ik ga.. als dequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie!![]()
Wie bijt het spits af eigk?
+1!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie!
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie!
Je kan ook hooffpijn hebben als je zwanger bent!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga.. als dewegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging
zijn er kandidaten eerder??
vanavond flink misselijk na het eten...maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen
![]()
* Cooki is zelf-declared mutsje
dat wordt een 6-lingquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen
![]()
* Cooki is zelf-declared mutsje
Dat is een mooi planquote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
dan is dit rupsjenooitgenoeg denk ik wél klaarquote:
ja extra kans, ivm leeftijd heb ik 0,5% kans geloof ik, dat wordt dan gelijk 3%quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Sethiwe het volgende:
Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo.
Of idd wat Barretje zegt
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Women86 het volgende:
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.
Oh lieve Women86.. ik bedoelde t niet lomp ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef Women86 het volgende:
als je NOD onregelmatig is dan
Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
quote:
Heb je seks gehad zonder anticonceptie? Zo ja, wanneer? Hoe vaak? Daar kun je ook van afleiden of de kans groot is of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ja mijn menstruatie klopt wel elke maand.
Ik heb clearblue eergister gebruikt (niet de digitale) en vandaag een kruidvat test.
Ik moet morgen bij de huisarts urine en een ongebruikte test inleveren ( reden hiervan was dat ik ging verbeelden dat er een plusje stond, toen ik eindelijk weer helder was was de test niet meer betrouwbaar..dus gaan hun het voor me bekijken)
Ik heb ook elke mogelijk ander iets aan proberen te linken (griepje,iets met me darmen,lintworm etc.) maar elke keer kom ik terug op een mogelijke zwangerschap.
Ik ben nu best bang voor wat ik te horen krijg morgen..
Ik gebruik voor een jaar geen anticonceptie meer, en wanneer ik seks heb gehad voor mijn laatste menstruatie is ergens tussen 6 en 10 november (echt een maand vol drama dus vandaar zo weinig)quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je seks gehad zonder anticonceptie? Zo ja, wanneer? Hoe vaak? Daar kun je ook van afleiden of de kans groot is of niet natuurlijk.
Dit zal ik onthouden want de laatste dagen maak ik mijzelf gek.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Stress kan ook zorgen voor een rare/andere/late menstruatie en veel lichamelijke klachten.
Idd, niet gaan stressen... hoe lastig ik het ook isquote:Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden want de laatste dagen maak ik mijzelf gek.
Hartstikke bedankt voor jullie reacties![]()
Als ik meer weet laat ik het jullie weten
Dan zou je eens kunnen terugrekenen vanaf je vorige 'fatsoenlijke' menstruatie en kijken wanneer ongeveer je eisprong plaats heeft gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik gebruik voor een jaar geen anticonceptie meer, en wanneer ik seks heb gehad voor mijn laatste menstruatie is ergens tussen 6 en 10 november (echt een maand vol drama dus vandaar zo weinig)
En als je dan ineens 'zwanger' in je hoofd hebt zitten, dan krijg je het er ook niet meer uit. Dingen die je normaal niet opvallen, zijn dan ineens een symptoom. Dat zie je ook bij mensen uit dit topic bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Stress kan ook zorgen voor een rare/andere/late menstruatie en veel lichamelijke klachten.
Ik dacht het altijd wel, maar na 9 jaar anticonceptie weet ik het echt niet meerquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er hier dames die hun eisprong voelen?
Ik normaal gesproken niet.. Maar nu twijfel ik. Gisteren dus een positieve ovulatietest gehad. Nu sinds een uurtje of 2 steken rechts onder in mijn buik. Als jullie het voelen, voel je het dan even of n uur of n avond?
Ben benieuwd of wat ik voel een eisprong is, zou wel leuk zijn
Ja, mja, als je 'm voelt moet je heel hard gaan klussen XD dan ist denk handiger om een regelmatige cyclus te hebben of je temp bij te houden, dan kan je ervoor ook wat klussen, dat helpt vaak ook alquote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef Ashina het volgende:
Het lijkt me zo fijn als je je eisprong voelt, dan kan je wat gerichter klussenniet dat ik t erg vind om vaak te klussen
maar dat maakt t zwanger worden wat makkelijker.
Wat voel je dan eigenlijk? Volgens mij heb ik dat nog nooit gevoeld.
Misschien is t al eens genoemd maare....hoe oud(jong) is iedereen hier eigenlijk en hoe lang zijn jullie al bezig? Of mag ik dat niet vragen
He jeetjequote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Kwisted het volgende:
mensen ervaring met een pijnlijke eisprong. Lag net gewoon echt even dubbel van de pijn. Kon er ook bijna niet van plassen. Het komt een beetje met vlagen, van zeurderige pijn naar echt pijnlijke steken.
qua plek klopt het wel, echt rechtsboven mijn schaambeen.
Geen pretje dit
Bij mij duurde het dus wel heel lang. 106 dagen dankzij de medicijnen die ik ervoor heb gekregen toen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Hallo... Ook al hoor ik niet echt in dit topic thuis, mag ik misschien toch wat vragen? Ben afgelopen maand gestopt met de pil en zit nu op dag 35 van de cyclus en er lijkt nog niks aan de hand te zijn... Vroeg me af hoe dat bij jullie zat, hoelang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden? Zit er nu een beetje op te wachten, is maar onhandig
Ik heb helemaal gemist dat je ziek thuis bent. Wat heb je dan? Never mind, griep dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
morguh
gister heerlijk een dagje naar de sauna geweest
(nu kan het nog)
hier nog geen, maar wel last van mijn buik.. geen idee of dat mijn darmen zijn of de
.. (ik voel het verschil meestal niet zo goed
) verder ben ik nog lekker ziek thuis (ondanks de sauna van gister dus
) dus ik weet ook niet meer wat ik voel ivm ziek zijn of een eventueel +-je
gister " vergeten" om langs de kruidvat te gaan.. dus morgen maar even..![]()
Ik ben 31, mijn man is 35 en we gaan voor ons eerste (en volgens hem enige) kindje.
26 oktober is mijn koperspiraaltje verwijderd, dus dit is de eerste spontane ronde. volgende ronde eens met de dip-sticks aan de gang om de ei-sprong te peilen
nouja.. ik denk altijd dat het goed voor je is om naar de sauna te gaan .. beetje al die zooi uitzweten.. lekker relaxen.. je lijf even een opdonder geven ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat je ziek thuis bent. Wat heb je dan? Never mind, griep dus.
Kun je dan wel zomaar naar de sauna als je niet gaat werken?
Benieuwd of het raak is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |