ik ga.. als dequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie!![]()
Wie bijt het spits af eigk?
+1!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie!
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie!
Je kan ook hooffpijn hebben als je zwanger bent!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga.. als dewegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging
zijn er kandidaten eerder??
vanavond flink misselijk na het eten...maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen
![]()
* Cooki is zelf-declared mutsje
dat wordt een 6-lingquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen
![]()
* Cooki is zelf-declared mutsje
Dat is een mooi planquote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
dan is dit rupsjenooitgenoeg denk ik wél klaarquote:
ja extra kans, ivm leeftijd heb ik 0,5% kans geloof ik, dat wordt dan gelijk 3%quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Sethiwe het volgende:
Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo.
Of idd wat Barretje zegt
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Women86 het volgende:
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.
Oh lieve Women86.. ik bedoelde t niet lomp ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef Women86 het volgende:
als je NOD onregelmatig is dan
Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |