quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
sorry, ik googelde op gebreide kerstbal omdat ik dacht ik gooi wat wintercheer het topic in, maar toen kwam ik deze tegenDie heb ik hier nog niet gespot in de h&m hahaSPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk cadeau voor onder de kerstboom
[ Bericht 6% gewijzigd door Women86 op 26-11-2011 23:17:16 (Toevoeging) ]
Neeee!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Women86 het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog niet gespot in de h&m haha
Leuk cadeau voor onder de kerstboom
dank!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:26 schreef Spewey het volgende:
Cooki welkom!![]()
Soms ben ik echt zo'n doosch, ik was vandaag een klein beetje blij aan het worden dat ik nog niet ongesteld ben, zie ik net dat morgen pas m'n NOD is, had zo ontzettend de 26ste in mn hoofd.![]()
Idd ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Women86 het volgende:
Cookie welkom! Hopen dat jullie ditmaal sneller geluk hebben, las dat je al 2 jongens hebt dus een meisje erbij zou leuk zijn toch?:)
Ashina, enfermera, sopho balen! Hopen dat het voor jullie de kerstballenronde word!
Kwistedkan me heel goed voorstellen dat het op zulke dagen even weer heel moeilijk is! Wish you luck!!!
Hier is volgens de berekeningen maandag of dinsdag de NOD... Spannend hoor. Hoewel het natuurlijk gewoon kan heb ik nog steeds niet het idee dat het raak is. Waarom weet ik niet, tis gewoon het gevoel van niet....
Voor alle andere dames, succes met wachten!
Oh my god oh my god oh my godddd!!! SUPERTOF!!! Gefeliciteeeeeerd!!!quote:
Kruidvatquote:Op zondag 27 november 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
nou wil ik ook plassen
toch nog maar even wachten
waar konden we de goedkope teststickies () nou ook al weer kopen??
quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef Spewey het volgende:
Hier nog niets, baal ervan dat ik geen testen in huis heb want ik begin langzaam hoop te krijgen...
wat?quote:
quote:
Bah balen zeg.quote:Op zondag 27 november 2011 11:57 schreef Spewey het volgende:
M'n jas al aan, ga nog even plassen en ik kan m'n jas weer uittrekken.
Volgende NOD is 26 december, testen onder de boom.
Hahaha hier moest ik heel hard om lachen!quote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef Cooki het volgende:
[..]ik hoop met je mee!
heuj.. geen testen in huis, ben jij een man ofzo![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 12:06 schreef amaranta het volgende:
Laat je hem inpakken in kerstpapier![]()
(wel rot zo)
Yup, ingepakt in een mooi papiertje bij de rest van de cadeautjes.quote:Op zondag 27 november 2011 12:07 schreef Kyara het volgende:
he balen zeg. Zorg je wel dat je testen in huis hebt op 2e kerstdag?
Nee hier geen leuke datum mogelijk geloof ik, mocht ik een beetje normale cyclus hebben van rond de 30 dagen, dan kan het geloof ik nog wel verwerkt worden rond oudjaarsdagquote:Op zondag 27 november 2011 12:05 schreef Spewey het volgende:
Ja! Kerststreepjes!Bodpa.
Hehehe PJ, doe jij dan mee met kerststreepjes?
quote:Op zondag 27 november 2011 12:46 schreef Kwisted het volgende:
Jaaaa streepjes! Gefeliciteerd Nanadu!![]()
Meer meer meer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |