Ik hoop dat je geen tijd krijgt om te groeien in dit topic, groeien doe je maar in Z&Gquote:Op zondag 27 november 2011 05:34 schreef Cooki het volgende:
oh en alle NODs moet ik nog memorizen.. geef m ff de tijd om in te groeien in dit topic he
Oeh spannend joh. Ik duim!quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef Ashina het volgende:
Nanadu!!!! GefeliciteerdHet is elke maand weer spannend om te zien of je een 2de streepjes plast, maar als je die dan plast is het volgens mij nog spannender!!
![]()
Hier toch weer een klein beetje hoop. geenmeer te bekenen. Of houd mijn lichaam me extra voor de gek?? Wel precies 2 weken geleden flink geklust. Ik hou het wel spannend zo
quote:Op zondag 27 november 2011 11:57 schreef Spewey het volgende:
M'n jas al aan, ga nog even plassen en ik kan m'n jas weer uittrekken.
Volgende NOD is 26 december, testen onder de boom.
quote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef Sethiwe het volgende:
Nanadu ... Als je hier nog even blijft meekletsen hoop ik dat je wel besmettelijk bent.
quote:Ik vroeg me wel af of ik nu een man ben, aangezien ik geen testen in huis heb![]()
![]()
Milka , leuk die datum! ik heb m ook al uitgerekend 21-08-2012quote:Op zondag 27 november 2011 15:31 schreef milka82 het volgende:
Hier nog een weekje in de wacht,dan begin je weer te rekenen en te hopen.. Mijn uitgerekende datum zou dan 4 augustus zijn,de datum daten ik onze eerste date hadden. Zou toch een mooie afsluiter zijn?
Poppejans, heb je ms een link naar de site waar je bestelde (of haalde je er 50 tegelijk bij t kruidvatquote:Op zondag 27 november 2011 12:03 schreef Poppejans het volgende:
Enne, ik ben dus iemand die nog 30 ovulatietesten en 4 zwangerschapstesten in huis heeft liggen, ik bestelde ze destijds in grootverpakking
Heb net ook eens een globale inschatting gemaakt, en stel dat ik deze poging zwanger zou raken, dan zou de datum rond mijn vader's en mijn eigen verjaardag liggenquote:Op zondag 27 november 2011 18:23 schreef Cooki het volgende:
Milka , leuk die datum! ik heb m ook al uitgerekend 21-08-2012![]()
das de geboorte- en sterfdag van mn hele lieve opa![]()
Ik zie het zo ook wel, dat ik tot het vrouwelijk geslacht behoorquote:als je je afvraagt of je nu een man bent, uhm.. dan kun je direct beginnen met broekloeren
ik dacht letterlijk, woordelijk, hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Het uitrekenen van te voren durf ik nog niet, iets van de goden verzoeken.
Eerst maar eens een tweede streepje zien.
dat vind ik zo grappig van jou! ik vind mn man regelmatig stomquote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef Spewey het volgende:
Had alleen vorig weekend voorraad niet aangevuld want toen vond ik m'n man 2 dagen stom en dat is dus voor mij eigenlijk wel het teken dat ik na 7 dagen ongesteld word, nu dus ook weer.
de wachtrij is zo'n 3 uurquote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef Women86 het volgende:
Nouja zeg!op een wachtlijst voor een menstruatiekalender? Dat is toch wel heel raar!
Maakt niet zoveel uit denk ik, ik had rond de tijd v eisprong buikgriep, daarna hoge koorts en was bijna uitgedroogd. Had niet verwacht dat ik die maand zwanger zou worden, en toch welquote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef Kwisted het volgende:
ik denk dat ik gisteren/vandaag/morgen mijn eisprong heb. We zijn dus flink aan de klus.
Het vervelende is nu dat ik verkouden/grieperig ben, wat me niet echt goed lijkt voor de bevruchting.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:43 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat vind ik zo grappig van jou! ik vind mn man regelmatig stomk ga ns kijken of dat cyclus gerelateerd is... k vind m trouwens heel vaak om 12 uur smiddags heeel leuk/lief/knuffelbaar.. maar dan is er nie
zou dat er iets mee te maken hebben?
![]()
over datum uitrekenen: er zijn zelfs dames die een cyclus overslaan ivm ongewenste datum![]()
en over goden verzoeken : ja, als je dat zo voelt, moet je dat niet doen
Hoi hoiquote:Op maandag 28 november 2011 08:36 schreef Freubelot het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Zo, ik ben weer terug van een heerlijke week weg! Nu weer werken..
Ik zag nieuwe (oude) aanwas voorbij komen. Welkom (terug)!
En Nanadu gefeliciteerd![]()
Dat is een hele dikke plus!
Nou, ik ben net voordat ik weg ging nog geen 3 dagen ongesteld geweestHeel fijn dat het zo kort was, maar ik had langer verwacht. De vk waarschuwde me voor een langere rommelige menstruatie, maar gelukkig geen gedoe op vakantie..
Nu komt als het goed is mn ei binnen een paar dagen, dus wij gaan maar weer genieten van ons eigen bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |