abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 21:31:22 #176
309370 Nanadu
pi_104942846
kwisted ben erg blij, maar ook nog voorzichtig. Ik ga eerst deze week nog een paar testen doen :@ en dan eind van de week maar verloskundige bellen. Ik heb het wel vandaag aan mijn zus verteld, want dat is nog een beetje gecompliceerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ashina ik weet het ook niet zo goed als ik jou klachten lees? Misschien over een paar dagen nog een keer testen?
  maandag 28 november 2011 @ 21:35:11 #177
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104943097
ashina, plas eens op een ovulatietestje?
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 28 november 2011 @ 21:41:30 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104943540
Nou, mn ongesteldheid is gelukkig alweer een heel stuk minder, heb zin in deze volgende ronde *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104946080
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
ashina, plas eens op een ovulatietestje?
Ovulatietest? Misschien een rare vraag, maar waarom een ovulatietest?
Wat voor een soort zwangerschaps/ovulatietesten gebruiken jullie? Vorig jaar heb ik dipsticks gekocht, maar die zijn nu op.
pi_104946923
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Ashina het volgende:

[..]

Ovulatietest? Misschien een rare vraag, maar waarom een ovulatietest?
Wat voor een soort zwangerschaps/ovulatietesten gebruiken jullie? Vorig jaar heb ik dipsticks gekocht, maar die zijn nu op.
Die slaan ook positief uit als je zwanger bent! (weet ik uit ervaring)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104947140
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:23 schreef Cooki het volgende:

Poppejans, heb je ms een link naar de site waar je bestelde (of haalde je er 50 tegelijk bij t kruidvat :P )
Op babyboomshop heb ik meerdere malen een grootverpakking gekocht, van ovulatiedipsticks+zwangerschapstestdipsticks+dan zaten er 2? zwangerschapstesten bij met plastic omhulsel, die zagen eruit als die van kruidvat zegt maar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104947826
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die slaan ook positief uit als je zwanger bent! (weet ik uit ervaring)
Maar de zwangerschapstesten waren negatief, had jij dat dan ook?
vanmorgen de laatste test gebruikt die ik in huis had, ik ga ook maar eens op babyboom shoppen :)
pi_104948129
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Ashina het volgende:

[..]

Maar de zwangerschapstesten waren negatief, had jij dat dan ook?
vanmorgen de laatste test gebruikt die ik in huis had, ik ga ook maar eens op babyboom shoppen :)
Nee, dat niet.Ik had helemaal geen cyclus, al maanden niet en was eigenlijk aan het proberen een eisprong te vinden, totdat de ovulatietestjes meerdere dagen knalpositief bleven!
Op die babyboomshop site kijken bij ''voordeelpakket'' ik had die startersset. Zitten nu niet meer plastic zw-testen in zie ik
pi_104948837
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, dat niet.Ik had helemaal geen cyclus, al maanden niet en was eigenlijk aan het proberen een eisprong te vinden, totdat de ovulatietestjes meerdere dagen knalpositief bleven!
Op die babyboomshop site kijken bij ''voordeelpakket'' ik had die startersset. Zitten nu niet meer plastic zw-testen in zie ik
Wauw dat is mooi! Op zoek naar je eisprong en dan gewoon al zwanger zijn! Ik ga ook maar een starterssetje bestellen. mijn eigen berekeningen werken blijkbaar niet genoeg.
Thx voor de tip!
pi_104957833
Bleek je toen ook al langer zwanger te zijn poppejans of nog maar net ??
Dat is dan trouwens wel een leuke verrassing :)
pi_104961712
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Op babyboomshop heb ik meerdere malen een grootverpakking gekocht, van ovulatiedipsticks+zwangerschapstestdipsticks+dan zaten er 2? zwangerschapstesten bij met plastic omhulsel, die zagen eruit als die van kruidvat zegt maar
Dank! ik ga ns kijken :Y en kopen *)
pi_104961942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef Cooki het volgende:

[..]

Dank! ik ga ns kijken :Y en kopen *)
ik ga de startersset kopen ..
als ik een keer ongesteld wordt..
nog 2 dagen dan mag ik weer testen :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:54:04 #188
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104963671
Ik ben ongesteld geworden ;( We gaan nu stoppen met proberen door de omstandigheden.
Misschien tot over een tijdje! Iedereen heel veel succes ik gun jullie allemaal 2 streepjes :*
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104970292
MissVanity :* Hopelijk tot snel!

Barretje, spannend! Donderdag F5en dus..

Ashina, heb je al over een ovutest heen geplast?? :D

Hier verder niets nieuws..
pi_104971044
hier dag 29 en nog geen }) te bekennen...
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:53:32 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104974577
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:05 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik ga de startersset kopen ..
als ik een keer ongesteld wordt..
nog 2 dagen dan mag ik weer testen :@
SPANNENDDDDDDD :D :o *O* :X
Ik heb al geen duimen meer over :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104976248
Barreltje en woman ook ik duim voor jullie! Spannend hoor! Kom maar met die streepjesregen!

Missvanity heel veel sterkte!

Ik heb nog geen ovulatie testen...ook niet nodig deze keer. Ben net bij de huisarts geweest. Moet morgen bloed prikken en donderdag terug komen. Denk zelf dat ik niet zwanger ben, maar ze wilt t toch uitsluiten. Dat bloedverlies bij persen is er nog steeds en dat is zo raar. Ff afwachten dus.
pi_104977280
Hier nu zeven dagen achter elkaar een ovulatietest gedaan, zonder resultaat. Eergisteren maar weer een pakketje testen besteld bij de Babyboom, ik verwacht dat het deze ronde in ieder geval niet gaat worden. Volgens mijn eerste berekeningen zou ik 11 december weer ongesteld moeten worden, maar goed, volgens deze zelfde berekeningen was eergisteren mijn eiersprong.
Wie zal het zeggen?

Tevens ben ik nu twee dagen rook(nicotine)vrij en ik wordt er absoluut geen gezelliger mens op.

Barretje en Woman, hoop op goed nieuws van jullie! w/
pi_104980617
MissVanity veel sterkte, hopelijk keren de omstandigheden spoedig ten goede en kun je snel weer bij ons aansluiten :*

Lindala sterkte me het stoppen met roken, ik hoop dat je kan doorzetten en dat het snel makkelijker wordt :* Balen dat de ovutesten nu niets laten zien.

Ashina wel fijn dat de huisarts gelijk actie onderneemt. Hoop voor je dat er voor het bloedverlies bij het persen een onschuldige oorzaak heeft, of toch stiekem zwangerschapsgerelateerd.

Women wanneer ga je testen?

Barreltje maakt het ook al zo spannend. Ben je al weer beter, of heeft de griep toch doorgezet? En is het gelukt met uitvogelen van de menstruatiekalender?

Ik heb zelf geen idee wat mijn cyclus deze keer gaat doen, de vorige keer kon ik het aardig volgen, maar deze keer :?. Geen zere borsten, ook geen draadjesslijm :Y) gezien. Vandaag de hele dag iets misselijk, maar goed te verklaren, aangezien ik de hele dag in vieze lijmlucht zat.
Ik zit nu pas op dag 23, te vroeg voor klachten volgens mij, dus verwacht weer een hele lange cyclus.
pi_104980755
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity veel sterkte, hopelijk keren de omstandigheden spoedig ten goede en kun je snel weer bij ons aansluiten :*

Lindala sterkte me het stoppen met roken, ik hoop dat je kan doorzetten en dat het snel makkelijker wordt :* Balen dat de ovutesten nu niets laten zien.

Ashina wel fijn dat de huisarts gelijk actie onderneemt. Hoop voor je dat er voor het bloedverlies bij het persen een onschuldige oorzaak heeft, of toch stiekem zwangerschapsgerelateerd.

Women wanneer ga je testen?

Barreltje maakt het ook al zo spannend. Ben je al weer beter, of heeft de griep toch doorgezet? En is het gelukt met uitvogelen van de menstruatiekalender?

Ik heb zelf geen idee wat mijn cyclus deze keer gaat doen, de vorige keer kon ik het aardig volgen, maar deze keer :?. Geen zere borsten, ook geen draadjesslijm :Y) gezien. Vandaag de hele dag iets misselijk, maar goed te verklaren, aangezien ik de hele dag in vieze lijmlucht zat.
Ik zit nu pas op dag 23, te vroeg voor klachten volgens mij, dus verwacht weer een hele lange cyclus.
neuh.. de griep zet lekker door.. misschien dat het daardoor uitblijft :?
en die menstruatie kalender.. tsjaa... het is niet aan mij besteed geloof ik :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104981378
Beterschap dan barretje :*
pi_104982515
MissVanity, veel sterkte en hopen dat jullie snel weer terug zijn hier!

Ashina, wat lastig dat bloedverlies. Hopen dat de h.a je verder kan helpen waardoor het komt.

Lindala, wat goed dat je gestopt bent met roken, succes!

Ik heb nog niet getest, daar wil ik ook nog even mee wachten omdat ik soms een onregelmatige cyclus heb en 30 dagen dan niet raar is voor mij. Vind het wel spannend en moet echt moeite doen om niet te testen :D

Ik duim natuurlijk ook voor de rest die in de buurt van hun NOD zitten. Barretje dus, maar nog meer dames?

[ Bericht 3% gewijzigd door Women86 op 29-11-2011 21:02:39 ]
pi_104984297
Bijna NOD-er meld zich,as zondag is mijn nod.
pi_104985314
spannend milka! ga voor je duimen hoor!
pi_104987187
Ik duim met jullie mee meiden!! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')