heheh./.. zo van die dubbele tettenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Sopho het volgende:
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen!![]()
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
Ben wel bang dat ons lijf ons tijdens de zwangerschap heel hard terug pakt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest!
Mag die anders nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Lindala het volgende:
Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag![]()
Haha, herkenbaar... Dat wachten dan hequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef milka82 het volgende:
*ik wil streepjes*man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....
Heb je al getest? Vind het wel erg spannend namelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Ashina het volgende:
hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen....snap er niks meer van
Nou, de verassing is eraf, ik ben vanochtend ongesteld gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:55 schreef Sopho het volgende:
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
Haha iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing![]()
Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt![]()
Hier heb ik nog geen duidelijkheidZit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten
Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken
Welkom!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
ik mag me hier ook melden
![]()
we gaan voor een derde![]()
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden)
voor nu : NOD 12 dec
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden)
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
Cookiquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
Haha nee helaas toch niet, vanochtend ongesteld gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt?spannend!
en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg![]()
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen
Haha nope.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, ongesteld is niet leuk..maar tweede ronde is ook mooi
neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat
![]()
nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens!
Heu. Apartquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
Ghehe XDquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Cooks gaat voor het echie neuken![]()
Ik hoop dat het snel lukt beep!
Lief!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!
Sopho en Enfe, dikkevoor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie
Hopelijk niet teveel last van kramp etc.
Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend!![]()
MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bentHopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?
Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen.![]()
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Dus, wish me luck!
Zo lief allemaal, dankdankdank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki welkom hier, dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Cooks gaat voor het echie neuken![]()
Ik hoop dat het snel lukt beep!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwisted: i wish you luck![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes koekje!
Lekker aan het koekebakken!
Heel veel geluk, ik ga duimen voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat!![]()
![]()
![]()
Nou he!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Mangodacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!!
![]()
Sopho Jammer datdoor is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen
![]()
Enfermera jij ook al geen tweede streepjeDan ook maar door voor de kerstballen ronde
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!
Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!!![]()
Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier![]()
Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie![]()
Kwisted good luck!!En heel veel plezier
![]()
Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand.Snap niks meer van mijn lichaam
Laat de
maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden...
Wat een verhaal zeg.. iig heeul veel succes joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha idd kerstballennnn![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |