abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104987529
Ik duim mee hoor ^O^ spannend :Y
pi_104988467
Tnx ladies,hier ook duimen voor mijn mede noders natuurlijk! Weg met die })
pi_104990765
Er komen weer spannende dagen aan, ik hoop dat jullie een tweede streepje te zien krijgen, ik ga voor jullie allemaal duimen ^O^.
pi_104991953
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie! ^O^

Wie bijt het spits af eigk?
pi_104992996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Ashina, Barretje, Women, Milka... de duimen draaien hier ook voor jullie! ^O^

Wie bijt het spits af eigk?
ik ga.. als de }) wegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging :P zijn er kandidaten eerder??

vanavond flink misselijk na het eten... :X maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de }) })

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104994409
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie! ~O>
pi_104997142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop dat er zo min mogelijk meiden mee naar de volgende ronde gaan, veel streepjes plassen jullie! ~O>
+1! O+ :*
pi_104997494
quote:
Ik sluit me hier helemaal bij aan! *O*
pi_104997918
Dat vind ik nou eens een goed idee*O*
pi_104998217
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik ga.. als de }) wegblijven.. morgen eens langs de kruidvat en dan doe ik vrijdag weer een poging :P zijn er kandidaten eerder??

vanavond flink misselijk na het eten... :X maar nu wel flinke hoofdpijn zoals die er altijd is een aantal dagen voor de }) })
Je kan ook hooffpijn hebben als je zwanger bent! }) blijft gewoon weg en vrijdag plas je een tweede streepje! Dan gaan we met z'n alle door naar z&g

Ik ga zo bloed laten prikken, durf nergens op te hopen. Morgen hoor ik de uitslag.
pi_104999215
:@ ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen :')
* Cooki is zelf-declared mutsje _O-
  woensdag 30 november 2011 @ 10:42:55 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104999624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
:@ ff zonder bijlezen: ik voel nu al voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen :')
:D
pi_104999928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
dat wordt een 6-ling :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105000462
quote:
Dat is een mooi plan *)

Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo :P.
Of idd wat Barretje zegt _O-
pi_105002559
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.

Haha cooki dat is wel erg vaak.
pi_105003234
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
dan is dit rupsjenooitgenoeg denk ik wél klaar :+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Sethiwe het volgende:
Haha Cooki je hebt wel extra veel kans zo :P.
Of idd wat Barretje zegt _O-
ja extra kans, ivm leeftijd heb ik 0,5% kans geloof ik, dat wordt dan gelijk 3% _O_
oh en met zesling kom ik wel in de televaag denk ik :X
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Women86 het volgende:
Nog steeds niets hier.... Maar ga ook nog niet testen, als mijn menstruatie weg blijft test ik morgen of als ik me in kan houden vrijdag.
}:|
:P eigk zou er n soort verplichting moeten zijn om te testen op je NOD, ivm mee-nagelbijtende-volgers :Y :*
pi_105003630
:D als je NOD onregelmatig is dan :P

Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
pi_105004591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef Women86 het volgende:
:D als je NOD onregelmatig is dan :P

Ik heb de afgelopen maanden wel 8 testen ofzo gebruikt wanneer er op mijn NOD, of de dagen erna, nog niets was. Wat een teleurstelling was dat elke keer. Daarom wacht ik nu iets langer en hoop ik stiekem...
Oh lieve Women86.. ik bedoelde t niet lomp ofzo :@
is idd zo.. als ie onregelmatig is, dan ga je failliet aan de testen }:|
en idd de teleurstelling als de test negatief is terwijl je al dagen na je NOD zit...
(zooo herkenbaar :X )

ik hoop heeeeel hard met je mee :*
pi_105007598
goedemiddag lieve dames

hier zit de klusweek er bijna op. Ik was gisteren helemaal hieperdepieper, want ik had echt een overduidelijke eisprong! Gebruik de dipsticks van sensitest. Vanaf donderdag begonnen met testen en ze bleven allemaal wat vaag, maar gisteren knalde het 2e streepje er zowat vanaf! :D Heel fijn want dat betekent dat ik na de mk meteen weer een regelmatige cyclus heb, van als het goed is 31 dagen. En we hebben heel goed geklust rondom/op de eisprong. Vanavond nog een keertje en dan moet het wel goed zijn :P

Als ik nou niet zwanger word dan weet ik het ook niet meer hoor!

Ik las trouwens op internet dat het ook erg bevorderlijk is voor de bevruchting als je na het orgasme van de man zelf klaar komt. Dan helpen de samentrekkingen van de baarmoeder het zaad naar boven te stuwen. Nou daar heb ik geen problemen mee ;)

Nu dus dadelijk weer het lange wachten. Hopelijk plassen jullie ondertussen veel streepjes, want dat geeft ook weer goede hoop voor de rest van ons :Y
pi_105007983
Cooki, ik had het ook niet lomp opgevat hoor :* ja dure business dat zwanger worden :P

Ik hoop voor je dat het raak is kwisted!
pi_105012071
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in dit subforum,ik wou even wat kwijt..
Ik ben compleet in de war.

Op de dag dat mijn menstruatie begon was het al vreemd, ik ging van bruin bloed naar licht bloed (het duurde ook maar 2 dagen en in lichte mate)

Dit is nu anderhalve week terug en sinds een paar dagen kreeg ik last van de volgende dingen:

Pijnlijke borsten
Misselijk/overgeven (vooral savonds)
Buikpijn/kramp/lichte prikkels in mijn baarmoeder
Rugpijn (onder en midden)
Vermoeid
Constante honger
Onder mijn buik is het wat dikker geworden,soort rare hobbel..

Natuurlijk was dit duidelijk voor me en heb een test gehaald, eergister heb ik getest en er kwam negatief uit.
Nu vandaag is het erger geworden, ben gewoon moe van de buikpijn.
Wederom net een test gehaald en alweer negatief.

Ben ik te vroeg met testen? Ik heb gister weer wat bruin bloed gehad (heel klein beetje)

Wat denken jullie? Schijnzwangerschap?

Sorry dat ik zo binnen kom vallen met zo'n lange post, succes allemaal met het zwanger worden :*
Till Lindemann.. &lt;3
pi_105015042
Normaal gesproken heb je 2 weken na je ongesteldheid je eisprong. Je zegt nu dat het anderhalve week geleden is dat je ongesteld was. Dan lijkt het me te vroeg om zwanger te zijn.

Je ongesteldheid was wel maar heel kort, dat zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Maar dan zou je nu ondertussen wel positief moeten testen denk ik. Wat voor test heb je gebruikt?

Ik zou even goed kijken hoe je cyclus eruit ziet. En anders over 2 dagen nog een test doen.

Succes meid!
pi_105016033
Darkbrowneyes: De dag dat je menstruatie begon is anderhalve week geleden, was dat ook rondom de dag dat je normaal gesproken zou menstrueren? Zo wel dan zou je nu toch eigenlijk in principe niet negatief kunnen testen als je zwanger zou zijn. En de symptomen die je hebt klinken wel als een zwangerschap...
Zou, net als kwisted zegt, even goed kijken hoe je cyclus eruit ziet en anders weer testen. Eventueel contact met huisarts?
  woensdag 30 november 2011 @ 18:54:00 #224
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105016438
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

_O- XD

Hoe ist verder met iedereen? :* Houden de bijna NOD'ers hun zenuwen nog een beetje in bedwang? :P

Ik voel me wel oké, lijkt wel alsof ik last heb van post menstrueel syndroom?? :') Mn menstruatie is voorbij en ik heb koekjes en een lekker toetje gekocht XD hahaha! Nouja. XD :9
Verder drukdrukdruk met het nieuwe huis, zie mn man haast niet, hij is zoveel aan het klussen! Het lijkt wel alsof ik weer onregelmatige diensten draai, toen zagen we elkaar ook zo weinig. Nouja, komt ook wel weer goed. Over een paar weekjes zijn we verhuisd en dan gaan we ook nog een weekje (met familie) op vakantie. :9 :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105016711
Ja mijn menstruatie klopt wel elke maand.
Ik heb clearblue eergister gebruikt (niet de digitale) en vandaag een kruidvat test.

Ik moet morgen bij de huisarts urine en een ongebruikte test inleveren ( reden hiervan was dat ik ging verbeelden dat er een plusje stond, toen ik eindelijk weer helder was was de test niet meer betrouwbaar..dus gaan hun het voor me bekijken)

Ik heb ook elke mogelijk ander iets aan proberen te linken (griepje,iets met me darmen,lintworm etc.) maar elke keer kom ik terug op een mogelijke zwangerschap.

Ik ben nu best bang voor wat ik te horen krijg morgen..
Till Lindemann.. &lt;3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')