Oehhhh spannenddd!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Mangostine het volgende:
Zonder bij te lezen: afgelopen zaterdag ovulatie, vandaag de hele dag ongesteldheidsbuikpijn, en stevige ook... Vlak na het middaguur druppeltje lichtrood verlies. Nu is de pijn een beetje weggetrokken.
Gisteren algeheel lamlendig. En gevoelige tetten. Mgoed dat laatste heb ik vaker.
Anyroads, ik vind het spannend
Jij hebt ook al een lange cyclus en zo te lezen ook onregelmatig? Vind je dat niet vreselijk lastig? Ik in ieder geval wel!quote:[b]Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef Nanadu het volgende:[/b Tttt
Sopho jammer, maar zoals je zelf al zegt wie weet over een paar dagen wel positief nieuws. Het verschilt echt per persoon hoe snel je het hormoon aanmaakt, bij mij was het bij de eerste ook pas relatief laat te zien.
Kwisted je kan nooit vroeg genoeg beginnen met testen, dan mis je het moment in ieder geval niet!
Ik twijfel nog wanneer ik ga testen, vrijdag is mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 37 dagen). Afhankelijk van hoe ik mij voel en hoe ongeduldig ik ben, test ik zondag en anders pas woensdag. Ik wil het graag met ochtendurine doen en zowel maandag als dinsdag moet ik vroeg de deur uit. Maar misschien heb ik daarvoor al duidelijkheid.
Dat dacht ik 5 weken geleden ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Oh mennnn dit wordt echt een verhaal wat veel te vaak verteld gaat worden dan
Maar ik hou mezelf (tot ik mag testen) nog even voor de gek met het idee dat mn lichaam nog niet op orde is qua hormonenAnders hou ik het niet vol. En idd, de kans dat het in 1e raak is? Come on.... XD
Done!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Sopho, jij bent gewoon pupo hoor! Even afwachten maar.
Coco, goed dat je cyclus weer present is. Beetje in het oude ritme weer?
Nanadu, ik duim hoor! Spannend.
Mijn NOD is 3 december, mag dat in de OP?
jammer mango!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Uhm. Haal mijn NOD er maar weer uit. Ik ben volgens mij ineens weer terug bij mijn oorspronkelijke cyclus van 29 dagen, want vanochtend is het hier doorgebroken.
Zo blijf ik natuurlijk elke keer fout rekenen
Voordeel: ik mag weer even aan de drank, en ben niet ongesteld tijdens het geplande weekendje weg + sauna volgende week
Maar iedereen bedankt voor het duimen! Enne, ben benieuwd wie de eerstvolgende streepjes piest!![]()
Heeft het niet (beperkte) invloed op de vruchtbaarheid?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jammer mango!
maar ehh.. hoe zot dat met die drank dan??
dat eventuele vruchtje is toch nog helemaal niet verbonden met je bloedsomloop??
als het al effect heeft zou je juist denken dat het effect moet hebben voordat je eitje op reis gaat.. ( alhoewel.. die eitjes zijn al jaren geleden gemaakt... daar is ook niks meer aan te doen)
of heb ik nou een lesje biologie gemist??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |