quote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Kwisted het volgende:
Volgens de bijsluiter van de sensitest kun je 4dgn voor nod testen en is hij dan 93% zeker.
ik kan de OP niet meer aanpassen.. dus misschien is er een modje die dat kan doen??quote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Freubelot het volgende:
Oh ja en ik wil wel weer in de OP. Mijn NOD is 11 december
Willen er niet meer mensen in de OP?? Dan is het makkelijker om te volgen, vind ik wel handig
ik wacht gewoon geduldig afquote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef Kwisted het volgende:
haha ja die van de kruidvat zijn ook erg goed.
Die predictor zou ik niet pakken, die gaf bij mij negatief aan 2 dagen voor NOD vorige keer. En dat terwijl hij meer beloofd.
Die van sensitest daarentegen was positief met middagurine 2 dagen voor NOD. Dat zijn die goedkope dipsticks. Werken perfect voor mij! Die ga ik dus volgende week proberen
Jaaaaa!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Ashina het volgende:
Bijna iedereen gaat dus voor een eerste kindje? Wij ook trouwens, spannend he!!
Niet dat het voor Cooki niet spannend is bij het zwanger worden van hun 3e kindje....Het is gewoon allemaal spannendKom maar met die streepjes
![]()
Ik ga heel hard duimen voor iedereen![]()
mijn NOD mag naar 12 januari gezet worden (dat is dan met 43 dagen het gemiddelde van dit jaar)
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:29 schreef Sethiwe het volgende:
Wauw de eerste keer zonder smilies te plaatsen, haha is ook wel een record
He wat jammerquote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Women86 het volgende:
Nou ben blij dat ik nog even gewacht heb met testen want ik heb er weer een test mee bespaard....heeft zich gemeld vanavond
flink balen!
Geen kerstzwangerschap dus hier :/
Komende maand ga ik ovulatie testen proberen.
he wat jammer!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Women86 het volgende:
Nou ben blij dat ik nog even gewacht heb met testen want ik heb er weer een test mee bespaard....heeft zich gemeld vanavond
flink balen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he wat jammer!!![]()
dus ik ben nog als enige in "de race" voor een sinterklaas mogelijkheid ( nu nanadu al een surprise heeft gemaakt)
Jaaaaaaa, we hebben al onze pepernoten op jou gezet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Women86 het volgende:
flink balen!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef Vitapientje het volgende:
Goedemiddag,
Ik ben ruim een maand afwezig geweest, omdat het het "zwanger worden" me ontzettend op de zenuwen werkte. Ik heb de ovulatietesten de deur uit gedaan, niet meer gepost op het topic en ik heb me vooral niet te druk gemaakt over zwanger worden. Wel hebben manlief en ik goed de tijd voor elkaar genomen, maar alleen als we zin hadden.
En blijkbaar heeft dat goed gewerkt, want...
Ik ben inmiddels 6 weken en 2 dagen zwangerDe hoop om zwanger te worden heeft plaats gemaakt voor ongeloof, angst en geluk. Angst als: wil ik dit echt wel (ja!) en blijft de beeb wel zitten?
Maandag ga ik voor het eerst naar de VK, super spannen dus.
Ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak is, maar geniet ook van de onbezorgde tijd. Zodra je twee streepjes ziet (of in mijn geval 6, 3x getest om het zeker te weten) begin je je gelijk zorgen te maken. Onbezorgd genieten is er niet echt bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |