abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104987529
Ik duim mee hoor ^O^ spannend :Y
pi_104988467
Tnx ladies,hier ook duimen voor mijn mede noders natuurlijk! Weg met die })
pi_104990765
Er komen weer spannende dagen aan, ik hoop dat jullie een tweede streepje te zien krijgen, ik ga voor jullie allemaal duimen ^O^.
pi_104991953
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie! ^O^

Wie bijt het spits af eigk?
pi_104992996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie! ^O^

Wie bijt het spits af eigk?
ik ga.. als de }) wegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging :P zijn er kandidaten eerder??

vanavond flink misselijk na het eten... :X maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de }) })

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104994409
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie! ~O>
pi_104997142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie! ~O>
+1! O+ :*
pi_104997494
quote:
Ik sluit me hier helemaal bij aan! *O*
pi_104997918
Dat vind ik nou eens een goed idee*O*
pi_104998217
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik ga.. als de }) wegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging :P zijn er kandidaten eerder??

vanavond flink misselijk na het eten... :X maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de }) })
Je kan ook hooffpijn hebben als je zwanger bent! }) blijft gewoon weg en vrijdag plas je een tweede streepje! Dan gaan we met z'n alle door naar z&g

Ik ga zo bloed laten prikken, durf nergens op te hopen. Morgen hoor ik de uitslag.
pi_104999215
:@ ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen :')
* Cooki is zelf-declared mutsje _O-
  woensdag 30 november 2011 @ 10:42:55 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104999624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
:@ ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen :')
:D
pi_104999928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
dat wordt een 6-ling :D

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105000462
quote:
Dat is een mooi plan *)

Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo :P.
Of idd wat Barretje zegt _O-
pi_105002559
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.

Haha cooki dat is wel erg vaak.
pi_105003234
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
dan is dit rupsjenooitgenoeg denk ik wél klaar :+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Sethiwe het volgende:
Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo :P.
Of idd wat Barretje zegt _O-
ja extra kans, ivm leeftijd heb ik 0,5% kans geloof ik, dat wordt dan gelijk 3% _O_
oh en met zesling kom ik wel in de televaag denk ik :X
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Women86 het volgende:
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.
}:|
:P eigk zou er n soort verplichting moeten zijn om te testen op je NOD, ivm mee-nagelbijtende-volgers :Y :*
pi_105003630
:D als je NOD onregelmatig is dan :P

Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
pi_105004591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef Women86 het volgende:
:D als je NOD onregelmatig is dan :P

Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
Oh lieve Women86.. ik bedoelde t niet lomp ofzo :@
is idd zo.. als ie onregelmatig is, dan ga je failliet aan de testen }:|
en idd de teleurstelling als de test negatief is terwijl je al dagen na je NOD zit...
(zooo herkenbaar :X )

ik hoop heeeeel hard met je mee :*
pi_105007598
goedemiddag lieve dames

hier zit de klusweek er bijna op. Ik was gisteren helemaal hieperdepieper, want ik had echt een overduidelijke eisprong! Gebruik de dipsticks van sensitest. Vanaf donderdag begonnen met testen en ze bleven allemaal wat vaag, maar gisteren knalde het 2e streepje er zowat vanaf! :D Heel fijn want dat betekent dat ik na de mk meteen weer een regelmatige cyclus heb, van als het goed is 31 dagen. En we hebben heel goed geklust rondom/op de eisprong. Vanavond nog een keertje en dan moet het wel goed zijn :P

Als ik nou niet zwanger word dan weet ik het ook niet meer hoor!

Ik las trouwens op internet dat het ook erg bevorderlijk is voor de bevruchting als je na het orgasme van de man zelf klaar komt. Dan helpen de samentrekkingen van de baarmoeder het zaad naar boven te stuwen. Nou daar heb ik geen problemen mee ;)

Nu dus dadelijk weer het lange wachten. Hopelijk plassen jullie ondertussen veel streepjes, want dat geeft ook weer goede hoop voor de rest van ons :Y
pi_105007983
Cooki, ik had het ook niet lomp opgevat hoor :* ja dure business dat zwanger worden :P

Ik hoop voor je dat het raak is kwisted!
pi_105012071
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in dit subforum,ik wou even wat kwijt..
Ik ben compleet in de war.

Op de dag dat mijn menstruatie begon was het al vreemd, ik ging van bruin bloed naar licht bloed (het duurde ook maar 2 dagen en in lichte mate)

Dit is nu anderhalve week terug en sinds een paar dagen kreeg ik last van de volgende dingen:

Pijnlijke borsten
Misselijk/overgeven (vooral savonds)
Buikpijn/kramp/lichte prikkels in mijn baarmoeder
Rugpijn (onder en midden)
Vermoeid
Constante honger
Onder mijn buik is het wat dikker geworden,soort rare hobbel..

Natuurlijk was dit duidelijk voor me en heb een test gehaald, eergister heb ik getest en er kwam negatief uit.
Nu vandaag is het erger geworden, ben gewoon moe van de buikpijn.
Wederom net een test gehaald en alweer negatief.

Ben ik te vroeg met testen? Ik heb gister weer wat bruin bloed gehad (heel klein beetje)

Wat denken jullie? Schijnzwangerschap?

Sorry dat ik zo binnen kom vallen met zo'n lange post, succes allemaal met het zwanger worden :*
Till Lindemann.. &lt;3
pi_105015042
Normaal gesproken heb je 2 weken na je ongesteldheid je eisprong. Je zegt nu dat het anderhalve week geleden is dat je ongesteld was. Dan lijkt het me te vroeg om zwanger te zijn.

Je ongesteldheid was wel maar heel kort, dat zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Maar dan zou je nu ondertussen wel positief moeten testen denk ik. Wat voor test heb je gebruikt?

Ik zou even goed kijken hoe je cyclus eruit ziet. En anders over 2 dagen nog een test doen.

Succes meid!
pi_105016033
Darkbrowneyes: De dag dat je menstruatie begon is anderhalve week geleden, was dat ook rondom de dag dat je normaal gesproken zou menstrueren? Zo wel dan zou je nu toch eigenlijk in principe niet negatief kunnen testen als je zwanger zou zijn. En de symptomen die je hebt klinken wel als een zwangerschap...
Zou, net als kwisted zegt, even goed kijken hoe je cyclus eruit ziet en anders weer testen. Eventueel contact met huisarts?
  woensdag 30 november 2011 @ 18:54:00 #224
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105016438
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

_O- XD

Hoe ist verder met iedereen? :* Houden de bijna NOD'ers hun zenuwen nog een beetje in bedwang? :P

Ik voel me wel oké, lijkt wel alsof ik last heb van post menstrueel syndroom?? :') Mn menstruatie is voorbij en ik heb koekjes en een lekker toetje gekocht XD hahaha! Nouja. XD :9
Verder drukdrukdruk met het nieuwe huis, zie mn man haast niet, hij is zoveel aan het klussen! Het lijkt wel alsof ik weer onregelmatige diensten draai, toen zagen we elkaar ook zo weinig. Nouja, komt ook wel weer goed. Over een paar weekjes zijn we verhuisd en dan gaan we ook nog een weekje (met familie) op vakantie. :9 :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105016711
Ja mijn menstruatie klopt wel elke maand.
Ik heb clearblue eergister gebruikt (niet de digitale) en vandaag een kruidvat test.

Ik moet morgen bij de huisarts urine en een ongebruikte test inleveren ( reden hiervan was dat ik ging verbeelden dat er een plusje stond, toen ik eindelijk weer helder was was de test niet meer betrouwbaar..dus gaan hun het voor me bekijken)

Ik heb ook elke mogelijk ander iets aan proberen te linken (griepje,iets met me darmen,lintworm etc.) maar elke keer kom ik terug op een mogelijke zwangerschap.

Ik ben nu best bang voor wat ik te horen krijg morgen..
Till Lindemann.. &lt;3
pi_105016820
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ja mijn menstruatie klopt wel elke maand.
Ik heb clearblue eergister gebruikt (niet de digitale) en vandaag een kruidvat test.

Ik moet morgen bij de huisarts urine en een ongebruikte test inleveren ( reden hiervan was dat ik ging verbeelden dat er een plusje stond, toen ik eindelijk weer helder was was de test niet meer betrouwbaar..dus gaan hun het voor me bekijken)

Ik heb ook elke mogelijk ander iets aan proberen te linken (griepje,iets met me darmen,lintworm etc.) maar elke keer kom ik terug op een mogelijke zwangerschap.

Ik ben nu best bang voor wat ik te horen krijg morgen..
Heb je seks gehad zonder anticonceptie? Zo ja, wanneer? Hoe vaak? Daar kun je ook van afleiden of de kans groot is of niet natuurlijk.
pi_105017119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je seks gehad zonder anticonceptie? Zo ja, wanneer? Hoe vaak? Daar kun je ook van afleiden of de kans groot is of niet natuurlijk.
Ik gebruik voor een jaar geen anticonceptie meer, en wanneer ik seks heb gehad voor mijn laatste menstruatie is ergens tussen 6 en 10 november (echt een maand vol drama dus vandaar zo weinig)
Till Lindemann.. &lt;3
pi_105017580
Stress kan ook zorgen voor een rare/andere/late menstruatie en veel lichamelijke klachten.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105017907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Stress kan ook zorgen voor een rare/andere/late menstruatie en veel lichamelijke klachten.
Dit zal ik onthouden want de laatste dagen maak ik mijzelf gek.

Hartstikke bedankt voor jullie reacties :*
Als ik meer weet laat ik het jullie weten
Till Lindemann.. &lt;3
  woensdag 30 november 2011 @ 19:33:25 #230
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105018151
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef Darkbrowneyes het volgende:

[..]

Dit zal ik onthouden want de laatste dagen maak ik mijzelf gek.

Hartstikke bedankt voor jullie reacties :*
Als ik meer weet laat ik het jullie weten
Idd, niet gaan stressen... hoe lastig ik het ook is :* Rustig afwachten en kijken hoe het gaat! Succes iig!
pi_105018696
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Darkbrowneyes het volgende:

[..]

Ik gebruik voor een jaar geen anticonceptie meer, en wanneer ik seks heb gehad voor mijn laatste menstruatie is ergens tussen 6 en 10 november (echt een maand vol drama dus vandaar zo weinig)
Dan zou je eens kunnen terugrekenen vanaf je vorige 'fatsoenlijke' menstruatie en kijken wanneer ongeveer je eisprong plaats heeft gevonden.

Maar ook dit inderdaad:
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Marjolijntje het volgende:
En als je dan ineens 'zwanger' in je hoofd hebt zitten, dan krijg je het er ook niet meer uit. Dingen die je normaal niet opvallen, zijn dan ineens een symptoom. Dat zie je ook bij mensen uit dit topic bijvoorbeeld :) Als de nod in de buurt komt, gaan ons ineens allemaal signalen opvallen die wel eens zouden kunnen betekenen dat het raak was! *O* Terwijl het regelmatig vals alarm en meer een jezelf voor de gek houden is ;(

Misschien doe je dat onbewust ook.

Anyhoo, zoals Enferma al zegt, gewoon rustig aan doen en de uitslag afwachten. Meer kun je toch niet doen.
pi_105018709
Zijn er hier dames die hun eisprong voelen?

Ik normaal gesproken niet.. Maar nu twijfel ik. Gisteren dus een positieve ovulatietest gehad. Nu sinds een uurtje of 2 steken rechts onder in mijn buik. Als jullie het voelen, voel je het dan even of n uur of n avond?

Ben benieuwd of wat ik voel een eisprong is, zou wel leuk zijn :)
  woensdag 30 november 2011 @ 20:18:51 #233
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105020338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er hier dames die hun eisprong voelen?

Ik normaal gesproken niet.. Maar nu twijfel ik. Gisteren dus een positieve ovulatietest gehad. Nu sinds een uurtje of 2 steken rechts onder in mijn buik. Als jullie het voelen, voel je het dan even of n uur of n avond?

Ben benieuwd of wat ik voel een eisprong is, zou wel leuk zijn :)
Ik dacht het altijd wel, maar na 9 jaar anticonceptie weet ik het echt niet meer :') Ik ben nu mn temperatuur aan het bijhouden, dus ik ga er eens op letten :)
Ja idd, leuk toch? :D *O*
pi_105021753
Het lijkt me zo fijn als je je eisprong voelt, dan kan je wat gerichter klussen :P niet dat ik t erg vind om vaak te klussen :D maar dat maakt t zwanger worden wat makkelijker.
Wat voel je dan eigenlijk? Volgens mij heb ik dat nog nooit gevoeld.

Misschien is t al eens genoemd maare....hoe oud(jong) is iedereen hier eigenlijk en hoe lang zijn jullie al bezig? Of mag ik dat niet vragen :D
pi_105022203
mensen ervaring met een pijnlijke eisprong. Lag net gewoon echt even dubbel van de pijn. Kon er ook bijna niet van plassen. Het komt een beetje met vlagen, van zeurderige pijn naar echt pijnlijke steken.

qua plek klopt het wel, echt rechtsboven mijn schaambeen.

Geen pretje dit ;(
  woensdag 30 november 2011 @ 21:00:07 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105022736
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef Ashina het volgende:
Het lijkt me zo fijn als je je eisprong voelt, dan kan je wat gerichter klussen :P niet dat ik t erg vind om vaak te klussen :D maar dat maakt t zwanger worden wat makkelijker.
Wat voel je dan eigenlijk? Volgens mij heb ik dat nog nooit gevoeld.

Misschien is t al eens genoemd maare....hoe oud(jong) is iedereen hier eigenlijk en hoe lang zijn jullie al bezig? Of mag ik dat niet vragen :D
Ja, mja, als je 'm voelt moet je heel hard gaan klussen XD dan ist denk handiger om een regelmatige cyclus te hebben of je temp bij te houden, dan kan je ervoor ook wat klussen, dat helpt vaak ook al :D ;) Ik voelde meestal gewoon wat steken onderin mn buik.

Ik ben 26, mn man wordt in december 26 en dit is nu zeg maar mn 2e ronde :P Ben pas eind september gestopt met de pil ^^. En jij? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Kwisted het volgende:
mensen ervaring met een pijnlijke eisprong. Lag net gewoon echt even dubbel van de pijn. Kon er ook bijna niet van plassen. Het komt een beetje met vlagen, van zeurderige pijn naar echt pijnlijke steken.

qua plek klopt het wel, echt rechtsboven mijn schaambeen.

Geen pretje dit ;(
He jeetje :o Das minder! Maar wel herkenbaar, vriendin van mij heeft dat idd ook... -O-
pi_105024267
kwisted dat is niet fijn meis! Hoop dat de pijn snel weg gaat :* Misschien kan vriend/man lief even je onderbuik masseren ;)

Een regelmatige cyclus is wat op mijn verlanglijstje staat, dus misschien krijg ik die 5 dec wel :P

ik ben 27, mijn vriend wordt in dec 28. ben juni 2010 gestopt met de pil en sinds +/- een half jaar zijn we voor t eggie aan t klussen.
pi_105025609
ok gelukkig, nu is het weer (zo goed als) over. Wat raar zeg! Ben wel benieuwd of mensen dit dan herkennen.

Oh trouwens Ashina, ik ben 25 en mijn vriend is 30. We zijn 5 jaar bij elkaar en wonen sinds ruim een jaar samen in Brabant. In augustus gestopt met de pil die ik ong 10 jaar geslikt heb. Cyclus was vanaf de eerste maand al regelmatig gelukkig. Ik wens hetzelfde voor jou :* Oh en dit wordt ons eerste kindje :)
pi_105026938
Hallo... Ook al hoor ik niet echt in dit topic thuis, mag ik misschien toch wat vragen? Ben afgelopen maand gestopt met de pil en zit nu op dag 35 van de cyclus en er lijkt nog niks aan de hand te zijn... Vroeg me af hoe dat bij jullie zat, hoelang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden? Zit er nu een beetje op te wachten, is maar onhandig ;)
pi_105027479
bij mij dus 31 dagen. Maar ik heb begrepen van mijn huisarts (en het internet) dat het wel zo lang als 100 dagen kan duren. Ik hoop voor jou dat het eerder is dan dat, maar in dit geval is het toch een kwestie van afwachten ben ik bang..
pi_105027588
Darkbrowneyes sterkte ik sluit me aan bij de andere dames, stress doet rare dingen met een mensenlichaam. Ik denk dat je het beste even de dokter kan afwachten morgen. :*

Ashina jij ook veel succes morgen bij de dokter :*

Enfermera succes met klussen, nog even die zware klusperiode door dan kunne jullie straks lekker genieten in jullie eigen nieuwe huis.

Women ik ben erg benieuwd.

Kwisted als het zo pijnlijk is voor je hoop ik niet dat het je eisprong is, gelukkig dat het al weer bijna over is. Fijn dat je cyclus, mocht het wel je eisprong zijn, weer gelijk regelmatig is. Hopelijk blijft je menstruatie nu ook 9 maanden weg O-).

SupremeEvil bij mij duurde het 50 dagen de eerste keer voor ik ongesteld werd, na het stoppen met de anticonceptie. Maar dat is volgens mij wel erg lang. Oh valt nog mee dan als het ook 100 dagen kan duren...

Ashina ik hoop dat je een regelmatige cyclus krijgt van de sint.

Om antwoord te geven op je vraag, vriend is 31, ik 28 en wonen bijna 7 jaar samen. Ben in augustus 2011 gestopt met anticonceptie en gaan voor ons eerste kindje.
pi_105030348
Beide 25, vorig jr. November gestopt met de pil, sinds afgelopen augustus serieus aan het klussen! Word ons eerste kindje :)
Na stoppen met anticonceptie had ik direct een cyclus van ong. 29 dagen.

Oei dat is wel heel vervelend kwisted!
Ik heb elke mnd rond die tijd pijnlijke steken in mijn zij, moet dan vaak plassen wat ook ' van binnen' vervelend aanvoelt. Heel apart. Is dan ook maar een dagje en dan is het weer over.

Nog steeds geen }) hier... Laat ze maar lekker wegblijven :)
pi_105031118
Kwis, dat lijkt wel een eilancering, ipv sprongetje :o sterkte!

Lief en ik zijn beide 30, april 2011 gestopt met de pil, sinds augustus 'au serieux'. Ook voor de eerste hier.
pi_105039424
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Hallo... Ook al hoor ik niet echt in dit topic thuis, mag ik misschien toch wat vragen? Ben afgelopen maand gestopt met de pil en zit nu op dag 35 van de cyclus en er lijkt nog niks aan de hand te zijn... Vroeg me af hoe dat bij jullie zat, hoelang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden? Zit er nu een beetje op te wachten, is maar onhandig ;)
Bij mij duurde het dus wel heel lang. 106 dagen dankzij de medicijnen die ik ervoor heb gekregen toen.

Sorry voor het welles nietes verhaal, maar }) is zojuist ECHT doorgebroken. Weet ook niet zeker of ik vandaag naar de h.a. toe ga. Ik weet de uitslag namelijk zelf al :')
Schaam me wel een beetje dat ik hiermee naar de h.a. ben geweest :@ de volgende keer wacht ik wel rustig af tot ik of een dikke buik krijg of }) doorbreekt
pi_105040116
Goh, het kan soms dus lang duren...
Ik wacht nog maar rustig af dan :)

Succes met tweede streepjes allemaal!
pi_105040204
Jammer ashina!

Ik ben in april gestopt met de pil en in oktober was onze eerste echte poging, nu wachten tot 12 december dan weten we meer ;) Wel met vlagen misselijke en vanmorgen ook overgegeven. Veel hoofdpijn en gevoel van watten in mijn hoofd. Ook ben extra vermoeid. Maar het kan goed zijn dat mijn lichaam een loopje met mij neemt :(

Mijn man is 28 en ik ben pas 25 geworden. Dit zou ons eerste kindje worden O+

Succes allemaal
pi_105041336
:W
morguh :D
gister heerlijk een dagje naar de sauna geweest :D
(nu kan het nog :P )

hier nog geen }) , maar wel last van mijn buik.. geen idee of dat mijn darmen zijn of de }) .. (ik voel het verschil meestal niet zo goed :@ ) verder ben ik nog lekker ziek thuis (ondanks de sauna van gister dus :P ) dus ik weet ook niet meer wat ik voel ivm ziek zijn of een eventueel +-je :)

gister " vergeten" om langs de kruidvat te gaan.. dus morgen maar even.. >:)

Ik ben 31, mijn man is 35 en we gaan voor ons eerste (en volgens hem enige) kindje.
26 oktober is mijn koperspiraaltje verwijderd, dus dit is de eerste spontane ronde. volgende ronde eens met de dip-sticks aan de gang om de ei-sprong te peilen :P

pi_105041449
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
:W
morguh :D
gister heerlijk een dagje naar de sauna geweest :D
(nu kan het nog :P )

hier nog geen }) , maar wel last van mijn buik.. geen idee of dat mijn darmen zijn of de }) .. (ik voel het verschil meestal niet zo goed :@ ) verder ben ik nog lekker ziek thuis (ondanks de sauna van gister dus :P ) dus ik weet ook niet meer wat ik voel ivm ziek zijn of een eventueel +-je :)

gister " vergeten" om langs de kruidvat te gaan.. dus morgen maar even.. >:)

Ik ben 31, mijn man is 35 en we gaan voor ons eerste (en volgens hem enige) kindje.
26 oktober is mijn koperspiraaltje verwijderd, dus dit is de eerste spontane ronde. volgende ronde eens met de dip-sticks aan de gang om de ei-sprong te peilen :P
Ik heb helemaal gemist dat je ziek thuis bent. Wat heb je dan? Never mind, griep dus.
Kun je dan wel zomaar naar de sauna als je niet gaat werken?

Benieuwd of het raak is of niet.
pi_105041515
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb helemaal gemist dat je ziek thuis bent. Wat heb je dan? Never mind, griep dus.
Kun je dan wel zomaar naar de sauna als je niet gaat werken?

Benieuwd of het raak is of niet.
nouja.. ik denk altijd dat het goed voor je is om naar de sauna te gaan .. beetje al die zooi uitzweten.. lekker relaxen.. je lijf even een opdonder geven ..
of het echt " mag".. tsja....

pi_105043081
Ashina, jammer.. :*

Kwisted, ik heb mn eisprong volgens mij weleens gevoeld. Ik liep niet krom van de pijn, ik voelde een soort steek op de plek waar je eierstokken zitten. En die voelde ik dan maar eventjes.

Barretje, beterschap!

Mijn vriend is 26 en ik 27 en we gaan voor ons eerste kindje. Ik ben nu 4 cyclussen gestopt met de pil en was gelijk regelmatig :) . Toen de eerste ronde raak, maar dat ging mis. Nu zijn we bezig met de tweede ronde na de mk.. En nu zijn we beland in de wachtweken, maar ik ben lekker druk duss de tijd moet snel gaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')