quote:Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Sopho het volgende:
Enfermera, dat klinkt al een stuk relaxter. Lekker sexen als een uitlaatklep voor alle stressy dingen in het leven.
Mangostine, het is al twee pagina's geleden, maar wat lief dat je het vraagt. Eerlijk, heel eerlijk en dan pak ik even de glazenbol erbij. Ik denk stiekem dat het raak is. Ssssssttt hoor, ik moet nog drie dagen wachten voor ik kan testen. Maar ik heb trek in patat en dat is zeer zeldzaam. Dus, vette disclaimer: de voorgaande woorden zijn niet gebaseerd op enige feitelijke onderbouwing.
Hoe voelen de rest van de dames zich?
Oeh, have fun!!quote:Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef milka82 het volgende:
i pissed two stripes,op de ovulatietest dat dan weer wel! Vanavond even feesten dus
quote:Op zondag 20 november 2011 09:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moest hier heel erg om lachen![]()
Maar hoop natuurlijk dat je het mis hebt en kan testen volgend weekend!
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Nanadu het volgende:
Spewey balen dat je je iedere maand zo voelt, waarschijnlijk nog meer voor je manMaar ik hoop natuurlijk voor je dat het niks zegt! Ik vind dat we maar weer eens voor een streepjesregen moeten gaan volgende week!
![]()
Babyzilla? Haha, vertelquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Barretje80 het volgende:
Spannend Sopho!
vanavond lekker feestje gehad bij paps en mams![]()
nog even genieten van de wijntjes en de franse kaasjes
over 7 daagjes weten we meer!
vandaag een redelijk babyzilla moment gehad..
en BarMan vroeg zich af of dat nog erger wordt in de toekomst
ach.. tijdens de voorberijdingen van het huwelijk was ik nogal eens een bridezilla.. BarMan heeft de buien en toekomstige buien alvast omgedoopt tot babyzilla gedragquote:
Lol XDquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. tijdens de voorberijdingen van het huwelijk was ik nogal eens een bridezilla.. BarMan heeft de buien en toekomstige buien alvast omgedoopt tot babyzilla gedrag
en ik zat te sippen en zeuren over het inrichten van het huis
en dat ik wel zijn mening wilde , maar op het moment dat zijn mening afwijkend was van dat van mij was het meteen 1 groot drama
hoeveel posts geleden zei ik nog dat ik er nuchter in stond??![]()
Twee jaar? Mens, hoe lang ben jij zwanger?quote:Op maandag 21 november 2011 08:13 schreef Sopho het volgende:
Oeh, ik voel me gebruikelijke OD pijntjes in mijn buik en rug. Wegwezen jullie! Ik wil weer twee jaar zonder
zitten! Blijf stralen Kwisted, misschien werkt het wel!
![]()
Eens kijken of ik ook iets in mijn signature kan zetten.
Barretje, ons hormonster!
Hahahahaha, nee, vorige keer zwanger en borstvoeding zorgde ervoor dat ik twee jaar lang geen Always hoefde aan te raken. Oh, minus de de periode van de kraamverbanden, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 21 november 2011 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Twee jaar? Mens, hoe lang ben jij zwanger?
Milka: hopen dat het vannacht raak was
Nog niet, maar gezien mijn prikkelbaarheid gisteren en mijn lichte buikpijn & rugpijn vandaag, verwacht ik het over niet al te lange tijdquote:
Twee jaar lang, wel relaxedquote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Sopho het volgende:
[..]
Hahahahaha, nee, vorige keer zwanger en borstvoeding zorgde ervoor dat ik twee jaar lang geen Always hoefde aan te raken. Oh, minus de de periode van de kraamverbanden, maar dat is een ander verhaal.
Ik post ook alleen in Oudersquote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef Sethiwe het volgende:
Kwisted het is je gelukt met de ticker en signature, ziet er idd wel duidelijk uit, maar ik vraag me dan af als je in een ander forum post ziet iedereen toch die ticker en signature? en dat zeg ik die alleen maar hier postAls er een beetje regelmaat in mijn cyclus komt dan zal ik even kijken of ik mijn nod dan door geef, of een ticker of signature maak.
Wanneer is je nod ook alweer?quote:Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef Nanadu het volgende:
Ik heb nog geen idee, wel nog steeds pijnlijke borst(en). Wat ik daar nou van moet denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |