewijzigd door Women86 op 26-11-2011 23:17:16 (Toevoeging) ]
Neeee!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Women86 het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog niet gespot in de h&m haha
Leuk cadeau voor onder de kerstboom
dank!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:26 schreef Spewey het volgende:
Cooki welkom!![]()
Soms ben ik echt zo'n doosch, ik was vandaag een klein beetje blij aan het worden dat ik nog niet ongesteld ben, zie ik net dat morgen pas m'n NOD is, had zo ontzettend de 26ste in mn hoofd.![]()
Idd ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Women86 het volgende:
Cookie welkom! Hopen dat jullie ditmaal sneller geluk hebben, las dat je al 2 jongens hebt dus een meisje erbij zou leuk zijn toch?:)
Ashina, enfermera, sopho balen! Hopen dat het voor jullie de kerstballenronde word!
Kwistedkan me heel goed voorstellen dat het op zulke dagen even weer heel moeilijk is! Wish you luck!!!
Hier is volgens de berekeningen maandag of dinsdag de NOD... Spannend hoor. Hoewel het natuurlijk gewoon kan heb ik nog steeds niet het idee dat het raak is. Waarom weet ik niet, tis gewoon het gevoel van niet....
Voor alle andere dames, succes met wachten!
Oh my god oh my god oh my godddd!!! SUPERTOF!!! Gefeliciteeeeeerd!!!quote:
Kruidvatquote:Op zondag 27 november 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
nou wil ik ook plassen
toch nog maar even wachten
waar konden we de goedkope teststickies () nou ook al weer kopen??
quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef Spewey het volgende:
Hier nog niets, baal ervan dat ik geen testen in huis heb want ik begin langzaam hoop te krijgen...
wat?quote:
quote:
Bah balen zeg.quote:Op zondag 27 november 2011 11:57 schreef Spewey het volgende:
M'n jas al aan, ga nog even plassen en ik kan m'n jas weer uittrekken.
Volgende NOD is 26 december, testen onder de boom.
Hahaha hier moest ik heel hard om lachen!quote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef Cooki het volgende:
[..]ik hoop met je mee!
heuj.. geen testen in huis, ben jij een man ofzo![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 12:06 schreef amaranta het volgende:
Laat je hem inpakken in kerstpapier![]()
(wel rot zo)
Yup, ingepakt in een mooi papiertje bij de rest van de cadeautjes.quote:Op zondag 27 november 2011 12:07 schreef Kyara het volgende:
he balen zeg. Zorg je wel dat je testen in huis hebt op 2e kerstdag?
Nee hier geen leuke datum mogelijk geloof ik, mocht ik een beetje normale cyclus hebben van rond de 30 dagen, dan kan het geloof ik nog wel verwerkt worden rond oudjaarsdagquote:Op zondag 27 november 2011 12:05 schreef Spewey het volgende:
Ja! Kerststreepjes!Bodpa.
Hehehe PJ, doe jij dan mee met kerststreepjes?
quote:Op zondag 27 november 2011 12:46 schreef Kwisted het volgende:
Jaaaa streepjes! Gefeliciteerd Nanadu!![]()
Meer meer meer!!
Ik hoop dat je geen tijd krijgt om te groeien in dit topic, groeien doe je maar in Z&Gquote:Op zondag 27 november 2011 05:34 schreef Cooki het volgende:
oh en alle NODs moet ik nog memorizen.. geef m ff de tijd om in te groeien in dit topic he
Oeh spannend joh. Ik duim!quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef Ashina het volgende:
Nanadu!!!! GefeliciteerdHet is elke maand weer spannend om te zien of je een 2de streepjes plast, maar als je die dan plast is het volgens mij nog spannender!!
![]()
Hier toch weer een klein beetje hoop. geenmeer te bekenen. Of houd mijn lichaam me extra voor de gek?? Wel precies 2 weken geleden flink geklust. Ik hou het wel spannend zo
quote:Op zondag 27 november 2011 11:57 schreef Spewey het volgende:
M'n jas al aan, ga nog even plassen en ik kan m'n jas weer uittrekken.
Volgende NOD is 26 december, testen onder de boom.
quote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef Sethiwe het volgende:
Nanadu ... Als je hier nog even blijft meekletsen hoop ik dat je wel besmettelijk bent.
quote:Ik vroeg me wel af of ik nu een man ben, aangezien ik geen testen in huis heb![]()
![]()
Milka , leuk die datum! ik heb m ook al uitgerekend 21-08-2012quote:Op zondag 27 november 2011 15:31 schreef milka82 het volgende:
Hier nog een weekje in de wacht,dan begin je weer te rekenen en te hopen.. Mijn uitgerekende datum zou dan 4 augustus zijn,de datum daten ik onze eerste date hadden. Zou toch een mooie afsluiter zijn?
Poppejans, heb je ms een link naar de site waar je bestelde (of haalde je er 50 tegelijk bij t kruidvatquote:Op zondag 27 november 2011 12:03 schreef Poppejans het volgende:
Enne, ik ben dus iemand die nog 30 ovulatietesten en 4 zwangerschapstesten in huis heeft liggen, ik bestelde ze destijds in grootverpakking
Heb net ook eens een globale inschatting gemaakt, en stel dat ik deze poging zwanger zou raken, dan zou de datum rond mijn vader's en mijn eigen verjaardag liggenquote:Op zondag 27 november 2011 18:23 schreef Cooki het volgende:
Milka , leuk die datum! ik heb m ook al uitgerekend 21-08-2012![]()
das de geboorte- en sterfdag van mn hele lieve opa![]()
Ik zie het zo ook wel, dat ik tot het vrouwelijk geslacht behoorquote:als je je afvraagt of je nu een man bent, uhm.. dan kun je direct beginnen met broekloeren
ik dacht letterlijk, woordelijk, hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Het uitrekenen van te voren durf ik nog niet, iets van de goden verzoeken.
Eerst maar eens een tweede streepje zien.
dat vind ik zo grappig van jou! ik vind mn man regelmatig stomquote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef Spewey het volgende:
Had alleen vorig weekend voorraad niet aangevuld want toen vond ik m'n man 2 dagen stom en dat is dus voor mij eigenlijk wel het teken dat ik na 7 dagen ongesteld word, nu dus ook weer.
de wachtrij is zo'n 3 uurquote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef Women86 het volgende:
Nouja zeg!op een wachtlijst voor een menstruatiekalender? Dat is toch wel heel raar!
Maakt niet zoveel uit denk ik, ik had rond de tijd v eisprong buikgriep, daarna hoge koorts en was bijna uitgedroogd. Had niet verwacht dat ik die maand zwanger zou worden, en toch welquote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef Kwisted het volgende:
ik denk dat ik gisteren/vandaag/morgen mijn eisprong heb. We zijn dus flink aan de klus.
Het vervelende is nu dat ik verkouden/grieperig ben, wat me niet echt goed lijkt voor de bevruchting.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:43 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat vind ik zo grappig van jou! ik vind mn man regelmatig stomk ga ns kijken of dat cyclus gerelateerd is... k vind m trouwens heel vaak om 12 uur smiddags heeel leuk/lief/knuffelbaar.. maar dan is er nie
zou dat er iets mee te maken hebben?
![]()
over datum uitrekenen: er zijn zelfs dames die een cyclus overslaan ivm ongewenste datum![]()
en over goden verzoeken : ja, als je dat zo voelt, moet je dat niet doen
Hoi hoiquote:Op maandag 28 november 2011 08:36 schreef Freubelot het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Zo, ik ben weer terug van een heerlijke week weg! Nu weer werken..
Ik zag nieuwe (oude) aanwas voorbij komen. Welkom (terug)!
En Nanadu gefeliciteerd![]()
Dat is een hele dikke plus!
Nou, ik ben net voordat ik weg ging nog geen 3 dagen ongesteld geweestHeel fijn dat het zo kort was, maar ik had langer verwacht. De vk waarschuwde me voor een langere rommelige menstruatie, maar gelukkig geen gedoe op vakantie..
Nu komt als het goed is mn ei binnen een paar dagen, dus wij gaan maar weer genieten van ons eigen bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashina ik weet het ook niet zo goed als ik jou klachten lees? Misschien over een paar dagen nog een keer testen?
Ovulatietest? Misschien een rare vraag, maar waarom een ovulatietest?quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
ashina, plas eens op een ovulatietestje?
Die slaan ook positief uit als je zwanger bent! (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Ashina het volgende:
[..]
Ovulatietest? Misschien een rare vraag, maar waarom een ovulatietest?
Wat voor een soort zwangerschaps/ovulatietesten gebruiken jullie? Vorig jaar heb ik dipsticks gekocht, maar die zijn nu op.
Op babyboomshop heb ik meerdere malen een grootverpakking gekocht, van ovulatiedipsticks+zwangerschapstestdipsticks+dan zaten er 2? zwangerschapstesten bij met plastic omhulsel, die zagen eruit als die van kruidvat zegt maarquote:Op zondag 27 november 2011 18:23 schreef Cooki het volgende:
Poppejans, heb je ms een link naar de site waar je bestelde (of haalde je er 50 tegelijk bij t kruidvat)
Maar de zwangerschapstesten waren negatief, had jij dat dan ook?quote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die slaan ook positief uit als je zwanger bent! (weet ik uit ervaring)
Nee, dat niet.Ik had helemaal geen cyclus, al maanden niet en was eigenlijk aan het proberen een eisprong te vinden, totdat de ovulatietestjes meerdere dagen knalpositief bleven!quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Ashina het volgende:
[..]
Maar de zwangerschapstesten waren negatief, had jij dat dan ook?
vanmorgen de laatste test gebruikt die ik in huis had, ik ga ook maar eens op babyboom shoppen
Wauw dat is mooi! Op zoek naar je eisprong en dan gewoon al zwanger zijn! Ik ga ook maar een starterssetje bestellen. mijn eigen berekeningen werken blijkbaar niet genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, dat niet.Ik had helemaal geen cyclus, al maanden niet en was eigenlijk aan het proberen een eisprong te vinden, totdat de ovulatietestjes meerdere dagen knalpositief bleven!
Op die babyboomshop site kijken bij ''voordeelpakket'' ik had die startersset. Zitten nu niet meer plastic zw-testen in zie ik
Dank! ik ga ns kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Op babyboomshop heb ik meerdere malen een grootverpakking gekocht, van ovulatiedipsticks+zwangerschapstestdipsticks+dan zaten er 2? zwangerschapstesten bij met plastic omhulsel, die zagen eruit als die van kruidvat zegt maar
ik ga de startersset kopen ..quote:
SPANNENDDDDDDDquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga de startersset kopen ..
als ik een keer ongesteld wordt..
nog 2 dagen dan mag ik weer testen
neuh.. de griep zet lekker door.. misschien dat het daardoor uitblijftquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity veel sterkte, hopelijk keren de omstandigheden spoedig ten goede en kun je snel weer bij ons aansluiten![]()
Lindala sterkte me het stoppen met roken, ik hoop dat je kan doorzetten en dat het snel makkelijker wordtBalen dat de ovutesten nu niets laten zien.
Ashina wel fijn dat de huisarts gelijk actie onderneemt. Hoop voor je dat er voor het bloedverlies bij het persen een onschuldige oorzaak heeft, of toch stiekem zwangerschapsgerelateerd.
Women wanneer ga je testen?
Barreltje maakt het ook al zo spannend. Ben je al weer beter, of heeft de griep toch doorgezet? En is het gelukt met uitvogelen van de menstruatiekalender?
Ik heb zelf geen idee wat mijn cyclus deze keer gaat doen, de vorige keer kon ik het aardig volgen, maar deze keer. Geen zere borsten, ook geen draadjesslijm
gezien. Vandaag de hele dag iets misselijk, maar goed te verklaren, aangezien ik de hele dag in vieze lijmlucht zat.
Ik zit nu pas op dag 23, te vroeg voor klachten volgens mij, dus verwacht weer een hele lange cyclus.
ik ga.. als dequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie!![]()
Wie bijt het spits af eigk?
+1!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie!
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie!
Je kan ook hooffpijn hebben als je zwanger bent!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga.. als dewegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging
zijn er kandidaten eerder??
vanavond flink misselijk na het eten...maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen
![]()
* Cooki is zelf-declared mutsje
dat wordt een 6-lingquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen
![]()
* Cooki is zelf-declared mutsje
Dat is een mooi planquote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
dan is dit rupsjenooitgenoeg denk ik wél klaarquote:
ja extra kans, ivm leeftijd heb ik 0,5% kans geloof ik, dat wordt dan gelijk 3%quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Sethiwe het volgende:
Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo.
Of idd wat Barretje zegt
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Women86 het volgende:
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.
Oh lieve Women86.. ik bedoelde t niet lomp ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef Women86 het volgende:
als je NOD onregelmatig is dan
Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
quote:
Heb je seks gehad zonder anticonceptie? Zo ja, wanneer? Hoe vaak? Daar kun je ook van afleiden of de kans groot is of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ja mijn menstruatie klopt wel elke maand.
Ik heb clearblue eergister gebruikt (niet de digitale) en vandaag een kruidvat test.
Ik moet morgen bij de huisarts urine en een ongebruikte test inleveren ( reden hiervan was dat ik ging verbeelden dat er een plusje stond, toen ik eindelijk weer helder was was de test niet meer betrouwbaar..dus gaan hun het voor me bekijken)
Ik heb ook elke mogelijk ander iets aan proberen te linken (griepje,iets met me darmen,lintworm etc.) maar elke keer kom ik terug op een mogelijke zwangerschap.
Ik ben nu best bang voor wat ik te horen krijg morgen..
Ik gebruik voor een jaar geen anticonceptie meer, en wanneer ik seks heb gehad voor mijn laatste menstruatie is ergens tussen 6 en 10 november (echt een maand vol drama dus vandaar zo weinig)quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je seks gehad zonder anticonceptie? Zo ja, wanneer? Hoe vaak? Daar kun je ook van afleiden of de kans groot is of niet natuurlijk.
Dit zal ik onthouden want de laatste dagen maak ik mijzelf gek.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Stress kan ook zorgen voor een rare/andere/late menstruatie en veel lichamelijke klachten.
Idd, niet gaan stressen... hoe lastig ik het ook isquote:Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden want de laatste dagen maak ik mijzelf gek.
Hartstikke bedankt voor jullie reacties![]()
Als ik meer weet laat ik het jullie weten
Dan zou je eens kunnen terugrekenen vanaf je vorige 'fatsoenlijke' menstruatie en kijken wanneer ongeveer je eisprong plaats heeft gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik gebruik voor een jaar geen anticonceptie meer, en wanneer ik seks heb gehad voor mijn laatste menstruatie is ergens tussen 6 en 10 november (echt een maand vol drama dus vandaar zo weinig)
En als je dan ineens 'zwanger' in je hoofd hebt zitten, dan krijg je het er ook niet meer uit. Dingen die je normaal niet opvallen, zijn dan ineens een symptoom. Dat zie je ook bij mensen uit dit topic bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Stress kan ook zorgen voor een rare/andere/late menstruatie en veel lichamelijke klachten.
Ik dacht het altijd wel, maar na 9 jaar anticonceptie weet ik het echt niet meerquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er hier dames die hun eisprong voelen?
Ik normaal gesproken niet.. Maar nu twijfel ik. Gisteren dus een positieve ovulatietest gehad. Nu sinds een uurtje of 2 steken rechts onder in mijn buik. Als jullie het voelen, voel je het dan even of n uur of n avond?
Ben benieuwd of wat ik voel een eisprong is, zou wel leuk zijn
Ja, mja, als je 'm voelt moet je heel hard gaan klussen XD dan ist denk handiger om een regelmatige cyclus te hebben of je temp bij te houden, dan kan je ervoor ook wat klussen, dat helpt vaak ook alquote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef Ashina het volgende:
Het lijkt me zo fijn als je je eisprong voelt, dan kan je wat gerichter klussenniet dat ik t erg vind om vaak te klussen
maar dat maakt t zwanger worden wat makkelijker.
Wat voel je dan eigenlijk? Volgens mij heb ik dat nog nooit gevoeld.
Misschien is t al eens genoemd maare....hoe oud(jong) is iedereen hier eigenlijk en hoe lang zijn jullie al bezig? Of mag ik dat niet vragen
He jeetjequote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Kwisted het volgende:
mensen ervaring met een pijnlijke eisprong. Lag net gewoon echt even dubbel van de pijn. Kon er ook bijna niet van plassen. Het komt een beetje met vlagen, van zeurderige pijn naar echt pijnlijke steken.
qua plek klopt het wel, echt rechtsboven mijn schaambeen.
Geen pretje dit
Bij mij duurde het dus wel heel lang. 106 dagen dankzij de medicijnen die ik ervoor heb gekregen toen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Hallo... Ook al hoor ik niet echt in dit topic thuis, mag ik misschien toch wat vragen? Ben afgelopen maand gestopt met de pil en zit nu op dag 35 van de cyclus en er lijkt nog niks aan de hand te zijn... Vroeg me af hoe dat bij jullie zat, hoelang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden? Zit er nu een beetje op te wachten, is maar onhandig
Ik heb helemaal gemist dat je ziek thuis bent. Wat heb je dan? Never mind, griep dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
morguh
gister heerlijk een dagje naar de sauna geweest
(nu kan het nog)
hier nog geen, maar wel last van mijn buik.. geen idee of dat mijn darmen zijn of de
.. (ik voel het verschil meestal niet zo goed
) verder ben ik nog lekker ziek thuis (ondanks de sauna van gister dus
) dus ik weet ook niet meer wat ik voel ivm ziek zijn of een eventueel +-je
gister " vergeten" om langs de kruidvat te gaan.. dus morgen maar even..![]()
Ik ben 31, mijn man is 35 en we gaan voor ons eerste (en volgens hem enige) kindje.
26 oktober is mijn koperspiraaltje verwijderd, dus dit is de eerste spontane ronde. volgende ronde eens met de dip-sticks aan de gang om de ei-sprong te peilen
nouja.. ik denk altijd dat het goed voor je is om naar de sauna te gaan .. beetje al die zooi uitzweten.. lekker relaxen.. je lijf even een opdonder geven ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat je ziek thuis bent. Wat heb je dan? Never mind, griep dus.
Kun je dan wel zomaar naar de sauna als je niet gaat werken?
Benieuwd of het raak is of niet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Kwisted het volgende:
Volgens de bijsluiter van de sensitest kun je 4dgn voor nod testen en is hij dan 93% zeker.
ik kan de OP niet meer aanpassen.. dus misschien is er een modje die dat kan doen??quote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Freubelot het volgende:
Oh ja en ik wil wel weer in de OP. Mijn NOD is 11 december
Willen er niet meer mensen in de OP?? Dan is het makkelijker om te volgen, vind ik wel handig
ik wacht gewoon geduldig afquote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef Kwisted het volgende:
haha ja die van de kruidvat zijn ook erg goed.
Die predictor zou ik niet pakken, die gaf bij mij negatief aan 2 dagen voor NOD vorige keer. En dat terwijl hij meer beloofd.
Die van sensitest daarentegen was positief met middagurine 2 dagen voor NOD. Dat zijn die goedkope dipsticks. Werken perfect voor mij! Die ga ik dus volgende week proberen
Jaaaaa!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Ashina het volgende:
Bijna iedereen gaat dus voor een eerste kindje? Wij ook trouwens, spannend he!!
Niet dat het voor Cooki niet spannend is bij het zwanger worden van hun 3e kindje....Het is gewoon allemaal spannendKom maar met die streepjes
![]()
Ik ga heel hard duimen voor iedereen![]()
mijn NOD mag naar 12 januari gezet worden (dat is dan met 43 dagen het gemiddelde van dit jaar)
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:29 schreef Sethiwe het volgende:
Wauw de eerste keer zonder smilies te plaatsen, haha is ook wel een record
He wat jammerquote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Women86 het volgende:
Nou ben blij dat ik nog even gewacht heb met testen want ik heb er weer een test mee bespaard....heeft zich gemeld vanavond
flink balen!
Geen kerstzwangerschap dus hier :/
Komende maand ga ik ovulatie testen proberen.
he wat jammer!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Women86 het volgende:
Nou ben blij dat ik nog even gewacht heb met testen want ik heb er weer een test mee bespaard....heeft zich gemeld vanavond
flink balen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he wat jammer!!![]()
dus ik ben nog als enige in "de race" voor een sinterklaas mogelijkheid ( nu nanadu al een surprise heeft gemaakt)
Jaaaaaaa, we hebben al onze pepernoten op jou gezet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Women86 het volgende:
flink balen!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef Vitapientje het volgende:
Goedemiddag,
Ik ben ruim een maand afwezig geweest, omdat het het "zwanger worden" me ontzettend op de zenuwen werkte. Ik heb de ovulatietesten de deur uit gedaan, niet meer gepost op het topic en ik heb me vooral niet te druk gemaakt over zwanger worden. Wel hebben manlief en ik goed de tijd voor elkaar genomen, maar alleen als we zin hadden.
En blijkbaar heeft dat goed gewerkt, want...
Ik ben inmiddels 6 weken en 2 dagen zwangerDe hoop om zwanger te worden heeft plaats gemaakt voor ongeloof, angst en geluk. Angst als: wil ik dit echt wel (ja!) en blijft de beeb wel zitten?
Maandag ga ik voor het eerst naar de VK, super spannen dus.
Ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak is, maar geniet ook van de onbezorgde tijd. Zodra je twee streepjes ziet (of in mijn geval 6, 3x getest om het zeker te weten) begin je je gelijk zorgen te maken. Onbezorgd genieten is er niet echt bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |