abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104595982
Enfermera, dat klinkt al een stuk relaxter. Lekker sexen als een uitlaatklep voor alle stressy dingen in het leven.
Mangostine, het is al twee pagina's geleden, maar wat lief dat je het vraagt. Eerlijk, heel eerlijk en dan pak ik even de glazenbol erbij. Ik denk stiekem dat het raak is. Ssssssttt hoor, ik moet nog drie dagen wachten voor ik kan testen. Maar ik heb trek in patat en dat is zeer zeldzaam. Dus, vette disclaimer: de voorgaande woorden zijn niet gebaseerd op enige feitelijke onderbouwing.

Hoe voelen de rest van de dames zich?
pi_104596138
*O* i pissed two stripes,op de ovulatietest dat dan weer wel! Vanavond even feesten dus ~O>
pi_104596394
Yeah, Milka82, you go girl! Veel plezier vanavond en dat het een winnend schot mag zijn.
  zondag 20 november 2011 @ 18:48:53 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104596548
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Sopho het volgende:
Enfermera, dat klinkt al een stuk relaxter. Lekker sexen als een uitlaatklep voor alle stressy dingen in het leven.
Mangostine, het is al twee pagina's geleden, maar wat lief dat je het vraagt. Eerlijk, heel eerlijk en dan pak ik even de glazenbol erbij. Ik denk stiekem dat het raak is. Ssssssttt hoor, ik moet nog drie dagen wachten voor ik kan testen. Maar ik heb trek in patat en dat is zeer zeldzaam. Dus, vette disclaimer: de voorgaande woorden zijn niet gebaseerd op enige feitelijke onderbouwing.

Hoe voelen de rest van de dames zich?
:) :* Lief!
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef milka82 het volgende:
*O* i pissed two stripes,op de ovulatietest dat dan weer wel! Vanavond even feesten dus ~O>
Oeh, have fun!! :D XD *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104597458
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:12 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik moest hier heel erg om lachen :D
Maar hoop natuurlijk dat je het mis hebt en kan testen volgend weekend!
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:26 schreef Sopho het volgende:
Spewey, lol! Ik moest lachen!
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Nanadu het volgende:
Spewey balen dat je je iedere maand zo voelt, waarschijnlijk nog meer voor je man :P Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het niks zegt! Ik vind dat we maar weer eens voor een streepjesregen moeten gaan volgende week! ^O^

:D

Bedankt Nanadu, maar ik baal er niet van hoor en m'n man heeft het meestal niet door, ik zoek ook geen ruzie ofzo, roll gewoon wat vaker met m'n ogen en zucht soms eens overdreven. :')

Ook vandaag vond ik 'm knap stom dus ik ga voor een positieve test met kerst, leuk cadeautje! *;

Spannend Sopho, ik hoop dat je frietzucht een goed teken is! :D

Go Milka Go! ^O^
pi_104598678
Ooooh Sopho, spannend.... :o
nog andere signalen?
pi_104601720
Spannend Sopho! :D

vanavond lekker feestje gehad bij paps en mams :)
nog even genieten van de wijntjes en de franse kaasjes :D

over 7 daagjes weten we meer! :D

vandaag een redelijk babyzilla moment gehad.. :@
en BarMan vroeg zich af of dat nog erger wordt in de toekomst :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104602536
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Barretje80 het volgende:
Spannend Sopho! :D

vanavond lekker feestje gehad bij paps en mams :)
nog even genieten van de wijntjes en de franse kaasjes :D

over 7 daagjes weten we meer! :D

vandaag een redelijk babyzilla moment gehad.. :@
en BarMan vroeg zich af of dat nog erger wordt in de toekomst :P

Babyzilla? Haha, vertel :D
pi_104602747
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Babyzilla? Haha, vertel :D
ach.. tijdens de voorberijdingen van het huwelijk was ik nogal eens een bridezilla.. BarMan heeft de buien en toekomstige buien alvast omgedoopt tot babyzilla gedrag :P

en ik zat te sippen en zeuren over het inrichten van het huis :P
en dat ik wel zijn mening wilde , maar op het moment dat zijn mening afwijkend was van dat van mij was het meteen 1 groot drama :)

hoeveel posts geleden zei ik nog dat ik er nuchter in stond?? 8)7

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 20 november 2011 @ 21:22:54 #260
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104604740
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ach.. tijdens de voorberijdingen van het huwelijk was ik nogal eens een bridezilla.. BarMan heeft de buien en toekomstige buien alvast omgedoopt tot babyzilla gedrag :P

en ik zat te sippen en zeuren over het inrichten van het huis :P
en dat ik wel zijn mening wilde , maar op het moment dat zijn mening afwijkend was van dat van mij was het meteen 1 groot drama :)

hoeveel posts geleden zei ik nog dat ik er nuchter in stond?? 8)7

Lol XD
Halloooo hormonen *O* :D :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104608281
Succes met het dealen met de stress Enfermera, voor de rest eens met wat alle anderen al gezegd hebben :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104610580
sopho, spannend! Ik straal geluk jouw kant op. Dat het maar raak mag zijn. Het duurt voor mijn gevoel alweer veelste lang voordat een van ons 2 streepjes plast.

Milka, zet hem op meid! ~O>

Ik heb een ticker en een signature. Misschien voelen sommige zich geinspireerd. Ik vind het wel handig om bij te houden hoe ver de rest is.. :)
pi_104615249
Sopho spannend, ik ben benieuwd over een paar dagen, hoop dat het nuchtere feestdagen voor je zijn ^O^ .

Milka succes met gericht klussen, dat het maar een mooi resultaat mag opleveren *)

Barretje ben benieuwd naar je babyzillaverhalen en bridezilla mag natuurlijk ook:9

Spewey scheelt weer testen op deze manier, als je het al van tevoren weet, al hoop ik voor je dat het deze keer niet klopt :P. Maar een ~:)streepje is natuurlijk ook wel heel romantisch.

Kwisted het is je gelukt met de ticker en signature, ziet er idd wel duidelijk uit, maar ik vraag me dan af als je in een ander forum post ziet iedereen toch die ticker en signature? en dat zeg ik die alleen maar hier post 8)7 Als er een beetje regelmaat in mijn cyclus komt dan zal ik even kijken of ik mijn nod dan door geef, of een ticker of signature maak.

Vorige cyclussen waren 1e 50 en 2de 29 dagen, dus best onregelmatig.
Beide keren had ik 2 weken voor mijn OD zere borsten, dus aan de hand daarvan zat ik de vorige keer wel goed met m'n verwachting ongesteld te worden.
Ik zit voor m'n gevoel midden in de klusperiode, uitgaande van afgelopen cyclus, verwacht ik mijn NOD rond sinterklaas.
pi_104618613
Oeh, ik voel me gebruikelijke OD pijntjes in mijn buik en rug. Wegwezen jullie }) ! Ik wil weer twee jaar zonder }) zitten! Blijf stralen Kwisted, misschien werkt het wel! :Y

Eens kijken of ik ook iets in mijn signature kan zetten.
Barretje, ons hormonster! :D
pi_104620499
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:13 schreef Sopho het volgende:
Oeh, ik voel me gebruikelijke OD pijntjes in mijn buik en rug. Wegwezen jullie }) ! Ik wil weer twee jaar zonder }) zitten! Blijf stralen Kwisted, misschien werkt het wel! :Y

Eens kijken of ik ook iets in mijn signature kan zetten.
Barretje, ons hormonster! :D
Twee jaar? Mens, hoe lang ben jij zwanger? :D

Milka: hopen dat het vannacht raak was :+
pi_104628302
Sopho nee joh, dat zijn zwangerschapssymptomen! Let maar op :D

Coco bij jou ook nog niks...? O-)

Sethiwe, dat zou toch een mooie surprise zijn! :+
pi_104630754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Twee jaar? Mens, hoe lang ben jij zwanger? :D

Milka: hopen dat het vannacht raak was :+
Hahahahaha, nee, vorige keer zwanger en borstvoeding zorgde ervoor dat ik twee jaar lang geen Always hoefde aan te raken. Oh, minus de de periode van de kraamverbanden, maar dat is een ander verhaal.
pi_104631147
Mijn NOD, 3 december, mag wel in de OP.
pi_104631236
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Mangostine het volgende:
Coco bij jou ook nog niks...? O-)
Nog niet, maar gezien mijn prikkelbaarheid gisteren en mijn lichte buikpijn & rugpijn vandaag, verwacht ik het over niet al te lange tijd :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Sopho het volgende:

[..]

Hahahahaha, nee, vorige keer zwanger en borstvoeding zorgde ervoor dat ik twee jaar lang geen Always hoefde aan te raken. Oh, minus de de periode van de kraamverbanden, maar dat is een ander verhaal.
Twee jaar lang, wel relaxed :Y
pi_104633305
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef Sethiwe het volgende:

Kwisted het is je gelukt met de ticker en signature, ziet er idd wel duidelijk uit, maar ik vraag me dan af als je in een ander forum post ziet iedereen toch die ticker en signature? en dat zeg ik die alleen maar hier post 8)7 Als er een beetje regelmaat in mijn cyclus komt dan zal ik even kijken of ik mijn nod dan door geef, of een ticker of signature maak.

Ik post ook alleen in Ouders :P
pi_104642560
Zo even bij gelezen :)

iedereen die de komende week zit te wachten op een 2e streepje... ik duim voor jullie!

De dames in de klusweek veel succes en plezier :D

Hier nog ween weekje wachten op de hopelijk NOD. Datum durf ik zo niet te zeggen omdat het wat onregelmatig is...
pi_104643212
* Barretje80 negeert ALLE }) tekens! :Y :Y

:P :D
geen drama.. de eerste keer raak is ook wel errug snel :)

en hier ook wat duimpjes voor de overige dames! ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

† In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 19:41:18 #273
309370 Nanadu
pi_104643799
Sopho dat zijn natuurlijk gewoon zwangerschapskwaaltjes! Ik hoop voor je dat dit echt zo is. Wanneer ga je testen?

women86 voor jou nog even wachten dus, heb je zelf een idee?

Barretje gewoon blijven negeren joh ;)

Mangostine wie weet voor jou een sinterklaascadeautje?!

Sethiwe veel klusplezier en wie weet voor jou ook een sinterklaascadeautje O-)

Ik heb nog geen idee, wel nog steeds pijnlijke borst(en). Wat ik daar nou van moet denken?
pi_104644357
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef Nanadu het volgende:
Ik heb nog geen idee, wel nog steeds pijnlijke borst(en). Wat ik daar nou van moet denken?
Wanneer is je nod ook alweer?
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 19:52:50 #275
309370 Nanadu
pi_104644512
Coco mijn NOD is vrijdag 25 november
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')