abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104798263
Nanadu, ik hoop dat de krampjes de reden hebben die milka aangeeft :*

MissVanity spannend, ik zal voor je duimen ^O^ .

Sopho je man houdt er wel een leuke theorie op na ;)
Maar balen dat je nog geen tweede streepje hebt :*

Barreltje kom je nu elke dag tot maandag of dinsdag zo'n update doen, zodat het voor ons ook steeds spannender wordt :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:50:19 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104799467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Sopho het volgende:
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen! >:)
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
heheh./.. zo van die dubbele tetten }:| :r
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_104801328
Missvanity welkom terug en hopelijk is het nu wel raak!! *O*

Sopho :D haha die man van jou is er dus ook net zo fanatiek mee bezig!! Lief hoor!! O+

enfer, hoe is het in jullie huisje? Druk aan het klussen(behangen,verfen,poetsen enz bedoel ik ;) )

sethiwe dat je de testen niet in huis hebt is misschien wel beter. Maar ik heb vorig jaar online besteld en ik dacht, ach doe er maar gelijk een heleboel :') misschien wist ik ergens al dat ik ze ook allemaal nodig zou hebben...maar ik ga nu jou methode aanhouden, langer geduld hebben O-)

mango heel veel plezier op je weekendje weg!! geniet ervan!!

hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen }) ....snap er niks meer van :?
pi_104801423
ow ja en voor iedereen die binnenkort gaat testen *O* *O* *toi*toi*toi*
pi_104801554
Ashina, frustrerend hoor. Ik schommel ook tussen 29 en 37 dagen. Irri als je lichaam je zo voor de gek houdt hè... :*

Heb je nu nog getest?
pi_104801767
Ook duim duim duim naar Ashina! ^O^
Ik denk dat mijn cyclus even de weg kwijt is. Dus dat wordt elke week een testje en wie weet. Stom lijf! :(
Veel plezier Mangostine!
pi_104802067
Ja dankje, maar het is volgend weekend pas, mogen jullie het dan nog es toewensen :+

Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest! :D
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 14:14:34 #58
309370 Nanadu
pi_104802270
Ashina vervelend voor je dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! En jij ook Sopho, wanneer ga je weer testen?

Hier nog geen }) en ook geen krampjes meer gehad. Ik denk dat ik morgen nog afwacht en anders zondag ga testen? Ben toch wel nieuwschierig :@
pi_104805685
Ik heb weer even bij gelezen ;) Ik heb inmiddels drie ovu testen gedaan en deze waren allen negatief. Zou volgens de telling ergens in de komende zeven dagen ergens een positief resultaat moeten krijgen. Ik hou er overigens wel rekening mee dat dit niet gaat gebeuren, omdat ik nog geen goed zicht heb op mijn cyclus aangezien ik pas met de pil ben gestopt. Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag ;)

Sopho, wellicht komt dat tweede streepje nog een dezer dagen :Y En verder voor alle lady's, succes! ^O^
pi_104810108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest! :D
Ben wel bang dat ons lijf ons tijdens de zwangerschap heel hard terug pakt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Lindala het volgende:
Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag ;)
Mag die anders niet :P.

(Flauwe modus weer uit.)

Nanadu ik hoop dat je zondag een mooie test te zien krijgt.

Ashina wat balen dat het zolang duurt voor je duidelijheid hebt :*
pi_104810743
*ik wil streepjes* *O* man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....

[ Bericht 36% gewijzigd door milka82 op 25-11-2011 18:43:29 ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:48:51 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104819426
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef milka82 het volgende:
*ik wil streepjes* *O* man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....
Haha, herkenbaar... Dat wachten dan he :P

Gister was een onwijze kutdag voor me, weer enorm veel stress op mn werk, maar ook leuk want we kregen de sleutel van ons huis.. 's avonds even toosten op de sleutel, met familie en vrienden enzo. Vrienden van ons hebben een kleintje van 4 maanden O+ zo'n poepie. Mn moeder ook helemaal gek met 'm XD Op een gegeven moment zei ze: Ja. Ik wil er ook 1! :D
XD Maar ze weet -als het goed is- nog helemaal niet dat mn man en ik bezig zijn :9 Hihi. Ohhh kan nu al niet wachten om die blik op hun gezichten te zien als ik het vertel, als het zover is :D *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104835691
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
pi_104835813
Jammer Sopho :*

Lijkt er idd op dat het een kerstronde wordt! Waar kan ik me aanmelden? :D
pi_104837010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Ashina het volgende:
hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen }) ....snap er niks meer van :?
Heb je al getest? Vind het wel erg spannend namelijk :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:16:24 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104839069
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 08:55 schreef Sopho het volgende:
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
Nou, de verassing is eraf, ik ben vanochtend ongesteld geworden :+ Auwwwieee. :X Werd om half 5 vanochtend wakker. Eerst twijfelde ik nog even maar met 2 paracetamol kon ik er zelfs niet van slapen. Toen maar tot 7 uur op de bank tv zitten kijken en een wat sterkere pijnstiller ingenomen :') Toen ging het aardig... Nog geslapen tot een uur of 10 daarna. Nouja. :+
Weet iig dat mn cyclus nu anders is dan voor mn pilgebruik, zit nu op 27 dagen (daarvoor, maar dat is al 9 jaar geleden, op 32). :) Ach ja. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.... :7
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 13:18:59 #67
309370 Nanadu
pi_104840745
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing ~:)

Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt :*

Hier heb ik nog geen duidelijkheid :{ Zit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten :? Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken :N
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:21:16 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104840823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing ~:)

Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt :*

Hier heb ik nog geen duidelijkheid :{ Zit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten :? Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken :N
Haha idd :P Ach ja, zo ist altijd al geweest, dus dat herken ik wel :) En nu ist voor het goeie doel... gelukkig is het alleen de 1e dag erg vervelend, daarna is het goed te doen. Ben allang blij dat het in het weekend valt, laatst moest ik werken, ik was echt niets waard die dag! XD :')

He, wat lastig joh, die onzekerheid.... En ook totaal geen symptomen verder van je ongesteldheid? Anders gooi je er toch een testje tegenaan....
pi_104840878
Hier vooralsnog ook geen tekenen..
Ik ga vanuit dat mijn cyclus hetzelfde blijft.. Neem aan dat een koperspiraaltje daar geen invloed op had..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag pas mag testen..
Maar Oehh! wat spannend is het! :-D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104842562
:W *O* ik mag me hier ook melden *O*
we gaan voor een derde O+
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
voor nu : NOD 12 dec
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen :Y
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:44:41 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104842955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
stuiterdestuiter...
Welkom! *O*
8,5 jaar? :o Nou idd zeg das wel heul lang! :+
pi_104843011
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt? O+ spannend!

en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg :P
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:48:25 #73
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104843045
quote:
stuiterdestuiter...
O+ wat cool!!
Ik hoop zoooo voor je dat het gewoon gaat lukken!! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104843105
lief Elmo :Y ik hoop t ook, als is de kans natuurlijk ( :P ) wel ieniemini, maar we gaan ervoor <insert stuitersmiley>
pi_104843195
quote:
stuiterdestuiter...
Cooki *O* Ik ben met je mee aan het stuiteren voor zover dat lukt met toeter
pi_104843653
Wat een geweldig nieuws, Cooki!
pi_104843689
Ja he! zo positief! de kans is klein dat t lukt, maar toch O+
Dank voor jullie succeswensen, ik zal ze nodig hebben ;)
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:35:54 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104844293
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt? O+ spannend!

en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg :P
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen *O*
Haha nee helaas toch niet, vanochtend ongesteld geworden :P maar dat zal je zo wel lezen ;) Ach ja. Ben pas net begonnen!
Jeutje zeg. Nou idd! Succes joh! :* Ga je gelijk hulp inroepen of niet?
pi_104844372
Enfermera, ongesteld is niet leuk.. -O- maar tweede ronde is ook mooi :P neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat :Y

nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens! O+
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:47:06 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104844589
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, ongesteld is niet leuk.. -O- maar tweede ronde is ook mooi :P neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat :Y

nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens! O+
Haha nope. :P heel auwie vooral de 1e dag, dus vandaag speel ik vaatdoek *O* Ach ja. Het gaat iig al beter dan vanochtend! :)

Daaromm. Heb echt totaal geen haast. Haha ja. Gelukkig had ik mn hoop niet al te hoog laten oplopen dus ik ben nu niet teleurgesteld ofzo.

Oh mooi zo! Ja dat is zo he. :D
pi_104845352
Cooki *O* wat leuk!!! Ik hoop op een enorm spoedige voltreffer voor jullie!
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:13:32 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104845355
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer! :Y
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:41:03 #83
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104846090
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden :o
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104846808
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
pi_104847613
Cooki welkom hier :W , dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest

Milka zul je net zien, dat je nu kleding hebt gekocht en dan snel zwanger bent >:) . Ik hoop het voor je, niet voor je kleding natuurlijk, maar die wachten gewoon tot na de zwangerschap.

Miss Vanity, wat balen, nu weet je niet goed waar je aan toe bent. Misschien een langzame hcg aanmaak? Of door stress kan menstruatie ook uitblijven. Maar ik hoop voor je dat het door het eerste komt :*

Barretje spannend ben benieuwd, ik ga duimen ^O^.

Enfermera balen dat je ongesteld bent geworden, nu vol frisse moed de volgende ronde in. Straks kan je zeggen dat het in jullie nieuwe huis verwekt is :P.

Nanadu lastig idd wanneer je moet gaan testen, ik kan je niet echt advies geven, maar doe waar je jezelf prettig bij voelt. Laat je niet opjagen of extra lang wachten door de reacties hier :* . Maar ik zag dat je al wel 2 weken na je positieve ovu-test zit, je zou dan toch kunnen testen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:55:36 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104848209
Cooks gaat voor het echie neuken *O* *O*

Ik hoop dat het snel lukt beep!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104848739
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!

Sopho en Enfe, dikke :* voor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie :( Hopelijk niet teveel last van kramp etc.

Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend! :D

MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bent :) Hopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?

Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen. ;(
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Dus, wish me luck! :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:29:07 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104849278
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden :o
Heu. Apart :?
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
Wat leuk! :D *O*

Ja idd. Ach. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:

Ghehe XD *G* :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!

Sopho en Enfe, dikke :* voor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie :( Hopelijk niet teveel last van kramp etc.

Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend! :D

MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bent :) Hopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?

Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen. ;(
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Lief! :*
Ja, helaas is bij mij de kramp altijd hopeloos. Maargoed, morgen zal ik me wel beter voelen!

En nog een dikke :* voor je joh! Idd lastig dat je er bij zulke punten nog aan terugdenkt he... Heeeeeel veel succes of course!
pi_104849302
quote:
Héél veel geluk!
pi_104850750
Mango :') dacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!! :D

Sopho Jammer dat }) door is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen :)

Enfermera jij ook al geen tweede streepje :X Dan ook maar door voor de kerstballen ronde ;)
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!

Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!! *O*

Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier ^O^

Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie *O*

Kwisted good luck!! ^O^ En heel veel plezier ;)

Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand. -O- Snap niks meer van mijn lichaam }:| Laat de }) maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen :)
pi_104851516
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer! :Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki welkom hier :W , dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Zo lief allemaal, dankdankdank! O+
en ff korte info voor wie wil:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwisted: i wish you luck O+ :*
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:40:48 #92
320828 Ashina
Ashina
pi_104851559
Nou....met dat ik t vorige bericht aan t typen ben, is de hel los gebroken!
op naar de kerstballen ronde dus.
Maar nu eerst een lekker drankje op een leuk feestje! :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:41:06 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104851573
Succes koekje!

Lekker aan het koekebakken!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:44:12 #94
263835 -Caroline-
pi_104851697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes koekje!

Lekker aan het koekebakken!
:D O+ :Y)
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 19:45:34 #95
309370 Nanadu
pi_104851754
Ashina wat balen die onzekerheid van je lichaam. Ik weet maar al te goed hoe dat voelt, maar houdt moed. Bij mijn eerste was ik inderdaad ook heel onregelmatig ongesteld (veel erger als nu, toen zaten er cyclussen tussen van 40+ dagen) en toen was het in de 7de ronde toch raak. Terwijl ik het bericht aan het typen was zie ik dat het is losgebroken, balen :(

Cooki welkom hier!!! En ik hoop op een wonder voor je en ook al is de kans misschien klein, er is een kans! Is er ooit een reden gevonden waarom de tweede zo lang op zich heeft laten wachten?

Kwisted het lijkt mij inderdaad confronterend op sommige momenten en ik hoop echt dat het heel snel weer raak is :*

Sethiwe hoe is het verder met jou?

ik denk dat ik er morgenochtend toch een test tegenaan gooi. Ik word gek van die onzekerheid 8)7 Dus duimen op een positieve test morgen! Barretje voor jou hoop ik op een positieve test maandag ^O^
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:52:57 #96
294490 Cocotrimonium
pi_104852110
Cooki, welkom! Wat apart dat het bij de eerst zo snel ging en dat het daarna zo lang duurde. Wat Nanadu al vraagt hierboven: is daar ooit een verklaring voor gevonden?

@ Kwisted: herkenbaar hoor. Ik ben heel soms nog steeds even flink teleurgesteld (en het is vandaag vijf weken geleden).

Ashina, jammer. Op naar de volgende ronde :)

@Nanadu: morgenvroeg dus testen? Ik ga voor je duimen *O*

Mijn nod is nu 20 december (uitgaande van 28 dagen). Dus wie weet :s)
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:02:27 #97
355758 Sethiwe
pi_104852523
quote:
Heel veel geluk, ik ga duimen voor je.
Het is nog maar net, dat je van een hoogtepunt (zwangerschap) een dieptepunt raakt (miskraam). Geef het ook even de tijd om het te verwerken, dus als je af en toe teleurgesteld bent, is het toch aller begrijpelijkst :* .

Ashina balen :*, hopelijk heb je er niet zoveel last van vanavond met het feestje Kun je wel meedoen met de ~:)streepjes.

Nanadu ik ga zeker voor je duimen ^O^.

Coco jij kan ook voor een ~:)streepje.

Dank je nanadu voor het vragen. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb geen idee wat mijn cyclus deze keer gaat doen. Had gehoopt op een cyclus van 29 dagen, net als de voorgaande. Maar ik heb nu nog geen zere borsten, terwijl ik dat de vorige 2 keer al 2 weken van tevoren had. Dus ik heb of een lange cyclus, of ik krijg geen zere borsten meer, of ik heb geluk :). Maar goed ik wacht maar af wat er gaat gebeuren. Op basis van 29 dagen zou mijn NOD 5 december zijn, maar ik verwacht zelf een langere cyclus.
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:05:49 #98
263835 -Caroline-
pi_104852681
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden... :?
SPOILER
oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat! :Y ~:) *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:30:09 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104853732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Mango :') dacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!! :D

Sopho Jammer dat }) door is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen :)

Enfermera jij ook al geen tweede streepje :X Dan ook maar door voor de kerstballen ronde ;)
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!

Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!! *O*

Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie *O*

Kwisted good luck!! ^O^ En heel veel plezier ;)

Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand. -O- Snap niks meer van mijn lichaam }:| Laat de }) maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen :)
Nou he! :( En er moesten nog wel zoveel streepjes komen deze keer! Pft. :{w Haha precies, kerstcadeautje XD ^^ lol. Thanks! :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden... :?
SPOILER
oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat! :Y ~:) *O*
Wat een verhaal zeg.. iig heeul veel succes joh! :*
Haha idd kerstballennnn *O* :D O~) >:O
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:11:55 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_104858464
sorry, ik googelde op gebreide kerstbal omdat ik dacht ik gooi wat wintercheer het topic in, maar toen kwam ik deze tegen

SPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')