abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105043129
Oh ja en ik wil wel weer in de OP. Mijn NOD is 11 december

Willen er niet meer mensen in de OP?? Dan is het makkelijker om te volgen, vind ik wel handig :Y
pi_105043456
ja ik ook, NOD is 13 december

Zo de klusweek zit er nu echt op. Ik weet zeker dat we heel effectief geklust hebben, zowel voor als tijdens de eisprong. Nu begint het lange wachten weer. Ik denk wel dat ik de 9e al ga testen. Volgens de bijsluiter van de sensitest kun je 4dgn voor nod testen en is hij dan 93% zeker. Dus dat betekent nog wachten tot volgende week vrijdag, dat is wel te doen. In de tussentijd veel leuke dingen plannen, schiet de tijd lekker op :)

Freubelot, leuk dat we bijna tegelijk zijn dan. Misschien kunnen we wel samen naar Z&G

Ashina, jammer dat je ongesteld bent geworden. Nu jezelf maar even lekker verwennen als troost :*

AED, dat klinkt goed meid! Overgeven sochtends is natuurlijk wel echt een duidelijk kenmerk! Wanneer ga je testen?? Wanneer is je NOD?

Zelfde vraag voor Women, wanneer is je NOD en wanneer ga je testen.

Hopelijk krijgen we een mega streepjesregen in december, dat zou toch geweldig zijn. Allemaal zwanger met de kerst ~:) *O*
  donderdag 1 december 2011 @ 10:42:15 #253
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_105043840
Dat zou leuk zijn ja :D Ik duim voor een december streepjesregen *O*
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_105044056
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Kwisted het volgende:
Volgens de bijsluiter van de sensitest kun je 4dgn voor nod testen en is hij dan 93% zeker.
:o dat wist ik niet... scheelt toch weer 4dg *O*
snel bestellen, anders leveren ze niet op tijd :P

edit: hier claimen ze zelfs 99% betrouwbaarheid :o
maar is wel n dure test -O-
pi_105046404
De gevoeligste en duidelijkste, naast de kruidvats 2 voor 5, vind ik de + testen van Clear Blue. Deze ronde bij mij gaf die eerder & duidelijker positief aan, dan de kruidvats...
pi_105046502
en als iemand verstand heeft van testen.......
pi_105046621
:D! Inderdaad :@
pi_105049006
haha ja die van de kruidvat zijn ook erg goed.

Die predictor zou ik niet pakken, die gaf bij mij negatief aan 2 dagen voor NOD vorige keer. En dat terwijl hij meer beloofd.

Die van sensitest daarentegen was positief met middagurine 2 dagen voor NOD. Dat zijn die goedkope dipsticks. Werken perfect voor mij! Die ga ik dus volgende week proberen :)
pi_105049381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Freubelot het volgende:
Oh ja en ik wil wel weer in de OP. Mijn NOD is 11 december

Willen er niet meer mensen in de OP?? Dan is het makkelijker om te volgen, vind ik wel handig :Y
ik kan de OP niet meer aanpassen.. dus misschien is er een modje die dat kan doen??
of we spammen door en zetten het in de volgende OP ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105049397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef Kwisted het volgende:
haha ja die van de kruidvat zijn ook erg goed.

Die predictor zou ik niet pakken, die gaf bij mij negatief aan 2 dagen voor NOD vorige keer. En dat terwijl hij meer beloofd.

Die van sensitest daarentegen was positief met middagurine 2 dagen voor NOD. Dat zijn die goedkope dipsticks. Werken perfect voor mij! Die ga ik dus volgende week proberen :)
ik wacht gewoon geduldig af :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105051261
Kwisted, mijn NOD was, volgens de gemiddelde berekeningen, 29 november. Tot op heden nog geen }), als dat morgen nog zo is ga ik testen. Heb wel wat krampjes onderin mijn buik, heb ik ook vaak vlak voor mijn }) dus ben er bang voor...

Wat veel verschillende testen zijn er niet? Ik heb wel allang door dat je het zo duur kan maken als jezelf wilt, tuurlijk is de 1 beter als de ander maar er zit wel enorm veel verschil in. Ik heb de cassettes van testjezelf gehad, bevielen goed in gebruik ( in uitslag niet, was steeds negatief :P). Ik vond de prijs ook wel ok, 6 voor ¤15,95. Heb nu de digitale van clearblue in huis, niet die met de aantal weken indicator maar gewoon de niet of wel zwanger uitslag.
pi_105051473
spannend!!!!! Laat je morgen meteen wat weten? Ik heb er een goed gevoel over :D
pi_105052027
haha zogauw ik meer weet morgen laat ik het weten :D
pi_105056676
Kwisted, Volgende week donderdag maar een vroege test doen. Mijn nod is 12 december. Ik denk zelf een vroege eisprong gehad te hebben deze maand. Maar zoals ik al zei, waarschijnlijk neem mijn lichaam een loopje met me ;)... Ik ga er van uit dat het niet zo is. Dan kan het alleen maar meevallen :)
pi_105057156
Balen Ashina. -O-

Spannend Women! Hoop dat je ontzettend positief test morgen!!
  donderdag 1 december 2011 @ 18:18:06 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105061533
Leuk om al jullie verhalen (achtergrond & leeftijd enzo) te horen! :) :* O+
@Sethiwe: thanks! :D
@SupremeEvil: ik was eind september gestopt en was begin november pas echt goed ongesteld. Maar ik vraag me af of mn cyclus nu al terug naar het oude is.. Dus ja :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105061625
Bijna iedereen gaat dus voor een eerste kindje? Wij ook trouwens, spannend he!! :D
Niet dat het voor Cooki niet spannend is bij het zwanger worden van hun 3e kindje....Het is gewoon allemaal spannend *O* Kom maar met die streepjes *O*
Ik ga heel hard duimen voor iedereen ^O^

mijn NOD mag naar 12 januari gezet worden (dat is dan met 43 dagen het gemiddelde van dit jaar)
  donderdag 1 december 2011 @ 18:27:46 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105061859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Ashina het volgende:
Bijna iedereen gaat dus voor een eerste kindje? Wij ook trouwens, spannend he!! :D
Niet dat het voor Cooki niet spannend is bij het zwanger worden van hun 3e kindje....Het is gewoon allemaal spannend *O* Kom maar met die streepjes *O*
Ik ga heel hard duimen voor iedereen ^O^

mijn NOD mag naar 12 januari gezet worden (dat is dan met 43 dagen het gemiddelde van dit jaar)
Jaaaaa! :D :D Haha nou idd, allemaal leuk en spannend!!! :D Ghihi *O* :D *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105061878
Ik wil wel in de op maar heb nog niet heel veel zicht op mijn cyclus, dacht eerst 5 december (gebaseerd op cyclus van 29 dagen), maar ik heb nog geen voortekenen en aangezien de eerste keer ook 50 dagen duurde wacht ik nog geduldig af, althans dat ga ik proberen.

AED geen griepje onder de leden? Dan ziet het er best veel belovend uit voor je. Heb je enig idee dan wanneer je eisprong is geweest, omdat je zegt een vroege eisprong te hebben gehad?

Women je hebt je nog een dag kunnen inhouden en ons in spanning gelaten. Dan duim ik nog even door voor je.

Kwisted fijn dat je een drukke week hebt, zodat de tijd omvliegt. Ben wel erg benieuwd volgende week vrijdag.

Ashina heb je al duidlijkheid over het bloedverlies bij het persen dan? Heb je daar nog duidelijkheid over gekregen?

Milka hoe is het bij jou?

Darkbrowneyes hoe is het afgelopen bij de dokter?

Barretje heeft de sauna geholpen om iets uit te zieken?
pi_105061945
Wauw de eerste keer zonder smilies te plaatsen, haha is ook wel een record *O*
pi_105062064
Neuhh eigenlijk nergens op gebaseerd :) Gewoon een idee dat ik er zelf bij heb, doordat ik gister de hele dag wat weeig misselijk was en ik bij mezelf had bedacht dat als het raak zou zijn de eisprong wat vroeger moest zijn geweest :p

Nee gelukkig geen griepje onder de leden, wel al drie dagen een zeurende onderrug. Maar we wachten (on)geduldig af.. Ik verwacht een grote kans om gewoon weer ongi te worden.
pi_105062360
Ashina -O- das niet de planning he... ff balen en dan weer door he? :*
Women86, dan ben jij morgen de eerste :Y

en oh.. ik wil ook wel in de OP
met een disclaimer dat ik maar 6 cycli (van 28 dg) ga meedoen,
dus ik ben hier hoe dan ook best snel weer weg,
ik hoop natuurlijk door naar z&g en anders gewoon weg :P

dus
modje mag ik in de OP: 12 december Cooki

uhm leeftijden? mn vriend en ik zijn even oud en 14 jaar geleden waren we 30 :7
pi_105062824
Ik hoop voor je dat het binnen 6 maanden raak is :Y
Wij gingen voor 12 x proberen, inmiddels 4 opgebruikt.

Oh leeftijden, ben blij dat je even hebt gepost Cooki, voelde me al helemaal oud enzo. :D
Ik ben 34 en manlief was dat 12 jaar geleden ook.

Mod, m'n nieuwe NOD is 26-12 O+
pi_105063021
Jeetje, dat kan echt nog wel ff duren dan... Nog steeds niks aan de hand hier.
We tellen gewoon door, ondertussen wel begonnen met teunisbloemolie capsules.
Misschien dat dat nog wat oplevert...

Wel leuk om te lezen dat bijna iedereen hier voor een eerste kindje gaat!
Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat bij jullie! Zelf zit ik nog in de "twijfel zone"... herkennen jullie dit?
Ben 27, mijn vriend 29 en in februari zijn we drie jaar samen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')