abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104798263
Nanadu, ik hoop dat de krampjes de reden hebben die milka aangeeft :*

MissVanity spannend, ik zal voor je duimen ^O^ .

Sopho je man houdt er wel een leuke theorie op na ;)
Maar balen dat je nog geen tweede streepje hebt :*

Barreltje kom je nu elke dag tot maandag of dinsdag zo'n update doen, zodat het voor ons ook steeds spannender wordt :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:50:19 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104799467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Sopho het volgende:
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen! >:)
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
heheh./.. zo van die dubbele tetten }:| :r
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_104801328
Missvanity welkom terug en hopelijk is het nu wel raak!! *O*

Sopho :D haha die man van jou is er dus ook net zo fanatiek mee bezig!! Lief hoor!! O+

enfer, hoe is het in jullie huisje? Druk aan het klussen(behangen,verfen,poetsen enz bedoel ik ;) )

sethiwe dat je de testen niet in huis hebt is misschien wel beter. Maar ik heb vorig jaar online besteld en ik dacht, ach doe er maar gelijk een heleboel :') misschien wist ik ergens al dat ik ze ook allemaal nodig zou hebben...maar ik ga nu jou methode aanhouden, langer geduld hebben O-)

mango heel veel plezier op je weekendje weg!! geniet ervan!!

hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen }) ....snap er niks meer van :?
pi_104801423
ow ja en voor iedereen die binnenkort gaat testen *O* *O* *toi*toi*toi*
pi_104801554
Ashina, frustrerend hoor. Ik schommel ook tussen 29 en 37 dagen. Irri als je lichaam je zo voor de gek houdt hè... :*

Heb je nu nog getest?
pi_104801767
Ook duim duim duim naar Ashina! ^O^
Ik denk dat mijn cyclus even de weg kwijt is. Dus dat wordt elke week een testje en wie weet. Stom lijf! :(
Veel plezier Mangostine!
pi_104802067
Ja dankje, maar het is volgend weekend pas, mogen jullie het dan nog es toewensen :+

Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest! :D
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 14:14:34 #58
309370 Nanadu
pi_104802270
Ashina vervelend voor je dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! En jij ook Sopho, wanneer ga je weer testen?

Hier nog geen }) en ook geen krampjes meer gehad. Ik denk dat ik morgen nog afwacht en anders zondag ga testen? Ben toch wel nieuwschierig :@
pi_104805685
Ik heb weer even bij gelezen ;) Ik heb inmiddels drie ovu testen gedaan en deze waren allen negatief. Zou volgens de telling ergens in de komende zeven dagen ergens een positief resultaat moeten krijgen. Ik hou er overigens wel rekening mee dat dit niet gaat gebeuren, omdat ik nog geen goed zicht heb op mijn cyclus aangezien ik pas met de pil ben gestopt. Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag ;)

Sopho, wellicht komt dat tweede streepje nog een dezer dagen :Y En verder voor alle lady's, succes! ^O^
pi_104810108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest! :D
Ben wel bang dat ons lijf ons tijdens de zwangerschap heel hard terug pakt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Lindala het volgende:
Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag ;)
Mag die anders niet :P.

(Flauwe modus weer uit.)

Nanadu ik hoop dat je zondag een mooie test te zien krijgt.

Ashina wat balen dat het zolang duurt voor je duidelijheid hebt :*
pi_104810743
*ik wil streepjes* *O* man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....

[ Bericht 36% gewijzigd door milka82 op 25-11-2011 18:43:29 ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:48:51 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104819426
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef milka82 het volgende:
*ik wil streepjes* *O* man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....
Haha, herkenbaar... Dat wachten dan he :P

Gister was een onwijze kutdag voor me, weer enorm veel stress op mn werk, maar ook leuk want we kregen de sleutel van ons huis.. 's avonds even toosten op de sleutel, met familie en vrienden enzo. Vrienden van ons hebben een kleintje van 4 maanden O+ zo'n poepie. Mn moeder ook helemaal gek met 'm XD Op een gegeven moment zei ze: Ja. Ik wil er ook 1! :D
XD Maar ze weet -als het goed is- nog helemaal niet dat mn man en ik bezig zijn :9 Hihi. Ohhh kan nu al niet wachten om die blik op hun gezichten te zien als ik het vertel, als het zover is :D *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104835691
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
pi_104835813
Jammer Sopho :*

Lijkt er idd op dat het een kerstronde wordt! Waar kan ik me aanmelden? :D
pi_104837010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Ashina het volgende:
hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen }) ....snap er niks meer van :?
Heb je al getest? Vind het wel erg spannend namelijk :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:16:24 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104839069
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 08:55 schreef Sopho het volgende:
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
Nou, de verassing is eraf, ik ben vanochtend ongesteld geworden :+ Auwwwieee. :X Werd om half 5 vanochtend wakker. Eerst twijfelde ik nog even maar met 2 paracetamol kon ik er zelfs niet van slapen. Toen maar tot 7 uur op de bank tv zitten kijken en een wat sterkere pijnstiller ingenomen :') Toen ging het aardig... Nog geslapen tot een uur of 10 daarna. Nouja. :+
Weet iig dat mn cyclus nu anders is dan voor mn pilgebruik, zit nu op 27 dagen (daarvoor, maar dat is al 9 jaar geleden, op 32). :) Ach ja. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.... :7
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 13:18:59 #67
309370 Nanadu
pi_104840745
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing ~:)

Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt :*

Hier heb ik nog geen duidelijkheid :{ Zit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten :? Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken :N
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:21:16 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104840823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing ~:)

Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt :*

Hier heb ik nog geen duidelijkheid :{ Zit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten :? Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken :N
Haha idd :P Ach ja, zo ist altijd al geweest, dus dat herken ik wel :) En nu ist voor het goeie doel... gelukkig is het alleen de 1e dag erg vervelend, daarna is het goed te doen. Ben allang blij dat het in het weekend valt, laatst moest ik werken, ik was echt niets waard die dag! XD :')

He, wat lastig joh, die onzekerheid.... En ook totaal geen symptomen verder van je ongesteldheid? Anders gooi je er toch een testje tegenaan....
pi_104840878
Hier vooralsnog ook geen tekenen..
Ik ga vanuit dat mijn cyclus hetzelfde blijft.. Neem aan dat een koperspiraaltje daar geen invloed op had..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag pas mag testen..
Maar Oehh! wat spannend is het! :-D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104842562
:W *O* ik mag me hier ook melden *O*
we gaan voor een derde O+
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
voor nu : NOD 12 dec
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen :Y
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:44:41 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104842955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
stuiterdestuiter...
Welkom! *O*
8,5 jaar? :o Nou idd zeg das wel heul lang! :+
pi_104843011
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt? O+ spannend!

en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg :P
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:48:25 #73
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104843045
quote:
stuiterdestuiter...
O+ wat cool!!
Ik hoop zoooo voor je dat het gewoon gaat lukken!! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104843105
lief Elmo :Y ik hoop t ook, als is de kans natuurlijk ( :P ) wel ieniemini, maar we gaan ervoor <insert stuitersmiley>
pi_104843195
quote:
stuiterdestuiter...
Cooki *O* Ik ben met je mee aan het stuiteren voor zover dat lukt met toeter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')