abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104595982
Enfermera, dat klinkt al een stuk relaxter. Lekker sexen als een uitlaatklep voor alle stressy dingen in het leven.
Mangostine, het is al twee pagina's geleden, maar wat lief dat je het vraagt. Eerlijk, heel eerlijk en dan pak ik even de glazenbol erbij. Ik denk stiekem dat het raak is. Ssssssttt hoor, ik moet nog drie dagen wachten voor ik kan testen. Maar ik heb trek in patat en dat is zeer zeldzaam. Dus, vette disclaimer: de voorgaande woorden zijn niet gebaseerd op enige feitelijke onderbouwing.

Hoe voelen de rest van de dames zich?
pi_104596138
*O* i pissed two stripes,op de ovulatietest dat dan weer wel! Vanavond even feesten dus ~O>
pi_104596394
Yeah, Milka82, you go girl! Veel plezier vanavond en dat het een winnend schot mag zijn.
  zondag 20 november 2011 @ 18:48:53 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104596548
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Sopho het volgende:
Enfermera, dat klinkt al een stuk relaxter. Lekker sexen als een uitlaatklep voor alle stressy dingen in het leven.
Mangostine, het is al twee pagina's geleden, maar wat lief dat je het vraagt. Eerlijk, heel eerlijk en dan pak ik even de glazenbol erbij. Ik denk stiekem dat het raak is. Ssssssttt hoor, ik moet nog drie dagen wachten voor ik kan testen. Maar ik heb trek in patat en dat is zeer zeldzaam. Dus, vette disclaimer: de voorgaande woorden zijn niet gebaseerd op enige feitelijke onderbouwing.

Hoe voelen de rest van de dames zich?
:) :* Lief!
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef milka82 het volgende:
*O* i pissed two stripes,op de ovulatietest dat dan weer wel! Vanavond even feesten dus ~O>
Oeh, have fun!! :D XD *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104597458
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:12 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik moest hier heel erg om lachen :D
Maar hoop natuurlijk dat je het mis hebt en kan testen volgend weekend!
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:26 schreef Sopho het volgende:
Spewey, lol! Ik moest lachen!
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Nanadu het volgende:
Spewey balen dat je je iedere maand zo voelt, waarschijnlijk nog meer voor je man :P Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het niks zegt! Ik vind dat we maar weer eens voor een streepjesregen moeten gaan volgende week! ^O^

:D

Bedankt Nanadu, maar ik baal er niet van hoor en m'n man heeft het meestal niet door, ik zoek ook geen ruzie ofzo, roll gewoon wat vaker met m'n ogen en zucht soms eens overdreven. :')

Ook vandaag vond ik 'm knap stom dus ik ga voor een positieve test met kerst, leuk cadeautje! *;

Spannend Sopho, ik hoop dat je frietzucht een goed teken is! :D

Go Milka Go! ^O^
pi_104598678
Ooooh Sopho, spannend.... :o
nog andere signalen?
pi_104601720
Spannend Sopho! :D

vanavond lekker feestje gehad bij paps en mams :)
nog even genieten van de wijntjes en de franse kaasjes :D

over 7 daagjes weten we meer! :D

vandaag een redelijk babyzilla moment gehad.. :@
en BarMan vroeg zich af of dat nog erger wordt in de toekomst :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104602536
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Barretje80 het volgende:
Spannend Sopho! :D

vanavond lekker feestje gehad bij paps en mams :)
nog even genieten van de wijntjes en de franse kaasjes :D

over 7 daagjes weten we meer! :D

vandaag een redelijk babyzilla moment gehad.. :@
en BarMan vroeg zich af of dat nog erger wordt in de toekomst :P

Babyzilla? Haha, vertel :D
pi_104602747
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Babyzilla? Haha, vertel :D
ach.. tijdens de voorberijdingen van het huwelijk was ik nogal eens een bridezilla.. BarMan heeft de buien en toekomstige buien alvast omgedoopt tot babyzilla gedrag :P

en ik zat te sippen en zeuren over het inrichten van het huis :P
en dat ik wel zijn mening wilde , maar op het moment dat zijn mening afwijkend was van dat van mij was het meteen 1 groot drama :)

hoeveel posts geleden zei ik nog dat ik er nuchter in stond?? 8)7

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 20 november 2011 @ 21:22:54 #260
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104604740
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ach.. tijdens de voorberijdingen van het huwelijk was ik nogal eens een bridezilla.. BarMan heeft de buien en toekomstige buien alvast omgedoopt tot babyzilla gedrag :P

en ik zat te sippen en zeuren over het inrichten van het huis :P
en dat ik wel zijn mening wilde , maar op het moment dat zijn mening afwijkend was van dat van mij was het meteen 1 groot drama :)

hoeveel posts geleden zei ik nog dat ik er nuchter in stond?? 8)7

Lol XD
Halloooo hormonen *O* :D :+
pi_104608281
Succes met het dealen met de stress Enfermera, voor de rest eens met wat alle anderen al gezegd hebben :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104610580
sopho, spannend! Ik straal geluk jouw kant op. Dat het maar raak mag zijn. Het duurt voor mijn gevoel alweer veelste lang voordat een van ons 2 streepjes plast.

Milka, zet hem op meid! ~O>

Ik heb een ticker en een signature. Misschien voelen sommige zich geinspireerd. Ik vind het wel handig om bij te houden hoe ver de rest is.. :)
pi_104615249
Sopho spannend, ik ben benieuwd over een paar dagen, hoop dat het nuchtere feestdagen voor je zijn ^O^ .

Milka succes met gericht klussen, dat het maar een mooi resultaat mag opleveren *)

Barretje ben benieuwd naar je babyzillaverhalen en bridezilla mag natuurlijk ook:9

Spewey scheelt weer testen op deze manier, als je het al van tevoren weet, al hoop ik voor je dat het deze keer niet klopt :P. Maar een ~:)streepje is natuurlijk ook wel heel romantisch.

Kwisted het is je gelukt met de ticker en signature, ziet er idd wel duidelijk uit, maar ik vraag me dan af als je in een ander forum post ziet iedereen toch die ticker en signature? en dat zeg ik die alleen maar hier post 8)7 Als er een beetje regelmaat in mijn cyclus komt dan zal ik even kijken of ik mijn nod dan door geef, of een ticker of signature maak.

Vorige cyclussen waren 1e 50 en 2de 29 dagen, dus best onregelmatig.
Beide keren had ik 2 weken voor mijn OD zere borsten, dus aan de hand daarvan zat ik de vorige keer wel goed met m'n verwachting ongesteld te worden.
Ik zit voor m'n gevoel midden in de klusperiode, uitgaande van afgelopen cyclus, verwacht ik mijn NOD rond sinterklaas.
pi_104618613
Oeh, ik voel me gebruikelijke OD pijntjes in mijn buik en rug. Wegwezen jullie }) ! Ik wil weer twee jaar zonder }) zitten! Blijf stralen Kwisted, misschien werkt het wel! :Y

Eens kijken of ik ook iets in mijn signature kan zetten.
Barretje, ons hormonster! :D
pi_104620499
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:13 schreef Sopho het volgende:
Oeh, ik voel me gebruikelijke OD pijntjes in mijn buik en rug. Wegwezen jullie }) ! Ik wil weer twee jaar zonder }) zitten! Blijf stralen Kwisted, misschien werkt het wel! :Y

Eens kijken of ik ook iets in mijn signature kan zetten.
Barretje, ons hormonster! :D
Twee jaar? Mens, hoe lang ben jij zwanger? :D

Milka: hopen dat het vannacht raak was :+
pi_104628302
Sopho nee joh, dat zijn zwangerschapssymptomen! Let maar op :D

Coco bij jou ook nog niks...? O-)

Sethiwe, dat zou toch een mooie surprise zijn! :+
pi_104630754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Twee jaar? Mens, hoe lang ben jij zwanger? :D

Milka: hopen dat het vannacht raak was :+
Hahahahaha, nee, vorige keer zwanger en borstvoeding zorgde ervoor dat ik twee jaar lang geen Always hoefde aan te raken. Oh, minus de de periode van de kraamverbanden, maar dat is een ander verhaal.
pi_104631147
Mijn NOD, 3 december, mag wel in de OP.
pi_104631236
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Mangostine het volgende:
Coco bij jou ook nog niks...? O-)
Nog niet, maar gezien mijn prikkelbaarheid gisteren en mijn lichte buikpijn & rugpijn vandaag, verwacht ik het over niet al te lange tijd :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Sopho het volgende:

[..]

Hahahahaha, nee, vorige keer zwanger en borstvoeding zorgde ervoor dat ik twee jaar lang geen Always hoefde aan te raken. Oh, minus de de periode van de kraamverbanden, maar dat is een ander verhaal.
Twee jaar lang, wel relaxed :Y
pi_104633305
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef Sethiwe het volgende:

Kwisted het is je gelukt met de ticker en signature, ziet er idd wel duidelijk uit, maar ik vraag me dan af als je in een ander forum post ziet iedereen toch die ticker en signature? en dat zeg ik die alleen maar hier post 8)7 Als er een beetje regelmaat in mijn cyclus komt dan zal ik even kijken of ik mijn nod dan door geef, of een ticker of signature maak.

Ik post ook alleen in Ouders :P
pi_104642560
Zo even bij gelezen :)

iedereen die de komende week zit te wachten op een 2e streepje... ik duim voor jullie!

De dames in de klusweek veel succes en plezier :D

Hier nog ween weekje wachten op de hopelijk NOD. Datum durf ik zo niet te zeggen omdat het wat onregelmatig is...
pi_104643212
* Barretje80 negeert ALLE }) tekens! :Y :Y

:P :D
geen drama.. de eerste keer raak is ook wel errug snel :)

en hier ook wat duimpjes voor de overige dames! ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

† In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 19:41:18 #273
309370 Nanadu
pi_104643799
Sopho dat zijn natuurlijk gewoon zwangerschapskwaaltjes! Ik hoop voor je dat dit echt zo is. Wanneer ga je testen?

women86 voor jou nog even wachten dus, heb je zelf een idee?

Barretje gewoon blijven negeren joh ;)

Mangostine wie weet voor jou een sinterklaascadeautje?!

Sethiwe veel klusplezier en wie weet voor jou ook een sinterklaascadeautje O-)

Ik heb nog geen idee, wel nog steeds pijnlijke borst(en). Wat ik daar nou van moet denken?
pi_104644357
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef Nanadu het volgende:
Ik heb nog geen idee, wel nog steeds pijnlijke borst(en). Wat ik daar nou van moet denken?
Wanneer is je nod ook alweer?
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 19:52:50 #275
309370 Nanadu
pi_104644512
Coco mijn NOD is vrijdag 25 november
pi_104656594
Nanadu, ik denk dat als er geen rode actie komt ik woensdag ga testen. De test is inmiddels gehaald en ligt te branden in de keukenla.

Fingers crossed voor alle aankomende NOD dames!
pi_104656657
Oeh, de Belgen zeggen dat zo mooi: ik ben aan de regels. Geweldig!
pi_104657214
Ja maar heb je echt je "regels"? Offeh, so to speak...? ;)
pi_104660885
Ik denk dat sopho bedoelt dat de Belgen het zo zeggen en niet dat ze zelf aan de regels is, aangezien er maar 1 minuut verschil tussen plaatsing zit. Maar goed in 1 minuut kan er vanalles gebeuren. :P

Mangostine voor jou mischien ook wel een suprise met sinterklaas.

Women nog een weekje geduld, ben je erg onregelmatig ongesteld?

Nanadu geen idee wat die zere borsten voor jou betekenen. Heb je ze anders nooit, dan is het misschien wel een goed teken. Je NOD komt in ieder geval al wel dichtbij, spannend...

Barretje hopelijk kun je de }) }) tekens heel lang negeren, omdat ze er gewoon niet zijn *).
pi_104664348
Verwarring alom, nee hier nog niks!
pi_104664409
De afgelopen twee dagen weer extra goed ons best gedaan (en het was nog leuk ook ;) ) nu maar weer in de wachtstand..... Ik verwacht mijn NOD 4 december. Goedemorgen trouwens!
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:15:45 #282
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104665562
Goedemorgen! :D
ik heb vanmorgen weer hartelijk gelachen om mezelf toen ik mezelf betrapte in een overpeinzing over kinderstoeltjes op de acterbank van de auto _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel posts geleden zei ik dat ik er nuchter in stond :D
ik lach me suf om mezelf! :P

nog geen }) , nog 5 daagjes wachten tot de "testdatum" ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:29:30 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104681878
Heu. Vanochtend ineens iets rood bloedverlies en daarna nog wat meer bruin, echt heel weinig, zo'n mini-inlegkruisje was nog niet eens vol. :o
Zou wellicht wel eens mijn innestelingsbloeding kunnen zijn....... :o :o of anders is het mijn lichaam die nog steeds in de war is hahaha XD :+ _O- :D
We gaan het zien, over ruim n week mag ik testen! ^^ w/
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen! :D
ik heb vanmorgen weer hartelijk gelachen om mezelf toen ik mezelf betrapte in een overpeinzing over kinderstoeltjes op de acterbank van de auto _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel posts geleden zei ik dat ik er nuchter in stond :D
ik lach me suf om mezelf! :P

nog geen }) , nog 5 daagjes wachten tot de "testdatum" ;)
LOL! :D hihihihihi. O+
Wij hebben laatst een goedkoop kinderstoeltje bij de Ikea gekocht, zo'n simpele van 16 euro, in de trand van 'dan kan de kleine van vrienden van ons met kerst ergens in zitten' O-) :') :+ Echt, mijn hart smolt toen mn man dat ding stond uit te laden O+ :D
pi_104686974
Enfermera, spannend joh! Hopelijk zet het niet door en word je 9 maanden niet meer ongesteld... :D
Zou wel een bak zijn hè, meteen in de 1e ronde!
pi_104688733
Barreltje toch niet zo nuchter, haha ben benieuwd welke auto het gaat worden :P.

Enfermera spannend, klinkt best positief, maar kan ook het ontpillen zijn. Ik heb het zelf ook gehad na 3 weken iets bloed, heel minimaal en daarna weken niets meer. Helaas testen negatief en na 50 dagen ongesteld. Maar goed ik hoop dat het bij jou wel positief uitpakt. Ik ga duimen ^O^ .

Milka fijn dat het klussen leuk was, nu maar hopen op een mooi sinterklaascadeau.

Het wordt spannend eind van de week met testen, ik ga duimen ^O^ ^O^.

Voor alle andere dames :* Hoe gaat het bij jullie?
pi_104689480
Sethiwe, wij gaan aardig gelijk op geloof ik... al ben ik uitgegaan van een cyclus van 37 dagen, maar heb sinds gisteren toch het idee dat ik al eerder wel es ongesteld kon gaan worden. }:|
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 20:43:05 #287
309370 Nanadu
pi_104690975
Barreltje heerlijk he hoe je er per moment verschillend in kan staan :P

Sopho spannened! Morgen testen! hopenlijk begin jij de streepjesregen van eind november/ begin december!

Enferma wie weet is het gewoon in 1 keer raak!

Sethiwe normaal heb ik nooit last van mijn borsten rond mijn menstruatie, mar nu dus al 2 1/2 dag last van pijnlijke borsten. Maar het kan er natuurlijk ook helemaal niks mee te maken hebben :? Laat het maar snel weekend zijn dan weet ik meer. :o
pi_104692927
Mangostine, ik hoop dat het gewoon voortekenen zijn van zwangerschap ipv ongesteldheid :* .
Gezellig dat we gelijk opgaan. Het is bij mij wel een beetje een gok hoor, ga van het positieve uit en heb de korte cyclus aangehouden. Maar goed ik merk het wel rond sinterklaas...

Nanadu ik hoop voor je dat de week omvliegt en je snel positieve duidelijkheid hebt :*
pi_104693261
Spannende tijden voor iedereen die kunnen wachten op een streepje!

Hier nu de klus week, dus maar flink aan de slag ;)

In een gesprek laatst met mijn moeder vertelde ze dat ze wel altijd een regelmatige cyclus had (kwa ongesteld worden), maar dat haar eisprong elke maand in een andere week van de cyclus was....

Misschien deze maand maar door blijven klussen tot mijn nod (rond 12 december) zitten we in vast wel een keertje goed ;) Heb ook geen flauw idee in hoeverre zoiets erfelijk bepaald kan zijn...
pi_104696499
aed, wij lopen ook aardig gelijk op dan volgens mij. Als ik mijn eisprong dit weekend heb verwacht ik mijn nog op 13 december. Dat wil zeggen, anders mijn lichaam na mijn miskraam nu alweer n regelmatige cyclus heeft. Ik hooop het!!!

Ik ben benieuwd morgen Sopho, meteen posten he :)
pi_104696808
nanadu, ik heb nog geen idee, heb geen symptomen oid. als je dat bedoeld.

sethiwe, de onregelmatigheid valt wel mee bij mij. Is een verschil van enkele dagen maar die enkele dagen maken het altijd wel net even extra spannend...
pi_104696866
Women, waar zit jij nu ergens in je cyclus. Ik liep altijd gelijk met jou,althans ongeveer.
pi_104697108
Kwisted, je klinkt nuchter, fijn dat je zo snel weer met goede moed aan de klus bent. Succes met afwachten :*
pi_104697452
Kwisted; ik zit nu in de laatste week, volgende week ergens mijn NOD. Dus we zitten niet meer gelijk. Ik vind het ook echt fijn voor je dat je zo positief door gaat! :*
pi_104697794
ik doe mijn best. Denk wel dat ik erg teleurgesteld ben als het niet meteen weer raak is..

Dit keer stap ik er wel anders in, ik weet nu dus wat ik voel als ik zwanger ben. Dus dan ga ik me daar wel heel erg op focussen natuurlijk. Mijn borsten voelden namelijk net alsof ik er blauwe plekken op had, en aders duidelijker zichtbaar. En heel erg rommelende darmen.

Anyway, ik heb heel veel zin in het klussen ;)
pi_104699338
Iedereen succes(en natuurlijk veel plezier;)) met het verkrijgen van een 2de streepje!
Leuk/fijn om hier (anoniem) info te kunnen vragen!
Wanneer mijn nod is weet ik niet precies ivm onregelmatigheid, maar ik verwacht dat t 1 deze dagen is. (langste 38, kortste 27dagen en mnu zit ik op dag 35) ik heb al 4 dagen last van buikpijn, met vlagen misselijk en vreselijke hoofdpijn... Maar goed t kan maar zo zijn dat ik morgen ongesteld word....best wel spannend!
Ik nog nooit eerder hoofdpijn gehad voordat ik ong moest worden.... Heeft iemand dit wel eens gehad?

Barreltje, wat grappig haha, lekker nuchter, maar wel alvast over de praktische zaken nadenken hihi
pi_104701501
Asahina welkom, ik zie dat je het al gelijk spannend maakt.
Ik heb nooit hoofdpijn gehad voor ik ongesteld moet worden.
Maar goed klachten verschillen bij bijna iedereen. Soms heel vervelend als iedereen nou precies hetzelfde had, konden we goed met elkaar mee leven en hadden we ook gelijk duidelijkheid of het wel/ niet raak is.

Kwisted de kans is toch wel iets groter om zwanger te raken naar een miskraam, of niet?
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent als het niet weer gelijk raak is, maar laten we hopen dat je geen teleurstelling krijgt :*

Women die paar dagen kunnen idd net het verschil maken, maar hoop dat het gewoon heel lang duurt voor je weer een keer ongesteld wordt. :Y

AED zo'n straf is klussen toch ook niet? :P haha ik ga gewoon door, als we zin hebben en anders niet. Maar ik heb wel opvallend veel zin zo halverwege mijn cyclus :@.

Ik ben benieuwd morgen sopho, denk dat ik pas eind van de middag kan kijken, maar ik zal duimen onder werktijd en vannacht tijdens het :z , daar heb je misschien nog meer aan.
pi_104707489
D-day Sopho! Streepjes willen we zien! *O*
pi_104708436
Oh jongens, ik ben door alle vreugte vanochtend helemaal vergeten te testen. De stuiterpeuter heeft twee maal op het potje gepiest (dat kon ik helaas niet gebruiken voor de test) en droog de nacht doorgekomen. Dus ik houd de spanning er nog even in. Vanavond maar testen dan.

Weten jullie wat tegewoordig de meest gevoelige test is, aangezien ik geen ochtendpiepie heb om testen? Zo lief dat jullie aan me denken overigens!

Welkom Asahina! :W
pi_104708603
Vraagje: als je als niet-zwangere over een test plast, hoe komt het dan dat ding positief kan worden als je maar lang genoeg wacht? Na een half uur (ofzo) 'geldt' dat ding immers niet meer. Hoe komt het dat er toch twee streepjes verschijnen? Heb je al niet-zwangere ook altijd een ietsiepietsie hormoon? Of heeft het gewoon een hele praktische oorzaak (kleurstof gebruikt in de test ofzo :P)?

Vroeg ik me ineens af :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')