SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashina ik weet het ook niet zo goed als ik jou klachten lees? Misschien over een paar dagen nog een keer testen?
Ovulatietest? Misschien een rare vraag, maar waarom een ovulatietest?quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
ashina, plas eens op een ovulatietestje?
Die slaan ook positief uit als je zwanger bent! (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Ashina het volgende:
[..]
Ovulatietest? Misschien een rare vraag, maar waarom een ovulatietest?
Wat voor een soort zwangerschaps/ovulatietesten gebruiken jullie? Vorig jaar heb ik dipsticks gekocht, maar die zijn nu op.
Op babyboomshop heb ik meerdere malen een grootverpakking gekocht, van ovulatiedipsticks+zwangerschapstestdipsticks+dan zaten er 2? zwangerschapstesten bij met plastic omhulsel, die zagen eruit als die van kruidvat zegt maarquote:Op zondag 27 november 2011 18:23 schreef Cooki het volgende:
Poppejans, heb je ms een link naar de site waar je bestelde (of haalde je er 50 tegelijk bij t kruidvat)
Maar de zwangerschapstesten waren negatief, had jij dat dan ook?quote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die slaan ook positief uit als je zwanger bent! (weet ik uit ervaring)
Nee, dat niet.Ik had helemaal geen cyclus, al maanden niet en was eigenlijk aan het proberen een eisprong te vinden, totdat de ovulatietestjes meerdere dagen knalpositief bleven!quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Ashina het volgende:
[..]
Maar de zwangerschapstesten waren negatief, had jij dat dan ook?
vanmorgen de laatste test gebruikt die ik in huis had, ik ga ook maar eens op babyboom shoppen
Wauw dat is mooi! Op zoek naar je eisprong en dan gewoon al zwanger zijn! Ik ga ook maar een starterssetje bestellen. mijn eigen berekeningen werken blijkbaar niet genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, dat niet.Ik had helemaal geen cyclus, al maanden niet en was eigenlijk aan het proberen een eisprong te vinden, totdat de ovulatietestjes meerdere dagen knalpositief bleven!
Op die babyboomshop site kijken bij ''voordeelpakket'' ik had die startersset. Zitten nu niet meer plastic zw-testen in zie ik
Dank! ik ga ns kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Op babyboomshop heb ik meerdere malen een grootverpakking gekocht, van ovulatiedipsticks+zwangerschapstestdipsticks+dan zaten er 2? zwangerschapstesten bij met plastic omhulsel, die zagen eruit als die van kruidvat zegt maar
ik ga de startersset kopen ..quote:
SPANNENDDDDDDDquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga de startersset kopen ..
als ik een keer ongesteld wordt..
nog 2 dagen dan mag ik weer testen
neuh.. de griep zet lekker door.. misschien dat het daardoor uitblijftquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity veel sterkte, hopelijk keren de omstandigheden spoedig ten goede en kun je snel weer bij ons aansluiten![]()
Lindala sterkte me het stoppen met roken, ik hoop dat je kan doorzetten en dat het snel makkelijker wordtBalen dat de ovutesten nu niets laten zien.
Ashina wel fijn dat de huisarts gelijk actie onderneemt. Hoop voor je dat er voor het bloedverlies bij het persen een onschuldige oorzaak heeft, of toch stiekem zwangerschapsgerelateerd.
Women wanneer ga je testen?
Barreltje maakt het ook al zo spannend. Ben je al weer beter, of heeft de griep toch doorgezet? En is het gelukt met uitvogelen van de menstruatiekalender?
Ik heb zelf geen idee wat mijn cyclus deze keer gaat doen, de vorige keer kon ik het aardig volgen, maar deze keer. Geen zere borsten, ook geen draadjesslijm
gezien. Vandaag de hele dag iets misselijk, maar goed te verklaren, aangezien ik de hele dag in vieze lijmlucht zat.
Ik zit nu pas op dag 23, te vroeg voor klachten volgens mij, dus verwacht weer een hele lange cyclus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |